abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 december 2007 @ 12:37:57 #51
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55010976
12:23 Jaaps droom

Brian en Huub hebben zich teruggetrokken in de Chill Room. Onderwerp van gesprek is een droom van Jaap over de afgelopen ontslagronde. De grote Miljonair schijnt namelijk weer in zijn slaap te hebben gepraat. Samen analyseren ze de droom en komen tot de conclusie dat Jaap en Dennis zijn actie om de camera kapot te slaan samen hebben bekokstoofd. Zullen de twee aartsvijanden gaan samenwerken om het ware verhaal boven water te krijgen?

Bron: Villa Vandaag, 03-12-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 3 december 2007 @ 13:17:54 #52
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55011695
12:46 Ploegendienst

In de Chill Room vindt inmiddels opnieuw een vertrouwd tafereel plaats. Huub zit achter de piano en speelt gevoelige ballades en op de bank zitten Palma, Amanda en Selene. Er wordt gelachen en als Brian binnenkomt, verlaat Huub de Chill Room. De twee werken kennelijk in ploegendienst en het gaat prima. Wie weet brouwen ze gezamenlijk ooit nog eens een snoods plan? Of zouden ze even genieten van een welverdiende rust? Mag ook wel, na twee exits...

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 3 december 2007 @ 13:37:53 #53
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55012126
13:12 Littekens

Iedereen, op Huub en Jaap na, hebben zich verzameld in de Chill Room. Het is tijd om herinneringen op te halen. Iedereen heeft het over de littekens die ze hebben opgelopen in De Gouden Kooi. Lieke vertelt over de keer dat ze zich brandde aan het strijkijzer. Amanda vertelt daarop op haar beurt weer over de keer dat Eric haar het zwembad in wilde duwen en verkeerd terecht kwam. En dan hebben ze het nog niet eens over de littekens die ontstaan zijn naar aanleiding van de vele discussies...

maandag 3 december 2007 @ 13:57:54 #54
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55012486
13:34 Pakjesmiddag!

Gillend opent Lieke de deur als ze cadeautjes ziet staan. Iedereen verzamelt zich in de woonkamer om ze uit te pakken. Zelfs voor Selene zit er een pakketje bij! Vreugdekreten vliegen van alle kanten over de tafel tijdens het uitpakken van de spulletjes. Ook Jaap lijkt op een blij kind als hij op en neer schudt met zijn nieuwe speeltje. Sinterklaas is wel vroeg, hoor...

maandag 3 december 2007 @ 14:17:52 #55
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55012813
13:58 Zwakste schaker

Jaap en Huub besluiten alle losgemaakte emoties van de cadeautjes te verwerken in een stevig potje schaken. Op karakteristieke wijze zijn ze 'in' de bank gaan zitten en spelen hun potje hersengymnastiek. Zal Jaap ook vandaag weer onverslaanbaar zijn? Of heeft Huub inmiddels in de smiezen gekregen dat het vechten tegen de bierkaai is...

maandag 3 december 2007 @ 14:57:51 #56
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55013608
14:24 "Kom, kleine!"

Terwijl in de woonkamer de schaakstukken in het rond vliegen, besluit Lieke dat het tijd is om de paarden uit te laten. "Kom, kleine!", roept Lieke en wandelt met Tanner door het gras. Paard Fries slaat het allemaal gade vanuit de paardenbak en gelooft zijn ogen niet. Ach Fries, jij mag vast ook een rondje door de tuin maken straks.

14:45 Je kunt niet vroeg genoeg zijn...

"Er moet ergens een keuze worden gemaakt. Het wordt Jaap of Lieke...", blikt Brian alvast vooruit in een gesprek met Amanda over de volgende ontslagronde. "En Jaap heeft ook al gezegd over de finale dat we eerst Lieke weg moeten stemmen", gaat hij verder. Jongens, neem nou even rustig de tijd. Die ontslagronde is pas over vier weken!

maandag 3 december 2007 @ 15:17:53 #57
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55013942
15:03 Zijn we hier getuige...

...van de vorming van een nieuw pact?

maandag 3 december 2007 @ 15:57:51 #58
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55014664
15:19 Bezoek!

Opschudding in de Villa! Fysiotherapeut Joost staat voor de deur en hij komt Lieke een behandeling geven. Selene stelt zich even voor aan de expert en al snel verdwijnen Joost en de Hilversumse naar de kapsalon, alwaar Joost de behandeltafel uitklapt. "Hoe gaat het met jou?", wil de fysio weten. "Goed, maar de pijn aan mijn hamstring is wel iets meer naar binnengekropen", laat Lieke weten. Succes, Lieke! Voor je het weet ben je weer helemaal de oude...

15:32 Als de wijn is in de man...

Intussen pakken de achtergebleven Miljonairs de boodschappen uit. Vol trots sjouwt Huub met flessen sterke drank en dat zet Selene aan het denken. "Oh nee, Huub en drank; dat wordt gesnurk", roept ze. "Nee, Huub en drank; dat wordt mooie televisie!", lacht de Oldenzaler. We zullen zien wie er gelijk krijgt! Voorlopig zit Huub alleen nog wel vast aan alcoholverbod...

15:43 Van sterke drank naar sterke verhalen

Jaap zit nog steeds in de Chill Room en krijgt bezoek van Huub. De Oldenzaler ploft neer op de bank en heeft direct een sterk verhaal. "Ik had vlak voor ik de Villa inging nog iets met een meisje dat graag haar maagdelijkheid wilde bewaren. Ze dacht wel dat ik de ware was, dat dan wel. Ze vond het alleen niet zo leuk dat een keer haar tweelingzus had proberen te versieren!", vertelt Huub schaterend van het lachen. "Haar ouders zagen me ook niet zo zitten geloof ik", gaat hij verder. Nou, dat zal vast anders zijn als je straks de Villa uitkomt...

maandag 3 december 2007 @ 16:17:50 #59
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55015046
15:58 Goed idee!

"Ik mis het versieren, ik mis het spel. Met name het flirten", laat Huub weten, die aan Jaap nog steeds een toeschouwer heeft. "Nou, ga aan het werk met Selene", adviseert de Briellenaar. "Nee, ik wil Lieke geen pijn doen", zegt Huub resoluut. "Dat werkt niet in dezelfde omgeving", legt hij uit, maar Jaap heeft de oplossing. "Nou, dan ga je toch naar kantoor?", lacht hij. Briljant, Jaap! Die onthouden we.

16:08 Winnaarsmentaliteit!

"Ik was nog even met mijn nagels bezig, want ik ga vanavond naar een premiere toe", vertelt Amanda tegen Sabrina. Al snel gaat het gesprek over het spel. "Denk je dat er een Miljonair bij komt?", vraagt Sabrina die helemaal op de hoogte blijkt van de ontwikkelingen. "Ja, absoluut", is Amanda's reactie. "Hoop je dat?", vraagt de danslerares verder. "Nee! Ik wil winnen!", antwoordt Amanda. That's the spirit!

maandag 3 december 2007 @ 16:57:51 #60
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55015877
16:22 Verstoppertje?

Nu Dennis en Nadia weg zijn is Jaap eenzamer dan ooit. Geen ijdele Miljonair die hij kan gaan bashen of een mooie donkere schone waar hij zijn verhalen aan kwijt kan. Wat ongelukkig dwaalt hij in zijn eentje de Villa rondt. Het lijkt wel of hij ze aan het zoeken is...Dan besluit de Briellenaar maar om zijn maatje Huub maar weer op te zoeken. Je moet toch wat, hè Jaap?

maandag 3 december 2007 @ 17:37:50 #61
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55016674
17:15 Jaaps slaappraat

"Ik hoop dat Dennis mijn geheime tip heeft opgevolgd", zegt Jaap mysterieus tegen Brian. "O je bedoelt wat je vannacht in je slaap gezegd hebt?", kopt Brian in. De grote Miljonair kijkt heel verbaasd. Brian rent weg om zijn aantekeningen te halen. Ondertussen trekt Jaap gekke bekken in de camera en laat het harde schaterlach horen. Als Brian terugkomt citeert hij de snel opgeschreven aantekeningen uit zijn Sudokuboekje. "Dennis diskwalificeer jezelf. Je maakt toch geen kans op winnen. Ook riep je iets van: Spreek de waarheid! Spreek de waarheid!", leest de Antilliaan trots voor. "Amanda en Selene hebben het ook gehoord", vervolgt hij. Tja, Jaap, dat krijg je als je zo met een spel bezig bent dat je er zelfs in je slaap over praat...

maandag 3 december 2007 @ 18:17:49 #62
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55017435
17:31 De liefde...

"Als ik niet gelukkig ben, dan is De Gouden Kooi ook niet de plek waar ik gelukkig zou kunnen worden", spreekt Brian uit. De Antilliaan heeft een goed gesprek met Jaap. Het onderwerp? De liefde! "Zou jij dat willen, naar buiten gaan om Cora te willen zien? "Ja, dat zou ik echt wel willen ja!", aldus een enthousiaste Briellenaar. Zal Jaap zijn Cora binnenkort weer mogen omarmen?

18:03 Optutten!

Brian en Amanda maken zich op voor hun uitje. De twee mogen vanavond naar een premiere op het Rembrandtplein te Amsterdam. "Ik heb er zo'n zin in", roept de 19-jarige opgetogen. "Vooral ook omdat Brian meegaat!", gaat ze verder. Ook de Antilliaan kijkt uit naar het uitje en dost zich helemaal op. Brian gaat gekleed in een smoking met strik! "Wat moet ik met mijn haar?", vraagt Brian aan zijn vriendin. "Nou, gewoon lekker laten krullen", adviseert Amanda. Zal hij naar zijn vriendin luisteren? Het lijkt er niet op...

maandag 3 december 2007 @ 18:37:48 #63
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55017804
18:32 Spiegeltje spiegeltje aan de wand...

Is Brian het mooiste in het land?

maandag 3 december 2007 @ 19:17:48 #64
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55018549
18:40 Soort zoekt soort

Jan-Willem is druk aan het koken en de dames hebben zich dan ook verplaatst naar de keuken. Daar wordt de finishing touch gelegd aan het haar van Amanda. Ook haar nagels krijgen een onderhoudsbeurt. Terwijl Selene druk is met de krullen van Amanda, bekijkt Lieke de twee. Over 20 minuten moet ze al weg, toch lijkt ze zich nog geen zorgen te maken. Ook Brian is voor de verandering met zijn haar bezig, voor de spiegel schudt hij het heen en weer om er vervolgens weer wat gel in te doen. Die twee hebben elkaar ook wel gevonden...

19:00 En toen waren er nog maar drie...

De auto staat voor de deur. Amanda gilt het uit en roept haar vriendje. Brian komt er meteen aangerend. De twee nemen afscheid en willen naar buiten lopen. "O,nee! Het regent! Ik moet een paraplu! Mijn haar!", roept Amanda terwijl ze weer naar binnen loopt. Dat is maar goed ook Amanda, Selene heeft niet voor niets zo'n prachtig kapsel bij je gestyled! De twee Miljonairs worden uitgezwaaid door Selene, Lieke en Jan-Willem. Het gaat een rustig avondje worden met slechts drie Miljonairs. Zouden ze nu hun kans grijpen om snode plannen de smeden tegen Brian en Amanda?

maandag 3 december 2007 @ 20:17:47 #65
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55019710
19:24 Cadeautjes, brieven en een snerende Huub

Jaap krijgt cadeautjes! Sokken, twee paar maar liefst. "Toen ik de Villa in kwam had ik helemaal geen koffer mee. Ik had versleten schoenen, oude kleren en een zonnebril", vertelt de grote Miljonair lachend. Verder krijgt hij snoep en een tijdschrift. Ook Selene en Lieke openen vrolijk hun post en lezen deze hardop voor. Ondertussen lijkt Huub zich te vervelen en besluit hij de aanval te openen op Selene. Hij begint over dat zij gezegd zou hebben dat ze Lieke jaloers wil maken. "Nou, dat is toch zo, mevrouw eerlijk en oprecht?", sneert hij naar de gastspeelster. Dan wil hij per se weten wat er gezegd is tussen Lieke en Selene in de fitness die dag. De dames zwijgen hierover, tot Huubs grote irritatie. Ga je nou vanavond tegen je eigen bondgenoten op oorlogspad Huub?

19:47 Drie Miljonairs aan tafel!

Het wordt steeds rustiger in de Villa...

maandag 3 december 2007 @ 20:37:46 #66
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55020135
20:09 Ruzie om Selene

In de keuken hebben Huub en Lieke ruzie over Selene. "Kom niet bij mij aan met wisselende verhalen over haar. Maak een keuze, vertrouw haar of vertrouw haar niet", zegt Lieke op felle toon. "Alles wat iedereen hier doet blijf ik onder een loep leggen", zegt Huub en herhaalt dit vervolgens als antwoord op alles wat Lieke zegt. "Jij beschermt Selene, ik stel alleen maar kritische vragen", probeert Huub. "Het is gewoon mijn mening, ik hoef haar niet te beschermen. Ik val haar bij omdat ik hierover een mening heb", verdedigt Lieke zichzelf. Kok Jan-Willem staat er bij en kijkt erna. Zou hij er bijblijven om de twee kemphanen uit elkaar te halen als ze elkaar in de haren vliegen?

maandag 3 december 2007 @ 20:57:48 #67
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55020575
20:32 In gesprek met Selene

Selene onderbreekt de ruzie tussen de twee geliefden om het zelf met Huub uit te praten. Aan de eettafel discussiëren de twee hard. Lieke en Jan-Willem staan erbij maar zwijgen. "Als je me niet vertrouwd, is dat jouw probleem. Ik zit hier voor mezelf", uit Selene haar gevoelens als Huub haar eindelijk laat uitpraten. "Het doet me pijn dat je me wantrouwt, ook al snap ik het wel", vervolgt ze. "Het is ook niet persoonlijk", probeert Huub het te verzachten. "Ik ga liever morgen naar huis dan dat ik iets doe tegen mijn principes", zegt ze overtuigd. "Is dat wel zo?", vraagt Huub zich af. De twee lijken er niet uit te komen...

maandag 3 december 2007 @ 21:17:46 #68
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55020993
21:00 De tepels van Selene

"Je hebt wel kleine tepels in verhouding met je borsten", merkt Jaap vanuit het niets op. "Heb jij haar tepels gezien?", roept Huub vol verbazing uit. "Ja, ik zit zo een beetje in haar decolleté te gluren...", antwoordt de grote Miljonair. Selene kijkt geschokt. "Je zit hier met ik weet niet hoeveel camera's hoor", zegt de Oldenzaler. "Ja maar die zoemen niet allemaal in op mijn tepels", antwoordt ze scherp. "Mag ik je nipple-teaser zijn?", vraagt Jaap. "Gaan wij nog eens een keer zoenen?", roept Huub erachter aan. De ruzie lijkt helemaal te zijn vergeten en Huub is weer op de flirttoer...

maandag 3 december 2007 @ 21:37:56 #69
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55021393
21:11 Filmavondje

De drie Miljonairs en Selene verzamelen zich op de bank voor een ontspannen filmavondje. "Ik haat jullie allemaal", roept Jaap nog voordat de film begint. "Ik snap het, die discussies ook altijd", beaamt Lieke. De blondine ploft tussen Jaap en Huub in op de bank met een grote bak ijs. De Oldenzaler pakt haar hand en geeft er een kusje op. Op haar beurt voert Lieke haar vriendje af en toe een hapje ijs. Ze kúnnen wel lief tegen elkaar zijn...

maandag 3 december 2007 @ 22:17:46 #70
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55022317
21:50 Spanning en sensatie

De film is in volle gang en alle Miljonairs kijken geboeid. Vooral Huub en Selene zitten helemaal in de film want van hun gezichten kan je precies aflezen of het spannend, leuk of zielig is. Ook Lieke en Jaap genieten, kortom een succesvolle filmavond! Zouden Amanda en Brian het ook zo naar hun zin hebben op de première in Amsterdam?

maandag 3 december 2007 @ 22:37:43 #71
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55022783
22:24 Ultieme winterse bezigheid...

Het is maar een karige bedoening in de Villa vanavond. Er zijn slechts vijf Miljonairs over en daarvan zijn er nu ook nog eens twee naar een première! Gelukkig weten de drie overgebleven Miljonairs en gastspeelster Selene zich wel te vermaken. Een bloedstollend spannende film houdt ze aan de buis gekluisterd. Hoewel... Lieke gaf voor het begin al aan de film al meerdere keren gezien te hebben, wat ook te merken is. Ze ligt slapend tegen de schouder van Huub aangekroeld. Jaap kan zijn gedachten er ook niet meer echt bijhouden en speelt wat met een papiertje. Selene en Huub zitten er wel helemaal in en de Oldenzaler geeft af en toe wat commentaar. Tja, het is misschien saai maar wel de ultieme bezigheid tijdens een regenachtige koude winterdag...

maandag 3 december 2007 @ 23:17:43 #72
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55023795
22:54 Huub, Lieke, Jaap en Selene...

...vinden het prima met zijn vieren in de Villa!

maandag 3 december 2007 @ 23:37:47 #73
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55024210
23:25 Een rustig begin van de week...

Wat een rustige dag voor de Miljonairs. Met Nadia's vertrek zijn er nog maar vijf Miljonairs over. Het echte aftellen kan nu beginnen, behalve als er dan toch voor Dennis een nieuwe Miljonair zijn intrede zal maken. Tot die tijd lijken ze het prima met elkaar te vinden. De nieuwe vriendschapsband tussen Amanda en Lieke neemt een hoop spanningen in de Villa weg. Jaap leek zich de hele dag stierlijk te vervelen zonder slachtoffers om te bashen en ook Huub ging uiteindelijk zijn heil maar zoeken in de zoveelste discussie met Lieke. Het is te hopen dat de Miljonairs de komende dagen wat vinden om om handen te hebben...

dinsdag 4 december 2007 @ 09:17:57 #74
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55027813
08:13 Jaap heeft er zin in...

Huub en Jaap bleven gister na de film nog even zitten om te praten over de seksloze tijd van de Briellenaar in De Gouden Kooi. Jaap staat sinds zijn intrede in de Villa 'droog' en dit begint hem lichtelijk parten te spelen. De Oldenzaler stelde al een opblaaspop voor, maar dat is vooralsnog niet nodig volgens de bronstige Jaap. Zou een eventuele nieuwe Miljonair wellicht uitkomst kunnen bieden voor Jaap?

08:41 Er komt een nerd in de Villa!

Selene heeft gisteren een heuse nerd uitgenodigd. Zoals bekend heeft Selene meegedaan het televisieprogramma Beauty & the Nerd. In dit televisieprogramma wordt een Beauty gekoppeld aan een nerd. Selene was gekoppeld aan Jeroen en zij heeft hem gisteren uitgenodigd. Wij zijn benieuwd of Jeroen bestand is tegen een bezoekje aan de De Gouden Kooi!

09:04 Brian en Amanda...

...liggen weer eens dwars!

Bron: Villa Vandaag, 04-12-2007
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:37:57 #75
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55028053
09:17 Er wordt alweer hard gewerkt in de Villa

Herma en Sharon zijn alweer druk in de weer om de Villa aan kant te maken voor de Miljonairs. "Gadverdamme", klinkt er zo nu en dan door de woonkamer. Alhoewel het hoofd huishouding vandaag niet op haar werk is doen haar twee collega's niet minder hun best. Herma leeft zich helemaal in in de rol van Palma. "Goedemorgen!", roept ze door de slaapkamer, terwijl ze ieders zender in orde maakt. Lekker bezig, dames...

Bron: Villa Vandaag, 04-12-2007
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')