Houd er rekening mee dat dit een misdrijf is, en het ook verboden is om mensen aan te zetten tot een misdrijf, bijvoorbeeld door dat aan te bevelen op een forum. Je krijgt er niet direct een strafblad van oid, maar in sommige beroepen kan het wel vervelend zijn als je in het verleden eens gepakt bent voor belastingontduiking.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:58 schreef Kamermans het volgende:
ze doen geloof ik niet aan verzenden naar nederland. en als ze verzenden moet je idd invoerkosten betalen maar dus als je binnenkort naar USA gaat of je kent iemand die er heen gaat die het wel voor je mee wilt nemen moet je dat gewoon doen,..
btw betaal ik lachend met dit soort verschillen maarja ik heb dus het gevoel dat er wel een extratje over heen wordt gegooit. Ik ga er gewoon vanuit dat je geen rebate kan krijgen op een lens met een serienummer uit amerika... mja dan wordt het verschil dus weer iets van 200 euro of minder... en dan kan je je afvragen of je voor dat bedrag hommelles wilt als er iets aan je lens mis is. Moet je 'em weer op gaan sturen naar amerika enzo... blarch...quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:11 schreef Shark.Bait het volgende:
Als amazon het niet verscheept kan je natuurlijk bij http://www.bhphotovideo.com/ gaan. DIe shippen wel. Geen idee hoe het met rebate zit. Vroeger stond er op douane.nl hoeveel % invoerrechten en BTW je moet betalen, maar die invoerrechten lijst is verdwenen, ws alleen btw betalen.
tja och...ehm... hoe vaak gaat het mis met een lens? Geen idee wat de return policy is, en hoe moeilijk C in NL doet over 'vreemde' objectieven die stuk zijn repareren.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
btw betaal ik lachend met dit soort verschillen maarja ik heb dus het gevoel dat er wel een extratje over heen wordt gegooit. Ik ga er gewoon vanuit dat je geen rebate kan krijgen op een lens met een serienummer uit amerika... mja dan wordt het verschil dus weer iets van 200 euro of minder... en dan kan je je afvragen of je voor dat bedrag hommelles wilt als er iets aan je lens mis is. Moet je 'em weer op gaan sturen naar amerika enzo... blarch...
Dus dat's denk ik de catch.
Er staan er wel meer op adorama, die site had ik eerder moeten weten. Alhoewel ik over het algemeen liever spul heb met garantie in Nederland.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
btw.. invoerrechten .. garantie .. service ... ach ja. het is maar waar je voor kiest idd.
Adorama had bijvoorbeeld nog wel een B-stock / refurbished model voor +/- 1200 dollar. Hij is alleen al verkocht zo te zien. http://www.adorama.com/Search-Results.tpl?op=searchresults&searchinfo=Refurbished%20By%20Canon&comparison=wa&Startat=21
ik wel ...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:57 schreef psy_icon het volgende:
Nou ik ben nog nooit gevraagd om te bewijzen dat mijn camera's en lenzen in NL gekocht zijn.. Lijkt me ook nogal raar om constant van alles een bon mee te nemen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |