quote:Op woensdag 5 december 2007 11:29 schreef Salatrel het volgende:
had vorig jaar in frankrijk ook zon held voor je in de liftrij staan.
toen die nadat ik er wat van gezegd had nog steeds ze stok op me board plante heb ik hem toen maar de rij uitgekieperd
1 van de redenen dat je gewoon niet in een koelkast moet gaan boarden.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]![]()
wel serieus:
afgelopen zondag bij Landgraaf stierf het ook van de megeaulen die voor het eerst op een snowboard stonden maar vonden dat ze de piste voor zichzelf alleen hadden. Gewoon recht naar beneden gaan, niet kunnen stoppen en dan iemand onderuit vegen. Of zo lekker in paniek de lift uit gaan stappen en dan met hun skistok naar achter gaan staan steken op je board of als je pech hebt in je oog. Gelukkig heb je in de Alpen iets minder last van dat soort irritante idioten.
Ik heb een zwarte auto, gaat het daar ook een beetje bij passen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:42 schreef XL het volgende:
Brakkeaap, het probleem met de lelijke combinatie tussen board en bindingen is opgelost. Er was schade aan het board, dus dat gaat terug naar de shop en ik krijg een andere plank die wel goed bij mijn bindingen past.
Laatst stond er in Landgraaf een Duits gezinnetje ff in het midden bij het uitkomen van de stoeltjeslift gezellig een theekransje te houden. Dat er telkens iemand (bijna) tegen ze aanknalde hadden ze nog niet eens door... Die heb ik dus even op z'n Duits (schreeuwend dus) duidelijk gemaakt dat ze op moesten rotsnenquote:Op woensdag 5 december 2007 12:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
1 van de redenen dat je gewoon niet in een koelkast moet gaan boarden.
Gewoon omdat er van die debielen rond lopen. en veel ook
Ik kan er niet tegen en ik ben echt in staat om dat soort debielen een ram te verkopen. Maar ik doe het niet hoor
Beide voornamelijk zwart. Met details in rood en wit. Dus als we rode jassen aandoen zijn we helemaal hip.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:56 schreef BrakkeAap het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte auto, gaat het daar ook een beetje bij passen?
Ik heb nog zo'n roze/grijze jas van de Yeti en een blauw/zwart/witte...quote:Op woensdag 5 december 2007 13:17 schreef XL het volgende:
[..]
Beide voornamelijk zwart. Met details in rood en wit. Dus als we rode jassen aandoen zijn we helemaal hip.
Daar hoef jij toch geen bandana voor om te doen?quote:Op woensdag 5 december 2007 12:50 schreef Rnej het volgende:
ik heb zo'n bandana met een doodshoofd erop... .als ik die omheb + goggle en er staan koters met stokken in mn board te prikken moet ik alleen maar ff grommen... die gezichten van die koters zijn echt priceless (ouders liggen meestal in een deuk daarna....)
Je hebt die Skullcandy toch....?quote:Op woensdag 5 december 2007 12:50 schreef Rnej het volgende:
ik heb zo'n bandana met een doodshoofd erop... .als ik die omheb + goggle en er staan koters met stokken in mn board te prikken moet ik alleen maar ff grommen... die gezichten van die koters zijn echt priceless (ouders liggen meestal in een deuk daarna....)
Hmmm. Pas je dan nog wel bij je eigen bindingen en board? Anders moet je die misschien ook even nieuw kopen?quote:Op woensdag 5 december 2007 13:22 schreef BrakkeAap het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n roze/grijze jas van de Yeti en een blauw/zwart/witte...
Dat gaat hem niet worden he?
Ik ga nog wel ff zoeken naar een nieuwe dan maar...
Pff, zo worden die vakanties in ene een stuk duurder...
Ik heb een geel/groen/bruin board met zwarte bindingen, dat gaat inderdaad niet werken...quote:Op woensdag 5 december 2007 13:46 schreef XL het volgende:
Hmmm. Pas je dan nog wel bij je eigen bindingen en board? Anders moet je die misschien ook even nieuw kopen?
Mijn auto is blauw met wit en heeft een sterk imago, maar we hadden juist voor die van jou gekozenquote:Op woensdag 5 december 2007 14:35 schreef BrakkeAap het volgende:
[..]
Ik heb een geel/groen/bruin board met zwarte bindingen, dat gaat inderdaad niet werken...
Waarom moest ik in hemelsnaam ook zo'n image-driven sport uitzoeken???
Ik kan natuurlijk ook gewoon een andere auto uitzoeken... Dat maakt het misschien wat makkelijker..
Alsof blauw/wit wel bij mijn geel/groen/bruine board past...quote:Op woensdag 5 december 2007 14:46 schreef XL het volgende:
Mijn auto is blauw met wit en heeft een sterk imago, maar we hadden juist voor die van jou gekozen
quote:Op woensdag 5 december 2007 14:59 schreef BrakkeAap het volgende:
[..]
Alsof blauw/wit wel bij mijn geel/groen/bruine board past...
En daarnaast is mijn langste board 1.67 en heet jouw auto niet voor niets 'Mini'
Ow kun je dat tegenwoordig gewoon kopen, een sterk imago?quote:Op woensdag 5 december 2007 14:46 schreef XL het volgende:
[..]
Mijn auto is blauw met wit en heeft een sterk imago, maar we hadden juist voor die van jou gekozen
die is wel vetquote:Op woensdag 5 december 2007 13:46 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Je hebt die Skullcandy toch....?
Met deze bezorg je ze een hartaanval die kleine koters
[ afbeelding ]
Zag gister iemadn in Snowplanet met die muts. Hij is wel gaaf. Mooie brede band ook.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
die is wel vet
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik die dingen wel een beetje gay vindt.
Die nieuwe muts van mij is trouwens echt mega freestyle. Had hem gister nog ff op me kop en hij is zo gruwelijk grootMet een "bolletje" erop van iets van 10cm doorsnede hahaha. Belachelijk groot ;')
Kopenquote:Op woensdag 5 december 2007 15:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow kun je dat tegenwoordig gewoon kopen, een sterk imago?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |