Veronica Hulde !
( Waar heb je dat slap lullen geleerd? )
Maar ik blijf kritisch, het is een grote omroepvereniging en ze willen geld verdienen, en degenen die de commercialtijd kopen rondom het BB gebeuren betalen daar geloof ik zo'n 1000 gulden per seconde voor (en dat is een gokje, geen feit) als iemand info heeft, laat het even weten. Wat betreft je "Rolf X wist 't al" opmerking en dat het niet meteen betekent dat Veronica direct vanuit de hel wordt uitgezonden, daar heb je gelijk in. Maar Rolf loog daar bij Barend en van Dorp naar mijn mening wel even heel snel over, en er wordt gelogen (Hummie tegen FOK! en noem maar op), gemanipuleerd en centjes verdiend. Geen punt. Toch hulde aan Veronica. Als ik het allemaal maar mag proberen te zien voor wat het is.
quote:
op 10-23-1999 om 04:01 PM schreef JayBee het volgende:
Inderdaad hulde aan Veronica.
Maar ik blijf kritisch. Als ik het allemaal maar mag proberen te zien voor wat het is.
Mee eens, V. verdient dat compliment ook eigenlijk best wel. Neemt niet weg dat ook ik toch graag alle onwaarheden en manipulaties op rij zou willen zien, want er gebeuren me toch teveel dingen die ons anders worden voorgespiegeld dan ze werkelijk zijn. Geloof Rolf ook niet als hij zegt dat de stemming om 18.00 uur gesloten werd, want de hele Sabine-aanhang moest zich al om 19.00 uur melden in de studio voor de schmink etc. Niemand maakt me wijs dat ze allemaal binnen een uur gebeld en naar de studio gescheurd zijn.
En waarom werd de uitslag deze keer alleen in
percentages bekendgemaakt? Vorige keer werden ook het aantal stemmen (Martin 14-duizend zoveel) in beeld gebracht.
"Vertrouwen is goed, controle is beter" zei mijn opa altijd.
Ben verrast door je prijs benadering. Het is inderdaad gebruikelijk om de kosten per sec. te noemen en ik denk dat je zeer dicht bij de kostprijs zit. (en bij het vuur???) Vergeet alleen niet dat er vele adverteerders zijn met speciale boniskortingen, instapkortingen of barter afspraken.
voor speciale gelegenheden kan dit oplopen zoals 120.000 piek voor de halve minuten in de rust van de wk-wedstrijden van NL.
Wat V. hier aan tarieven aanvoert (ik ga nl. uit van STER-tarieven) zal niet veel verschillen, dus ik denk dat vanaf november de adverteerder een ton voor z'n spotje kan schuiven.
"Dat zijn een hoop halve minuten" (vrij naar Asterix "De Olympische Spelen")
Ik geloof niet zo in complottheorien, ik bedoel het is maar een tv programma hoor. Maar VOO is wel heel goed geworden in het manipuleren van de kijker. Het zou pas echt eerlijk zijn als er sprake was van 24/7 verslag. Dan kan je alles zelf invullen, ipv voorgekauwd worden door VOO montage.
Ook beloofde 24/7 op internet is natuurlijk een lachertje. Als het leuk wordt zit je weer in de tuin
Hulde aan v. (ja, toch nog met een kleine letter....
)
Het volk krijgt de televisiezenders die het toekomt....ja zoiets was het.
Ik wilde even kwijt dat een ieder die met ons hier op het FOK!forum haar of zijn kennis op het gebied van televisie-maken deelt, mijn grote dankbaarheid heeft. Met name tanjalies die ik bij deze met veel lof even huldig. Thanx.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |