Geen idee. Is dat erg?quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:49 schreef Q. het volgende:
Wat wil je er mee bereiken?
Nah. Haar vriend gaat niet vreemd.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:48 schreef Salatrel het volgende:
zeg dat haar vriend vreemd gaat en sla je slag
Dat dus.quote:
Ja, dat was toch gvd jouw advies?quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:52 schreef Warmaster_ het volgende:
[..]
Dat dus.
Damn hij opent er ook nog een topic over ook.![]()
Correct.quote:
Jij bent blijkbaar al teveel in de shop geweest.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:55 schreef Canisfire het volgende:
Als je er zeker over bent dat er niets gaat gebeuren kan je toch beter naar de shop gaan ?
Als je daar niet helemaal zeker van bent dan is het heel verstandig wat boeit jou het nou of haar relatie stuk gaat ? Jij hebt een leuke avond gehad
WTF moet TS bij mij op de bank als hij bij een leuke griet film kan kijken?quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:59 schreef Canisfire het volgende:
Kom op je weet toch wel wat de shop is ?
de plek waar je heen gaat als je op Zaterdag avond niet hoeft te werken .
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
WTF moet TS bij mij op de bank als hij bij een leuke griet film kan kijken?
Als iemand niet lelijk is, wil niet zeggen dat ik diegene leuk vind?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:04 schreef OldJeller het volgende:
Kan je alleen met lelijke vriendinnen omgaan die bezet zijn, of mooie singles o.i.d. ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |