Als ik kijk hoevaak een zeker iemand hier post worden het wel meer. Wel van dezelfde persoon.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:21 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat je wel één handtekening op zult halen
Heel soms, maar meestal rijdt op lijn 59 van Groningen naar Emmen een standaard bus.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:50 schreef Dj-Flash het volgende:
Op de vroegere lijn 59 reed er soms ook een gelede
Weet jij of er soms gelede citaro's op lijn 41 komen?quote:Op zondag 23 december 2007 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee willy84 zit je me soms te fukken dit topic gaat over lijn 41
Geef eens antwoord als ik wat vraag ja ?quote:Op zondag 23 december 2007 14:10 schreef Willy84 het volgende:
Hallo weet jij dat dr_Flash?
Hoezo denk je dat ik niet kan tellen?quote:Op zondag 23 december 2007 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
en jij post een plaatje van een citaro op lijn32 kan je wel tellen of zo
Nou oke, bedankt. Ik zal nooit geen vragen over lijn 41 stellen. Dat beloof ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man hou opquote:Op zondag 23 december 2007 14:28 schreef Dj-Flash het volgende:
Willy84 ik hoorde dat er af en toe een gelede bus op lijn 41 rijdt weet jij of het echt zo is ? want toen het vroeger lijn 59 was toen reed er soms een gelede op die lijn maar op de 41 heb ik nooit een gelede gespot.
nee, je ligt geledequote:Op zondag 23 december 2007 14:32 schreef Willy84 het volgende:
ik lig ook dubbel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |