15:58 Goed idee!"Ik mis het versieren, ik mis het spel. Met name het flirten", laat Huub weten, die aan Jaap nog steeds een toeschouwer heeft. "Nou, ga aan het werk met Selene", adviseert de Briellenaar. "Nee, ik wil Lieke geen pijn doen", zegt Huub resoluut. "Dat werkt niet in dezelfde omgeving", legt hij uit, maar Jaap heeft de oplossing. "Nou, dan ga je toch naar kantoor?", lacht hij. Briljant, Jaap! Die onthouden we.
16:08 Winnaarsmentaliteit!"Ik was nog even met mijn nagels bezig, want ik ga vanavond naar een premiere toe", vertelt Amanda tegen Sabrina. Al snel gaat het gesprek over het spel. "Denk je dat er een Miljonair bij komt?", vraagt Sabrina die helemaal op de hoogte blijkt van de ontwikkelingen. "Ja, absoluut", is Amanda's reactie. "Hoop je dat?", vraagt de danslerares verder. "Nee! Ik wil winnen!", antwoordt Amanda. That's the spirit!
Bron: Villa Vandaag, 03-12-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel