Hij is er al.Hij was met een vliegtuig gekomen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:02 schreef maril het volgende:
Heeft Amanda hem echt al uitgenodigd?
die zitten buiten beeld op de bank..hoor je Jaap?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:03 schreef fredfik het volgende:
waar zijn brain en jaap??
Je gaat wellicht tegen de stroom in maar het zou best eens heel interessant kunnen zijn om erachter te komen, hoeveel uur er nodig zijn om nadia gillend de poort uit te laten lopen, schijthebbende aan contracten, telefoons die het wel of niet doen en tmfcontracten die zij wel of niet misloopt. ja h.....een leuke invalshoekquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:53 schreef Eg_Wel het volgende:
Ga ik nu erg tegen de stroom in als ik zeg dat ik Nadia nu liever zie blijven? Ik wil wel eens zien hoe ze zich de komende maand staande gaat houden. Dan gewoon eruit stemmen en klaar
Nu dgk_fan nog vastzit heeft ie vast zn opgevoerde Puch geleend!quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij is er al.Hij was met een vliegtuig gekomen.
Brian ligt op de massagetafel. De verpleegster brengt extra pammetjes in .....quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:03 schreef fredfik het volgende:
waar zijn brain en jaap??
Ik las hier dat Ricardo "tot volgende week vrijdag" zou hebben gezegdquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:07 schreef Dreamboy het volgende:
Gisteren toen Ricardo wegging zei hij tot morgen.
Meschien komt hij er wel in.
wonderlijk...........quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:07 schreef avonne het volgende:
Nog een verontrustend detail:
het vertrek van Dennis heeft niet in de Telegraaf gestaan![]()
![]()
Gaan we doen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:00 schreef akveor het volgende:
Vreemd allemaal.....
Amanda heeft een gesprek met Brian gehad over dat haar zusje weer terug is bij d'r ex die haar heeft mishandeld.
Iederen maakt geintjes over de febo: Volgend Nadia kan ze haar 24 uur niet aanvragen omdat de telefoon stuk is.
Nadat de febo Jaap belde vroeg ie de redaktie even te blijven hangen omdat Nadia d'r 24 uur wil aanvragen. Dit was volgens de redaktie niet mogelijk.
Amanda opperde aan Brian om Dennis uit te nodigen om Nadia toch te laten blijven. En hoe vreemd Dennis blijkt al achter te zitten. Dennis komt omstreeks 20.30u de villa weer in.
Kortom genoeg voer voor speculaties. Leef je uit en have fun.
Volgens mij is het hun geeneens opgevallen dat hij erin zat !!quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:07 schreef avonne het volgende:
![]()
Jawel maar er stond gewoon een lege kop met nix eronderquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:07 schreef avonne het volgende:
![]()
Hou eens op jij,weer een vretende Dennis in beeld word me teveel.Of hij moet Brian gaan aanpakken dat zou wel weer leuk zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:07 schreef avonne het volgende:
![]()
Nadia als hamster guinnee pig voor een interessant psychologisch experimentquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:05 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Je gaat wellicht tegen de stroom in maar het zou best eens heel interessant kunnen zijn om erachter te komen, hoeveel uur er nodig zijn om nadia gillend de poort uit te laten lopen, schijthebbende aan contracten, telefoons die het wel of niet doen en tmfcontracten die zij wel of niet misloopt. ja h.....een leuke invalshoek
En op de toegangswegen naar Alphen ad Rijn waren vanmiddag geen wegblokkades en geen ME-peletons om rellen te voorkomen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:07 schreef avonne het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |