abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206417
Ja en ik meen het nog ook ! ere wie ere toekomt, Veronica is erin geslaagd het meest spraakmakende programma van het decennium te produceren (SBS6 schijnt het idee afgewezen te hebben, d'r zijn daar vast een paar mensen niet blij) Hoe je het ook went of keert we zijn met z'n allen compleet gek geworden en ik vind Veronica haar rol in het geheel naar behoren vervullen. Ik weet dat sommige mensen daar bepaald anders over denken maar die zouden volgens mij 'ns bij zichzelf te rade moeten gaan waar die haat en achterdocht jegens een een (uiteraard op geld verdienen gerichte, sinds wanneer is dat verboden) televisie-onderneming vandaan komt. In amerika draaien mensen platen van hardrock-groepen achterstevoren om duivelse boodschappen bloot te leggen, in ons onvolprezen Fok-forum blijven er mensen die er niet genoeg van kunnen krijgen uiteen te zetten (en hiervoor met vermeende bewijzen komen aandragen) welke satanische rol Veronica in het programma speelt. Wij kijkertjes zouden willoos zijn overgeleverd aan het alles en iedereen manipulerende Veronica, alles is al voorgekookt, wie er uitgaat, wie erin blijft, wie er gaat winnen, wie het met wie doet, wie de acteur van het gezelschap is, wie er met wie op de vuist gegaan is. In 1 woord : NOT !!!
Veronica zal ook niet precies weten wat het zich allemaal op de hals gehaald geheeft maar speelt de zaak m.i. zo eerlijk als men maar kan verwachten. Alle conspiracy theorieen die hier gespuid zijn zeggen meer over de boodschappers dan over Veronica. Voorbeelden van de laatste dagen: de inbreker met de vuilniszak is genoemd, de (volslagen uit de lucht gegrepen) vechtpartij van ruud kwam langs, het gekonkelfoes tussen K en M wordt openlijk een beetje raar gevonden (precies wat het is) en zo kan ik nog wel even doorgaan. Wat staat daar tegenover ? Rolf W die een uurtje vantevoren al wist dat het Martin zou gaan worden. Get real guys.

Veronica Hulde !

= godverdikkie hee =
pi_206418
Yup, RIGHTY!

( Waar heb je dat slap lullen geleerd? )

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
pi_206419
Inderdaad hulde aan Veronica.

Maar ik blijf kritisch, het is een grote omroepvereniging en ze willen geld verdienen, en degenen die de commercialtijd kopen rondom het BB gebeuren betalen daar geloof ik zo'n 1000 gulden per seconde voor (en dat is een gokje, geen feit) als iemand info heeft, laat het even weten. Wat betreft je "Rolf X wist 't al" opmerking en dat het niet meteen betekent dat Veronica direct vanuit de hel wordt uitgezonden, daar heb je gelijk in. Maar Rolf loog daar bij Barend en van Dorp naar mijn mening wel even heel snel over, en er wordt gelogen (Hummie tegen FOK! en noem maar op), gemanipuleerd en centjes verdiend. Geen punt. Toch hulde aan Veronica. Als ik het allemaal maar mag proberen te zien voor wat het is.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

zaterdag 23 oktober 1999 @ 16:37:00 #4
215 misterDre
Paint it black!
pi_206420
Kirk Olson, je mag bij ons komen werken!

Mail ff je CV.

Groeten,
EllendeMol

pi_206421
quote:
op 10-23-1999 om 04:01 PM schreef JayBee het volgende:
Inderdaad hulde aan Veronica.
Maar ik blijf kritisch. Als ik het allemaal maar mag proberen te zien voor wat het is.

Mee eens, V. verdient dat compliment ook eigenlijk best wel. Neemt niet weg dat ook ik toch graag alle onwaarheden en manipulaties op rij zou willen zien, want er gebeuren me toch teveel dingen die ons anders worden voorgespiegeld dan ze werkelijk zijn. Geloof Rolf ook niet als hij zegt dat de stemming om 18.00 uur gesloten werd, want de hele Sabine-aanhang moest zich al om 19.00 uur melden in de studio voor de schmink etc. Niemand maakt me wijs dat ze allemaal binnen een uur gebeld en naar de studio gescheurd zijn.

En waarom werd de uitslag deze keer alleen in
percentages bekendgemaakt? Vorige keer werden ook het aantal stemmen (Martin 14-duizend zoveel) in beeld gebracht.

"Vertrouwen is goed, controle is beter" zei mijn opa altijd.

Achter iedere grote broer staat een zusje.

pi_206422
Ben jij altijd al zo'n dwarsligger geweest, Kirk ?
pi_206423
ja en geloof me het is niet makkelijk, maar soms de moeite waard, en je kunt het nergens leren, om een andere vraag te beantwoorden, tis een gave :-)

= godverdikkie hee =
pi_206424
Ha JayBee,

Ben verrast door je prijs benadering. Het is inderdaad gebruikelijk om de kosten per sec. te noemen en ik denk dat je zeer dicht bij de kostprijs zit. (en bij het vuur???) Vergeet alleen niet dat er vele adverteerders zijn met speciale boniskortingen, instapkortingen of barter afspraken.

zondag 24 oktober 1999 @ 15:52:00 #9
1219 Mr. Happy
Don't worry....
pi_206425
Eker het meest spraakmakende Prog. van het decenium!
Time is never wasted when you're wasted all the time

pi_206426
1000 per seconde...nee joh in een programma als dit op dit tijdstip met deze kijkcyfers...dat is veel en veel meer perseconde hoor
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_206427
standaard per spotje +/- 50.000 piek.

voor speciale gelegenheden kan dit oplopen zoals 120.000 piek voor de halve minuten in de rust van de wk-wedstrijden van NL.

Wat V. hier aan tarieven aanvoert (ik ga nl. uit van STER-tarieven) zal niet veel verschillen, dus ik denk dat vanaf november de adverteerder een ton voor z'n spotje kan schuiven.

"Dat zijn een hoop halve minuten" (vrij naar Asterix "De Olympische Spelen")

pi_206428
Volgens mij is V noodgedwongen "eerlijk" geworden. Toen ze zagen dat andere zenders zendtijd aan hun programma besteden en met echt nieuws kwamen wisten ze dat ze het niet "onder de pet" konden houden. Dus wat doet V dan: ze brengen hun eigen versie naar buiten (zie parachutisten). Lekker makkelijk en men kan niet zeggen dat de info niet naar buiten is gebracht.
Daarnaast staan de streams veel te vaak op testbeeld, etc.
Laten we het dan maar niet hebben over de voice-over in het programma. Met een beetje knippen en plakken kom je een heel eind met manipuleren (volgens mij is S op die manier ook uit huis gestemd).
Voor de rest is het programma wel ok
Stel niets uit tot morgen, wat je ook kunt uitstellen tot overmorgen!

pi_206429
Natuurlijk is VOO heel erg slim geweest om dit programma te brengen. Alle lof daarvoor, maar dan moet een beetje kritiek ook kunnen.

Ik geloof niet zo in complottheorien, ik bedoel het is maar een tv programma hoor. Maar VOO is wel heel goed geworden in het manipuleren van de kijker. Het zou pas echt eerlijk zijn als er sprake was van 24/7 verslag. Dan kan je alles zelf invullen, ipv voorgekauwd worden door VOO montage.

Ook beloofde 24/7 op internet is natuurlijk een lachertje. Als het leuk wordt zit je weer in de tuin

*zo niet, dan toch*
  maandag 25 oktober 1999 @ 16:19:00 #14
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_206430
He He eindelijk gaan steeds meer mensen inzien dat dit TOP-forum, de reacties, de meeting's en de kunst van het weglaten, allemaal mede te danken is aan V. met hun suc6. Het is tenslotte ook een nieuw concept en helaas.... nieuw = vragen om probleempjes. Ik vind al met al dat V. een leuk, soms wat saai, programma heeft neergezet en ik hoop dan ook dat er wellicht volgend jaar een NOG beter concept wordt uitgebracht op nationale televisie.....

Hulde aan v. (ja, toch nog met een kleine letter....)

When when your left hand is gone...., your right hand is left...

maandag 25 oktober 1999 @ 16:30:00 #15
374 beelzebub
master of disaster
pi_206431
Nou ik denk dat er 2 twee keer(37% om 85%) overduidelijk was wie er weg moest Dus als je oefent dan neem je die gok, ook al staan die lijnen nog open. Tja in Sabines geval zou er in dat uurtje niet veel veranderen in de stemverhoudingen denk ik. (Zouden al die jongens uit Seedorf op Sabine hebben gestemd?)
  maandag 25 oktober 1999 @ 16:37:00 #16
1121 G.J.J.
hoe ouwer, hoe infantieler
pi_206432
ja, euh, hoe ging dat gezegde ook alweer ?

Het volk krijgt de televisiezenders die het toekomt....ja zoiets was het.

"Buck dich, befehl ich dir, wende dein Antlitz ab von mir, dein Gesicht ist mir egal, buck dich, noch einmal"
pi_206433
Mijn gok wat betreft de prijs voor de commercials is ook gebaseerd op wat een Belgische vriend van me (uit de computer-animatie/reclame wereld) zei over de prijs bij de Belgische commerciele omroep VTM. Op prime-time, voor 30 seconden, 35.000 guldens. Ik dacht achteraf nog 'het zullen toch geen Belgische francs zijn?' maar dan wordt adverteren bij de televisie opeens wel erg goedkoop .

Ik wilde even kwijt dat een ieder die met ons hier op het FOK!forum haar of zijn kennis op het gebied van televisie-maken deelt, mijn grote dankbaarheid heeft. Met name tanjalies die ik bij deze met veel lof even huldig. Thanx.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')