abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206379
Nu boeiend op stream 3: gesprek Bart-Bianca. Straks misschien elders. Help alle andere Fokkers weer even door je waarnememingen hier neer te zetten. Eternal gratitude zal al weer je deel zijn.

Op speciaal verzoek van Phileine heeft dit forum weer een dubbelzinnige titel (Je ziet ik denk wel aan je!)

Here we are now, entertain us.
pi_206380
-ik-

Dat doe ik wus weer offline. Ik hoop dat ik streams kan ontvangen. Mijn verbinding lijkt vandaag beter dan gisteren. Ik weet niet of ik het totdat de laatste gaat slapen op de streams volhou, maar ik ga nog even niet slapen. Kan ik me net zo makkelijk even bezighouden met BB kijken en wat noteren.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_206381
1:36 Bianca op 2, Bart op stream 3
in gesprek maar mijn geluid is niet continu, en uit dat versnipperde geluid
kan ik niet terwijl ik zit te typen iets verstaan.
1:37 Bianca en Bart blijken allebei in de zitkamer te zitten, Bart op een van
de tweepersoons banken, één voet op tafel, andere, linkervoet tegen de binnenkant
van het rechter dijbeen (dit soort dingen willen de FOK!kers horen)
1:38 Bianca zegt 'nou slapen' (in een geluidssnipper op mijn PC)
1:39 Het gaat over de weekopdracht, Bart zegt dat ie niet dacht dat ie zou
kunnen leren, maar dat hij zich op zulke momenten wel goed kan afsluiten.
1:40 Stream 1 de tuin, Bart voert het woord over nummers leren
1:41 Bart leest voor uit een Engelstalig boek. Dat gaat me even te snel.
Bianca kijkt en luistert met een geinteresseerd gezicht en een beetje een frons.
Ze heeft haar rechterhand met de vingers aan de handrug-kant onder haar kin.
1:42 'Engelse acteur' zegt Bart, 'er staan heel veel dingen in'
Bianca zegt 'welterusten' en misschien nog wat, en Bart zegt 'da's goed'
1:43 zoengeluiden onder het nogmaals weltrusten zeggen (ik zie hier niks van) ze hebben het over wie al in bed ligt en waar ze liggen. denk ik
1:44 Bart leest door, gaat met beide voeten op de bank zitten en leest fluisterend
in zichzelf.
stream 3: de badkamerspiegel met Bianca ze kijkt inspecterend op mijn stilstaande stream
1:45 stream 1 de tuin, stream 2 een lichtbruin kastje waarvan ik nog niet helemaal
weet waar die staat in het huis
1:46 stream 3 de tuin en de deur naar de tuin, stream 4 Bart leest terwijl ik het
aquarium denk te horen
1:47 Bart leest een beetje meer, dus ik denk dat ik de streams uitzet, dan kan ik
weer even online op FOK!

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 23 Oktober 1999).]

pi_206382
Bianca deed haar bekende best een diep gesprek te voeren met Bart. Het mislukte ook weer als altijd.
Bart is vrij duidelijk dat hij vooral met Sabine echt een band en een verbonden gevoel had. 'Ruud is wel een maatje, maar toch twintig jaar ouder' en Maurice is toch anders etc. Hij zegt zich alleen te voelen en S te missen.
Bianca gaat voor de 2e keer naar bed; Bart achterlatend met zijn Shakespeare.
De bedden zijn vlgs bianca weer niet door de juiste mensen bezet. Willem ligt/is op de vrouwenkamer, Karin ligt .. Niet door mij te verstaan. Kennelijk zijn de bewoners toch niet gewoon gaan slapen. Nu in ieder geval geen beelden vanuit de slaapkamers dus geen idee.
pi_206383
Bianca en Mona verschijnen plots weer in de kamer en verstoren Bart's rust. Ze zeiden iets over Karin en Willem, maar dat was net niet te verstaan. Ik vermoed dat die samen de rust op de vrouwenkamer verstoorden.
Alledrie zijn ze vrij zwijgzaam. Wat gekeutel. Bianca betreurt het weer dat ze niet kan/mag schrijven.
Bianca wil dat er weer iets geks gebeurd; mag van haar elke dag.
Ik laat het weer even; gek trio wel..
pi_206384
2:13 stream 3 Mona aan het woord in gesprek met Bart
Mona zegt 'heel knap als je dat kan doen'
2:14 Bart rookt. Bart zegt: Bianca heeft gelijk, wat ze net zei
2:15 Mona zegt dat ze moest huilen en zich alleen voelde
stream 1: de tuin
stream 2: het ladenkastje
stream 3: een stilstaande Bart
stream 4: het terras
geen geluid
2:16 stream 3 valt weg
De Klokkenluiders op TMF

pi_206385
Bianca is weer naar bed.
Mona en Bart voelen zich duidelijk gemakkelijker. Ze zijn het erg eens dat ze weggaan als het zo blijft. Als ze zich over drie dagen nog zo voelen.
Mona voelt zich ontzettend alleen. Bart beaamt dat en voelt zich ook niet op zijn gemak. B wil wel blijven zitten voor zijn ouders en vriendjes etc, maar denkt dat ze ook trots op hem zullen zijn als hij voortijdig het huis verlaat.
En zo vul ik singlehanded dit topic. Gisteren de topic-agent gespeeld, vandaag de razende reporter. Druk hier, maar toch nog steeds aan het broeden
nu echt even iemand anders.
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 02:21:00 #8
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_206386
Ondertussen, gebeurd er op stream 1 en 3 voor het ongeoefende oog niets, slechts een opname van een lege tuin. Echter, de kenner weet beter. In de war gebracht door de bouwlamp, die de dag/nachtcyclus wreed verstoort, vind er een verbeten strijd op leven en dood plaats tussen de verschillende grassprieten. In hun strijd om hun directe naasten het licht te ontnemen, om zo tot volle bloei te komen, wordt er werkelijk geen middel ontzien. Zo zag ik zojuist die Poa Annua, ook wel bekend als straatgras, ja, die ene, daar vlak naast het terras, een zeer geslaagde schijnbeweging maken in de richting van Bromus Ramosus, beter bekend als ruwe dravik. Eerst de intentie geven naar O-ZO te groeien, om dan vervolgens snel van richting te veranderen, en uit te wijken naar 0-NO te gaan. Zeer gehaaid, dit exemplaar komt duidelijk uit de betere kringen, en is dan ook een goede kanshebber op de 250k mest op 1-1-2000. Ondertussen, enkele meters bezuidens dit strijdtoneel, probeert een polletje Lolium Perenne, voor de minder trouwe kijkers: dit is engels raaigras, middels meer diplomatieke weg, om een aantal stengels Glyceria Pedicellata (bastaardvlotgras) met argumenten en feiten te overtuigen dat het beter zou zijn als zij de kop lieten hangen, en zij lijken hierin succesvol. Inmiddels hebben enkele zwenkdravikjes (Bromus Tectorum) net onder het terras spreekkoren aangeheven, gericht aan het adres van een verdwaalde Avena Sativa, die opschrikt bij het horen van de naam Mona, want hij weet zelf ook hoe verzot deze is op Haver. Gelukkig gaat het er in de donkere delen van de tuin vreedzamer aan toe. Onder een potje grashalma worden luidruchtig lachend herinneringen aan vroeger opgehaald, maar aan het toenemende volume van de verhalen te horen, worden de wortels wellicht iets te diep in het glaasje gestoken. ALS DAT MAAR GOED GAAT!
Tot zover uw verslaggever, wellicht een volgende keer meer over de wondere wereld van al wat maar groeit en bloeit, en ook u ongematigd boeit.
Life is what you make it.
pi_206387
quote:
op 10-23-1999 om 01:27 AM schreef voyeur het volgende:
Op speciaal verzoek van Phileine heeft dit forum weer een dubbelzinnige titel (Je ziet ik denk wel aan je!)

Voyeur, welcome back, ik maakte me al ongerust omdat je zo lang wegbleef vanavond
en uiteraad bedankt voor de titel, jij weet hoe je een meisje blij kan maken

verder: heerlijk jongens, jullie weten niet hoe noodzakelijk dit soort topics zijn voor mensen zoals ik, met een 28k modempje.

mooi he, alles
pi_206388
Toen Bart zostraks voorlas was dat niet zomaar iets, maar de beroemde monoloog van Hamlet die begint met to be or not to be.
Dat had hij volgens hem eens in 24 seconden door een Engelse acteur horen doen.

To bien or not to bien

pi_206389
Weird Al op TMF
met the Saga Begins

Waarom kan ik niet tegelijkertijd de streams bekijken en deelnemen aan dit forum? Misschien nog erger dan voor Phileine, die gewoon geen keuze heeft. This forum it is. Ik moet de opoffering doen dit forum even te verlaten om de bandbreedte slurpende streams aan te zetten. En ik haat mijn provider er door. Ik betaal er toch voor. Demmit. Wacht maar, als ik later groot ben koop ik een T1.

zaterdag 23 oktober 1999 @ 02:30:00 #12
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_206390
LMAO!! Voor een pop heb je best wel humor, Schanulleke!

Murphy

pi_206391
Eindelijk heb ik vanavond weer beeld en kan ik mij plicht aan de forumlezers vervullen:
Het gesprek dat Bianca rond één uur met Bart voerde, ging over Sabine. Bianca vond haar een leuke meid, maar soms wat bot (soms komt iets een beetje rottig haar bek uit, zoals wij dat zeggen bij mij thuis) maar ze is een lieve meid. Bianca vindt het jammer dat blijkbaar niemand in Sabines omgeving haar op dit soort dingen wijst. Daarna praten zij over wat ze missen (eigenlijk vooral wat Bianca mist) in het BB-huis. Bart onthoudt zich van commentaar, lijkt niet met haar te willen praten. Later zegt hij tegen Mona dat het weer botste tussen hem en Bianca en dat hij gewoon niet aan haar duidelijk kan maken hoe hij zich voelt.
Verder is de avond al beschreven.
Om 2.41 uur kon ik even fijn meegenieten (alleen audio, gelukkig!) van Barts gezeik (op de wc dus). Verder heb ik hem zien lezen en daarna kaarten (patiencen?). Nu zie ik alleen maar tuin en dat geweldige ladekastje in de gang, en op twee streams wordt de maan (denk ik) getoond. Ik hoor nog wel gerommel dus ik denk dat Bart nog wel wakker is, maar ik zie hem niet. Als er weer iets gebeurt voor ik naar bed ga, meld ik dat natuurlijk plichtsgetrouw.
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 03:00:00 #14
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_206392
Om 2:50, is er al een tijd niks gebeurd, Bart slaapt, er waren3 streams tuin, en 1 van een kast.
Dan gebeurd er iets raars. Stream 1 laat beelden zien, die niet 1,2,3 thuis te brengen zijn. Er lijkt een auto te rijden.
Nu zijn er mensen in beeld. Volgens mij op het dak van het huis.
pi_206393
Ik zie (heel onduidelijk) twee mannen op het dak van het BB-huis. Het lijkt of ze iets aan de dakbedekking doen (het is dus GEEN inval volgens mij). De camera zwenkt maar heen en weer dus het is moeilijk te volgen. O, hij komt nu weer tot rust maar ik kan nog steeds niet goed zien wat ze doen (heb ook geen verstand van dakbedekken). Verder niet veel interessants (het ladekastje, 2x tuin en de mannen op het dak).
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 03:05:00 #16
798 voyeur
bemoeit zich
pi_206394
Er wordt inderdaad op het dak gewerkt. Staat me ook bij dat de bewoners daar uren geleden iets over zeiden, wat ik toen niet kon verstaan. Er zal dus wel een reparatie uitgevoerd worden. Staat me bij dat er al vele dagen geleden gediscussieerd werd over de bron van het lek. Misschien lekt het dak gewoon (het regende vandaag fors, kan me dus voorstellen dat het nu actueel is).

Waarom ze het 's nachts doen begrijp ik niet. Bewoners onthouden van interactie is begrijpelijk, maar dit lijkt me ze gewoon te wekken. Moet toch een gek geluid zijn; midden in de nacht een vent op het dak van je vakantiehuisje.

zaterdag 23 oktober 1999 @ 03:05:00 #17
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_206395
Erz ijn zeker mensen op het dak van het BB huis. Indringers? Er worden werkzaamheden verricht, het lijkt aan de dakgoot ofzo. Er komen geen Randon gasten ingrijpen, terwijl het al enige minuten gaande is, het zal dus wel van VOO uitgaan. De stream zoomt weer uit, de bouwlamp ontneemt de mogelijkheid te ontwaren wat er zich afspeelt.
Ah, stream 3 is duidelijker. Werkzaamheden. Ze hebben een oranje soort van koffer bij zich.
pi_206396
Sjezus! Het is nog waar ook
stream 3 duidelijk een zwart geklede manspersoon staat
rechtop op het dak.

TMF uit audio aan, kut dat ik nu niet direct het forum op kan

pi_206397
HAHAHAHAHAHAHA (of kort LOL voor de netrotten) ik had hier een dubbele post staan vanwege mijn drukte switchend tussen notepads met daarop INDEX.HTM, een ftp verbinding met mijn provider, de streams en reageren op dit forum. Er was wat geslipt: een dubbel bericht zoals hier direct boven. Ik maak gebruik van de geweldige mogelijkheid om berichten achteraf te wijzigen hoewel ze al lang en breed in een thread staan, om die mogelijkheid bij deze weer even bekend te maken voor de mensen die dat nog niet wisten (omdat ze misschien de spelregels niet lezen). Ik kan me amper herinneren dat ik ze heb gelezen, maar lang geleden heb ik ze gelezen. Ik val niemand aan op wel of niet geïnformeerd zijn. Ik begrijp dat men niet het fijne van dit forum weet. Ik begin ook nog maar net. Bij deze wel een poging aan te sporen tot het herzien van je berichten, aan te passen en zo, als je daar goeie reden voor ziet. Denk wel aan de chronologische lijn van de thread. Ik doe het, dan zou iedereen het moeten kunnen.

Ik wijzigde om tien over vier (waarom dat niet in het hieronder staande regel?) (&waarom de tijd niet bij het lijstje "alle posts van deze FOK!member?")

zaterdag 23 oktober 1999 @ 03:16:00 #20
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_206398
Er wordt wat heen en weer gelopen/gekropen. ze praten ook, maar ik versta ze niet. Met zaklantaarns lichten ze zichzelf bij. Nog geen enkele BB bewoner heeft zich laten zien. Kennelijk worden ze hierdoor toch niet in hun nachtrust gestoord.
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 03:24:00 #21
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_206399
Het lek lijkt gelokaliseerd te zijn. Er is een fellere lamp bijgehaald, en er worden meer spullen uit de kist gehaald en gebruikt.
Soms woorden, maar voor mij onverstaanbaar. Hebben andere mensen ook die ruis in hun audio? Het klinkt alsof op de achtergrond ergens een hoop mensen door elkaar staan te praten. Dat heb ik altijd met deze streams.
pi_206400
Jezus mijn hart bonst vanwege mijn plotseling mobilisatie.

stemmen stream 1 tuin

stream2 dezelfde tuin

stream drie komt weer binnen
duidelijk iemand op het dak
shit dit moet ik opnemen ik
ga nu aan de gang om dit als jpg
op het forum te krijgen

3:18 ze hebben zaklantarens en
ik ben bezig om het op internet
te plaatsen als screendump
http://www.casema.net/~ht120/Streams.jpg

zaterdag 23 oktober 1999 @ 03:32:00 #23
581 Skibby
ietsje lager
pi_206401
op stream 3 staan 2 mannen in overals links op het dak te knutselen aan de bekleding.

Niet echt heel interessant.
Duidelijk van VOO.

Ah ze gaan lassen.
ik zag duidelijk een snijbrander.

camera is nu weggedraaid.

zaterdag 23 oktober 1999 @ 03:34:00 #24
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_206402
Shit, stream 1 en 4 zitten niet goed, 3 is gezakt en op twee die freakin' kast. Ik mis alles, en er is al zo weinig. OP 4 is nog wel de lichtkegel van de laslans te zien. Als ze hier niet wakker van worden, dan ben ik een bekende katholiek die met pasen nederland bedankt voor de bloemen. Alsof die bloemen aan Nl. te danken zijn. Dat is toch zeker het werk van GOD.

------------------
Who is General failure,
and why is he reading my drive?

[Dit bericht is gewijzigd door Schanulleke (Datum 23 Oktober 1999).]

pi_206403
3:29 nu heb ik de tijd om echt te kijken
Ik hoor het geluid van een brander
ik zie branders
ik kan bijna 100% bevestigen: zij repareren het dak
ja ik heb het over twee mannen met brandende fakkels

fuck proberen ze nu het huis in de fik te steken geintje

3:30 de camera zoemt uit en we zien huis, de verlichte ramen
stream drie wordt het terras. Bewoners? Nee geen beweging
3:31 Op stream zie je het nog net boven in beeld.
Stream 2 is nog steeds het charmante ladenkastje.
Ik grab dit met mijn niet-geregistreede versie van SnagIt
toch zo gauw ik geld heb (ik heb nu echt -geen geld-) eens
registreren want dat is me een geweldig programma. SnagIt/32
en dan maak ik niet eens reclame, ik vertel gewoon dat ik
de streams -kan- opnemen op deze wijze en dat ik het een geweldig
programmaatje vind.

Niks van belang verder want de streams zijn al een tijdje hetzelfde.
Terug naar Netscape en het FOK!forum. Net crashte NetScape trouwens
terwijl ik koortsig bezig was met informatieverstrekking.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')