Jaquote:Op zondag 2 december 2007 15:52 schreef Maarten02 het volgende:
ook heel handig dat je daarover nog een topic opent...
ik probeer 10k voor 2008. gaat nog lukken ook.quote:Op zondag 2 december 2007 15:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja
Tevens poging om 5k post te krijgen voor 1 Januari
Defenieer "gezelligheid". Verplicht bij je (schoon)ouders eten? Is DAT gezellig? Nee, dat is opgelegde gezelligheid.quote:Op zondag 2 december 2007 15:51 schreef Wessiej het volgende:
Dit is een soort van pre-klacht tegen de mensen op Fok >:O
Zie het nu al voor mij hoe minstens 13 topics komen over mensen die zeiken dat ze met Kerst ergens heen moeten, terwijl hun familie ergens zitten te eten en kindertjes met hun nieuwe gekregen speelgoed zitten te spelen, moeten er weer mensen zeiken dat ze niet tegen gezelligheid kunnen.
Samenvatting: Het is gvd 4 regels lang ja
Alleen op de kerstdagen maar lekker eten? Goh. Wij eten elke dag lekker.quote:
quote:Op zondag 2 december 2007 15:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Samenvatting: Het is gvd 4 regels lang ja
Medelijden met jouquote:Op zondag 2 december 2007 16:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Defenieer "gezelligheid". Verplicht bij je (schoon)ouders eten? Is DAT gezellig? Nee, dat is opgelegde gezelligheid.
Helaas moet ik de 25e en 26e december niet werken, want dat zou ik nog het liefste doen. Vrije dagen kan ik over een paar weken beter gebruiken, wanneer het niet overal zo onbeschoft druk is door allerlei volk wat ook verplicht met kerstmis vrij moet zijn.
Maar goed; we blijven de 25e en de 26e gewoon thuis en doen de deur voor niemand open.
quote:Op zondag 2 december 2007 16:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Alleen op de kerstdagen maar lekker eten? Goh. Wij eten elke dag lekker.
En op 25 december eten we lekkere boerenkool. Met worst.
Euhh...quote:Op zondag 2 december 2007 16:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Alleen op de kerstdagen maar lekker eten? Goh. Wij eten elke dag lekker.
En op 25 december eten we lekkere boerenkool. Met worst.
LOL, das wel erg triestquote:Op zondag 2 december 2007 16:38 schreef Wessiej het volgende:
Nou dat je met zijn 2'en zit is ook gezellig, maar gaat meer op elk jaar dat je hier de topics ziet dat heel hun familie beneden zit en hun dan boven in hun kamertje zitten te fokken, lekker er over zeiken, schiet je ook veel mee op.
quote:Op zondag 2 december 2007 16:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Helaas moet ik de 25e en 26e december niet werken, want dat zou ik nog het liefste doen.
Maar goed; we blijven de 25e en de 26e gewoon thuis en doen de deur voor niemand open.
Wat schattig hoe je het weigert Kerst te noemen, maar het steeds over de 25e en de 26e hebtquote:Op maandag 3 december 2007 20:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat is er zo vreemd aan dat niet iedereen de 25e en 26e december zo "gezellig" vindt?
Ik heb al ruim 20000 keer gepostquote:Op zondag 2 december 2007 16:00 schreef MASD het volgende:
[..]
ik probeer 10k voor 2008. gaat nog lukken ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |