Ben benieuwd of er nog een antwoord volgtquote:Op maandag 3 december 2007 17:45 schreef Thorical het volgende:
Ja, de Tuinstraat was 1 brug te ver.
Met een biertje en boekje heb ik me er van de zomer zitten verbazen hoe makkelijk ze die rondvaartboten de Leliegracht op krijgen vanaf de Prinsengracht.
Om maar niet te spreken hoe er geklooit wordt met waterfietsen door toeristen.
Nee, deze is eenrichtingsverkeer zie de paaltjes.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:38 schreef vronie het volgende:
Is het de soembawastraat, met mijn oude school op de hoek?
quote:Op woensdag 12 december 2007 10:47 schreef Thorical het volgende:
Johan Melchior Kemperstraat o.i.d.?
Ja je ziet de watertoren en die staat middenop het GWL-terrein. Deze buurt ligt tegenover het Westerpark. Heerlijk wonen daar!quote:Op woensdag 12 december 2007 09:11 schreef PPL het volgende:
Is toch achter de Westergasfabriek daar ergens?
Van Hallstraat?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef Thorical het volgende:
Wie weet waar dit huis woont?
[ afbeelding ]
Je zit in de buurt maar het is niet de van Hogendorpstraat.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:50 schreef Sanne het volgende:
Van Hogendorpstraat?
En het is de Kempenaerstraat.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:58 schreef Stiemie het volgende:
He da's ook hier in de buurt. De De Kempenaerstraat?
Is je dochter al wakker?quote:Op donderdag 13 december 2007 20:45 schreef Stiemie het volgende:
Woehoe echt zo'n leuk topic dit. Helaas heb ik alleen even geen nieuw straatje om te posten. De foto's staan op m'n andere computer en in die kamer slaapt mijn dochtertje nu. Iemand anders een straatje om te posten?
Het is inderdaad in De Baarsjes. Scheelt weer met raden want dat is het kleinste stadsdeelquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:48 schreef Thorical het volgende:
De Baarsjes dan want ik kan hier geen vis van maken
Okeequote:Op woensdag 19 december 2007 08:55 schreef Stiemie het volgende:Jaaaaaaah dat is 'm!
![]()
Plaats jij nu het volgende straatje?
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:19 schreef Stiemie het volgende:
Van eeghenstraat? Of is die daar helemaal niet in de buurt?![]()
heel dichtbijquote:Op donderdag 20 december 2007 18:53 schreef Thorical het volgende:
Een kick met de Roemer Visscherstraat. En een die weer mooie sneeuwplaatjes heeft gezien vandaag. En toch kon ik geen foto's nemen.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:52 schreef Thorical het volgende:
Het is waarschijnlijk de Tesselschadestraat op de kruizing van de Vondelstraat.
Dat zou kunnen, maar ik wil de straatnaam of in dit geval de brugnaam weten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:50 schreef PPL het volgende:
Is toch bij het Ytje om de hoek?
Jij komt er wel.quote:Op zondag 23 december 2007 01:03 schreef vronie het volgende:
Schippersgracht,brug 278 Scharrebiersluis?
Warmquote:Op maandag 24 december 2007 10:02 schreef Thorical het volgende:
Eigenlijk geen flauw idee. Maar een gokje het Jan Mensplein, westelijke eilanden?
Geen grotequote:Op vrijdag 28 december 2007 11:26 schreef Thorical het volgende:
Laatste gok Grote Bickersstraat, Bickerseiland.
Natuurlijk is het de Dapperstraat op zondagmiddag.quote:Op zondag 6 januari 2008 02:16 schreef vronie het volgende:
Dapperstaat
Je moet er wel wat moeite voor doen hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:20 schreef Thorical het volgende:
Ik weet hem niet.
edit: sorry, ik denk dat je de Berenstraat bedoelt?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:43 schreef vronie het volgende:
De straat die ik bedoel, is het verlengde van de Wolvenstraat.
quote:Op maandag 21 januari 2008 23:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
edit: sorry, ik denk dat je de Berenstraat bedoelt?
de titel van het plaatje verraadde het best wel hequote:
Ja hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
de titel van het plaatje verraadde het best wel he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |