Shakin' Stephens.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:03 schreef Jappie het volgende:
Dan maar wachten op http://nl.youtube.com/watch?v=7V80F3bSxKQ&feature=related
Je hebt m'n katten weggejaagd.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:05 schreef Veulen het volgende:
Persoonlijk vind ik dit wel een leuk kerstliedje
http://nl.youtube.com/watch?v=GPp0g0A_6x8&feature=related
Hoe heette die andere zaadstengel ook alweer..Nick caman ofzo geloof ik..ff speurenquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:06 schreef APK het volgende:
[..]
Shakin' Stephens.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=F4XKkdygUqs
vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoe heette die andere zaadstengel ook alweer..Nick caman ofzo geloof ik..ff speuren
Jaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:17 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
vooruit dan maar.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=-n6r9EuNS6w
Probeer ook eens de Roemeense, zitten wel aardige tussen vind ik, worden Colindes genoemd.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nah..kan niet vinden wat ik zoek..van die echt oude christmas carols >:O
Je bedoelt deze.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa![]()
Bekend van de levi's...zij het niet deze--> http://nl.youtube.com/watch?v=8Uwg5MPLIHE&feature=related
Uhuh...alleen het geluid daarvan was zo slecht dat wilde ik jullie niet aan doenquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:24 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Je bedoelt deze.
http://nl.youtube.com/watch?v=kuV9zbPc4oQ
Sorry, ik kende de spelregels van het muzieklinkjesdroppen nog niet zo goed.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uhuh...alleen het geluid daarvan was zo slecht dat wilde ik jullie niet aan doen![]()
AAAAAAAAAARRRRGGGGGHHHHH!quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:31 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ExvvzDRTN3k
Nope..maar ik heb dit fenomeen wel aangegrepen om eens wat dieper in mijn geheugen te graven voor wat betreft muziek waar ik graag naar plachtte te luisteren.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:31 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Sorry, ik kende de spelregels van het muzieklinkjesdroppen nog niet zo goed.![]()
Heb jij het handboek?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Probeer ook eens de Roemeense, zitten wel aardige tussen vind ik, worden Colindes genoemd.
Een paar kun je er hier beluisteren
Klik op asculta
Waarom luister je er nu niet meer naar?quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope..maar ik heb dit fenomeen wel aangegrepen om eens wat dieper in mijn geheugen te graven voor wat betreft muziek waar ik graag naar plachtte te luisteren.
Jappieeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 1 december 2007 17:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehehe![]()
Lithaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Nee etterbakkiequote:Op zaterdag 1 december 2007 17:38 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Waarom luister je er nu niet meer naar?
Was het zulke boutmuziek?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:38 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BLy6UH2hZLQ
Betekent dat dat je het een leuk nummer vind? Of heb je er bepaalde herinneringen aan die je doen blozen? Ben nieuwsgierig nuquote:
Prettig verbaasd... Jij komt soms met nummers aanzetten, die ik al 100 jaar niet gehoord heb, titel en artiest zeggen me niets, maar ik kan wel meezingenquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Betekent dat dat je het een leuk nummer vind? Of heb je er bepaalde herinneringen aan die je doen blozen? Ben nieuwsgierig nu
Ik heb wel bij bepaalde liedjes dat ik me precies nog weet te herinneren wat ik toen deed en met wie, zo leukquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:14 schreef Lobasca het volgende:
En nee, ik had geen herinnering bij dit nummer.
Ik natuurlijk ookquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb wel bij bepaalde liedjes dat ik me precies nog weet te herinneren wat ik toen deed en met wie, zo leuk
nee, natuurlijk nietquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik natuurlijk ookMaar die ga ik niet prijsgeven
Vertel maar aan mij, ik vergeet alles gewoon weer.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik natuurlijk ookMaar die ga ik niet prijsgeven >:)
Kurtquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
nee, natuurlijk niet![]()
http://www.youtube.com/watch?v=209ArurxVG4
Af en toe blijven er zelfs bij jou dingen hangenquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:29 schreef APK het volgende:
[..]
Vertel maar aan mij, ik vergeet alles gewoon weer. [ afbeelding ]
Dat is toch een vrouwenkwaaltje?quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:31 schreef Lobasca het volgende:
Af en toe blijven er zelfs bij jou dingen hangen
Ik was er niet bij!quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:35 schreef APK het volgende:
[..]
Dan is het ook vrouwgerelateerd. [ afbeelding ]
Wat is dat nou weer voor vaag gedoe?quote:
O, ik stoor tijdens het voetbalquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:40 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor vaag gedoe?![]()
Geen muziek trouwens, zit Villa - Arsenal te kijkuh. (8>
Gelukkig hebben we jou nogquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:42 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zWFhNeoNxwU
APK oortjes maar dicht dan
Neuh, mijn vrouwelijke kant kan multi-tasken.quote:
Hoeveel kanten heb jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:46 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, mijn vrouwelijke kant kan multi-tasken. [ afbeelding ]
Ah, effe op Gert stemmen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het is weer zover, de jaarlijkse FOK!Awards zijn weer begonnen
Om te zorgen dat niemand vergeet te stemmen hier ook nog even de linkjes, jullie favoriete mods zijn nog veel te weinig genomineerd
Om je stemmen uit te brengen op je favoriete moderators, FA's, crewbeslissingen en al het andere crewgerelateerde kun je terecht in [FOK!Awards 2007] Crew & FOK!
Om op elkaar en ander users te stemmen kan je het lijstje invullen in [FOK!Awards 2007] Users
En omdat het wachten tot je een keer genomineerd wordt nog spannender is dan Kittengate is er uiteraard ook nog een babbeltopic: [FOK!Awards 2007] Slowchat
Succes met het invullen en vergeet niet dat we van jullie allemaal houden![]()
![]()
quote:
Volgens mij heb jij kanten alleen maar als bijvoegelijk naamwoord gebruikt..kanten negligé ofzoquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:53 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit krijg ik als ik op google 'kanten' intiep.
SF had de link in het bericht staan, toch?quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, als ik één en ander kan vinden
Ik lig nu in een deuk omdat ik aan dat nr van Rita Corita moet denken..quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij kanten alleen maar als bijvoegelijk naamwoord gebruikt..kanten negligé ofzo
Topics staan ook sticky in GCquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
SF had de link in het bericht staan, toch?
Voor Blurkie-> GC = General Chatquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Topics staan ook sticky in GC
die van 3 pagina's verderop is iig een stuk minder...quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:15 schreef APK het volgende:
Best wel een lekker wijf eigenlijk. [ afbeelding ]
Effe drie pagina's volblaffen dan.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:16 schreef Jappie het volgende:
die van 3 pagina's verderop is iig een stuk minder...![]()
Jazeker, Ossenworst, maar die gaat vanavond op de pizza.quote:
Twee hangtieten en een ongeschoren doos upside downquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:30 schreef APK het volgende:
[..]
Twee hangtieten en een ongeschoren doos upside down
Krij net een smsje binnen van een collega: "Het Duitse weerbericht waarschuwt voor windkracht 10 en in sommige hoge gebieden zelfs 11 voor NordRhein westfalen morgen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:34 schreef APK het volgende:
Het begint hier trouwens behoorlijk te waaien, straks ziet Jappie echt mijn huis voorbij waaien.
Zit je jezelf nou hier een beetje te pluggenquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Om te zorgen dat niemand vergeet te stemmen hier ook nog even de linkjes, jullie favoriete mods zijn nog veel te weinig genomineerd
Om je stemmen uit te brengen op je favoriete moderators, FA's, crewbeslissingen en al het andere crewgerelateerde kun je terecht in [FOK!Awards 2007] Crew & FOK!
Om op elkaar en ander users te stemmen kan je het lijstje invullen in [FOK!Awards 2007] Users
En omdat het wachten tot je een keer genomineerd wordt nog spannender is dan Kittengate is er uiteraard ook nog een babbeltopic: [FOK!Awards 2007] Slowchat
![]()
In DE staat ook een kaartje voor windkracht 12 in nederlandquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:36 schreef Jappie het volgende:
Krij net een smsje binnen van een collega: "Het Duitse weerbericht waarschuwt voor windkracht 10 en in sommige hoge gebieden zelfs 11 voor NordRhein westfalen morgen.
Vergaderingen moet je sowieso afzeggenquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
In DE staat ook een kaartje voor windkracht 12 in nederland![]()
Precies midden tijdens me vergaderingZal ik afzeggen?
Neuh Ja, ga lekker paardrijden op het strand.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
In DE staat ook een kaartje voor windkracht 12 in nederland![]()
Precies midden tijdens me vergaderingZal ik afzeggen?
Mee eensquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:42 schreef Jappie het volgende:
Vergaderingen moet je sowieso afzeggen..nergens goed voor.
Mijn vaste rijpaard gaat nog niet eens het erf over door de regen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:45 schreef APK het volgende:
Neuh Ja, ga lekker paardrijden op het strand.
En dan komt er niemand opdraven omdat alle leden van de dislectiavereniging de datum fout lezen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Gelukkig maar 1x in de 3 maanden
Wat nou lezen, ze sturen gewoon een bandje over de post manquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:50 schreef APK het volgende:
En dan komt er niemand opdraven omdat alle leden van de dislectiavereniging de datum fout lezen.
Jawel hoor.quote:
Die niemand meer kan afspelenquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat nou lezen, ze sturen gewoon een bandje over de post man
90 - 70 - 90quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:56 schreef APK het volgende:
[..]
Jawel hoor.
[ afbeelding ]
Hoe schat jij haar maten in, ter vergelijking?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:55 schreef Veulen het volgende:
Wat nou lezen, ze sturen gewoon een bandje over de post man
Het ging toch om 3 getallenquote:
Net nog niet zwerver..quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:00 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
Ben je dyslectisch ofzo? Er staan er 3
Vet?quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:58 schreef Veulen het volgende:
Psst Blurkie, je bent het vet vergeten
quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:59 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zAqmHgL8lmM
jaren 80
Nu wel, jammer dat Gert vanavond op stap is.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:00 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
Ben je dyslectisch ofzo? Er staan er 3
Hij mag geen vertrouwelijke informatie doorspelen aan usersquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:01 schreef APK het volgende:
[..]
Nu wel, jammer dat Gert vanavond op stap is.
Hij kan edits bekijken.
Dat zou goed kunnen want de buren hebben het zelfde huisnummer als wijquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:58 schreef APK het volgende:
En dan lees jij het adres en stop je het bij de buren in de brievenbus omdat je denkt dat de postbode een fout heeft gemaakt.
Das handigquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen want de buren hebben het zelfde huisnummer als wij
Er mag wel meer niet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:03 schreef pimmutjuh het volgende:
Hij mag geen vertrouwelijke informatie doorspelen aan users
Maar euh, 82-70-88...quote:
quote:
was je die niet kwijt dan?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:09 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
En als het mij niet bevalt dan ga ik toch gewoon lekker naar huis.
Yep...quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:07 schreef APK het volgende:
[..]
Maar euh, 82-70-88...
Zou jij het er op kunnen?
Wat was ik kwijtquote:
En soms pakketjes in een plain brown wrapper..quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Echt wel.
Gratis tijdschriften en kranten
oh, heet dat tegenwoordig zo...quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:15 schreef APK het volgende:
[..]
Wat was ik kwijt
Sinterklaas is nog niet langsgeweest met zijn geheugenstick.
En jij denkt dat de postbode niet weet wat daar in zit?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
En soms pakketjes in een plain brown wrapper..
Zekers, jij bent mijn RL wiki.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yep......maar of je dat nou als maatstaf zou moeten nemen.....
Don't confuse me, ik sta al op de rand van mijn 19th nervous breakdown.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:16 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, heet dat tegenwoordig zo... >:O
Geen pakjesquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:15 schreef Soury het volgende:
En soms pakketjes in een plain brown wrapper..
Nee tochquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:16 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
En jij denkt dat de postbode niet weet wat daar in zit? >:)
Nog net geen 19 maar het zit er hier wel bijna aan te komen http://www.youtube.com/watch?v=qBViH-n3pYw&feature=relatedquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:18 schreef APK het volgende:
[..]
Don't confuse me, ik sta al op de rand van mijn 19th nervous breakdown.
Je bent postbodequote:
heb een tijdje op de klantenservice van een bank gewerkt. Kreeg vaak telefoontjes dat er iets was afgeschreven door PABO. Dan die reactie: ik zit helemaal niet op school en ik ken dat niet. En ik dan zeggen: nee, dat is geen school dat is een catalogus voor erotische artikelen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:16 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
En jij denkt dat de postbode niet weet wat daar in zit?
ik doe niksquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:18 schreef APK het volgende:
[..]
Don't confuse me, ik sta al op de rand van mijn 19th nervous breakdown.
Wat denk jij?quote:
Wijk Overtoomquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent postbodeToch niet in A'dam he ?
Hahahahahaquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb een tijdje op de klantenservice van een bank gewerkt. Kreeg vaak telefoontjes dat er iets was afgeschreven door PABO. Dan die reactie: ik zit helemaal niet op school en ik ken dat niet. En ik dan zeggen: nee, dat is geen school dat is een catalogus voor erotische artikelen. >:)![]()
dan hingen ze heel vaak op, heel gek....
WTF !!!!!!!!!!!!!quote:
dan is het adres in ieder geval gelezenquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:21 schreef APK het volgende:
[..]
Wat denk jij?
Lezen postbodes eigenlijk wel het adres en huisnummer wat op een brief staat?
Ik krijg zoveel shit voor de buren door de brievenbus.
Mijn postbode is wel o.kquote:
Mannen in uniformquote:
ik weet niet waar jouw huis woont...quote:
Fok heeft ene postbode topic... Ooit ben ik daar te weten gekomen dat postbodes veeeeel meer wete ndan dat ik wil dat ze weten.quote:
Tja ging iid niet door de brievenbusquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hij heeft vast dát pakketje bij jou bezorgd Soury
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hij heeft vast dát pakketje bij jou bezorgd Soury
Maar wel in een andere gleufquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja ging iid niet door de brievenbus
Aan je sig te zien valt dat wel meequote:
Ik ga wel bij Jappie eten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:26 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
Vergeet je je pizza niet, voordat je dakloos bent?
Jij bent ook naar een uitzwaai-topic aan het solliciteren?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:31 schreef APK het volgende:
Nog maar tien dagen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, wat nou beroepsgeheim, je kunt het gerust hier vertellen hoor, wij kunnen een geheim bewarenquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Aan je sig te zien valt dat wel mee
2 jaar geleden kwam Gert ook op dat eiland en hadden we een uitzwaaitopic.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:32 schreef pimmutjuh het volgende:
Jij bent ook naar een uitzwaai-topic aan het solliciteren?
Waren jullie tegelijkertijd daar?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:35 schreef APK het volgende:
[..]
2 jaar geleden kwam Gert ook op dat eiland en hadden we een uitzwaaitopic.
En bier?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 bounty's en een zak chips.
Jupzio.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:35 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
Waren jullie tegelijkertijd daar?
Dan ga ik er vooralsnog vanuit dat mijn huisje blijft staan.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 bounty's en een zak chips.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
1 blikje van 2 jaar terug![]()
Bier is voor paupers
toch geen rosé toch?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
1 blikje van 2 jaar terug![]()
Bier is voor paupers
Jammer dat hij vanavond niet beschikbaar is, je moet het met mij doen.quote:
moet?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:46 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer dat hij vanavond niet beschikbaar is, je moet het met mij doen.![]()
Bijna tijd voor siesta.
zolang je geen foto's van m'nje bank post kan dat gerustquote:
Opbokken, die is van mij.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:57 schreef pimmutjuh het volgende:
Komt die perenjeneverlurkster hier nog wel eensch?
ai woontquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zolang je geen foto's van m'nje bank post kan dat gerust
Da's Blurk toch?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:57 schreef pimmutjuh het volgende:
Komt die perenjeneverlurkster hier nog wel eensch?
omdat je baco's drinktquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
ai woont [ afbeelding ]
Damned..wrom ben ik zo slecht in het onthouden van bands nummers namen etcetera
opnieuw begonnen.quote:
Ik heb hem al...vond dit wel een aardig zoenoffer http://nl.youtube.com/watch?v=9AKaV911uJAquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
omdat je baco's drinktgekkie
quote:
Ik weet dat het ongezond is, maar ik heb besloten dat ik vanavond wederom mijn maaltijd oversla en door ga zuipen.quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb hem al...vond dit wel een aardig zoenoffer http://nl.youtube.com/watch?v=9AKaV911uJA
quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weet dat het ongezond is, maar ik heb besloten dat ik vanavond wederom mijn maaltijd oversla en door ga zuipen.
Heeft iemand nog een leuk liedje?
Yeah!quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb hem al...vond dit wel een aardig zoenoffer http://nl.youtube.com/watch?v=9AKaV911uJA
Nee maar ik doe wel met je meequote:Op zaterdag 1 december 2007 21:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weet dat het ongezond is, maar ik heb besloten dat ik vanavond wederom mijn maaltijd oversla en door ga zuipen.
En waar is ze nu dan, onder je bank verstopt?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
met posten Blurk= BeroepsLURKer
net als jij ,zeg maar.
Wat drink jij, wit?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:05 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:09 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
En waar is ze nu dan, onder je bank verstopt?
droe rooi van mooikaap!quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:13 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Literflessen van AH rulen zwaar! [ afbeelding ]
2.99 bochtquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:13 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Daar heeft KZ nog een leuke pic van (van mijn AH fles ) Jammer daar kan het niet meer aan vragenquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:13 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
hangt die niet ergens bij sport??quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heeft KZ nog een leuke pic van (van mijn AH fles ) Jammer daar kan het niet meer aan vragen
Gewoon PM-en, krijg je meteen de story van my life.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heeft KZ nog een leuke pic van (van mijn AH fles ) Jammer daar kan het niet meer aan vragen
was er drank in de bonusquote:
dat lukt dus nietquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:17 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon PM-en, krijg je meteen de story van my life.
Neuh, anders had ik meteen een vrachtwagen voorgereden.quote:
das toch van de HEMA?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
was er drank in de bonus![]()
ik was al bijna aan de omfietswijn...
Ben jij die jeneverslurper?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:18 schreef -Blurk- het volgende:
Zo, ben ik weer, wat een gedoe zeg, met die lijsten.Zal wel weer fout zijn gegaan, nu moet het weer VET, word er VET chagrijnig van
Ik snapte het wel hoor.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:18 schreef -Blurk- het volgende:
Zo, ben ik weer, wat een gedoe zeg, met die lijsten.Zal wel weer fout zijn gegaan, nu moet het weer VET, word er VET chagrijnig van
quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:17 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:17 schreef APK het volgende:
[..]
Moet ik lopend naar je toekomen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:18 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, anders had ik meteen een vrachtwagen voorgereden.
WALK THIS WAY
YEAH!quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6NdAUnnU9Ac
D'r PM doet het nietquote:
Nee te druk met PMquote:
Yep..sorry ben wat afwezig en weer ff verliefd.. http://nl.youtube.com/watch?v=EWNtLt-pJik&feature=relatedquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's niet zo aardig tegenover APK buuf.
Jij denkt ook dat ze daarmee bedoelde dat het een leeghoofd is ?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's niet zo aardig tegenover APK buuf.
Wat heb je dan gedaan?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
owkee. ik zal het nooit meer doen.
geen idee?quote:
Moggelquote:
Zou je denken?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat ze daarmee bedoelde dat het een leeghoofd is ?
Headbangen moet je ook niet te vaak doenquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat ze daarmee bedoelde dat het een leeghoofd is ?
Doet APK headbangen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Headbangen moet je ook niet te vaak doen
heb je wel genoeg peren dan?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:51 schreef -Blurk- het volgende:
Denk dat ik maar eens lekker aan de bottle ga, misschien knap ik daar helemaal van op
Stoofpeertjes in rode sausquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:01 schreef -Blurk- het volgende:
Ja hoor, dat gaat wel lukken, in tegenstelling tot dat andere
aiquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja hoor, dat gaat wel lukken, in tegenstelling tot dat andere
Nou het is meer perensap met een flinke scheut jonge jenever en veel ijsquote:
Hebbie nog een portie zonder jenever?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:07 schreef -Blurk- het volgende:
Nou het is meer perensap met een flinke scheut jonge jenever en veel ijsJe zou het eens moeten proberen, zo lekker..
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:08 schreef -Blurk- het volgende:
Volgens mij hebben alleen Veulen en ik die lijst ingevuld, Veulen correct, ik daarentegen moet er nog een paar weken aan werken, maar dan komt het goed
welke lijst?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:08 schreef -Blurk- het volgende:
Volgens mij hebben alleen Veulen en ik die lijst ingevuld, Veulen correct, ik daarentegen moet er nog een paar weken aan werken, maar dan komt het goed
Tuurlijk meisquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hebbie nog een portie zonder jenever?
Deze:quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
Wat heb je gedaan? Welk knopje? Zat er een man aan vast?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
KUTVERDEFUCK![]()
klik ik weer eens op het verkeerde knopje![]()
Die verkeerde knopjes zijn super lastig. !! Waarom zijn ze er eigenlijkquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
KUTVERDEFUCK![]()
klik ik weer eens op het verkeerde knopje![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? Welk knopje? Zat er een man aan vast?
Kijk, jij bent een echte redder in nood, net als de Buuf, jullie zijn top!quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Zet er dan gewoon een edit onder dat je niet weet hoe vet werkt. Dan is er wel ergens een mod die het fikst.
hebben mannen ook knopjes?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? Welk knopje? Zat er een man aan vast?
net als verkeerde mannen, verkeerde afslagen en verkeerde kleren. afschaffen i say...quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Die verkeerde knopjes zijn super lastig. !! Waarom zijn ze er eigenlijk
hier geen voetbal op tvquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:35 schreef -Blurk- het volgende:
Denk dat er voetbal op TV is, dan zijn de mannen als een scheet in de wind verdwenen
Deze knopjesquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hebben mannen ook knopjes?![]()
mijn wereldbeeld, wat doe je?
Dan is het BIER dusquote:
bij mijn man niet hoor...quote:
Zal eens even zoeken, welk genre heeft je voorkeur?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
net als verkeerde mannen, verkeerde afslagen en verkeerde kleren. afschaffen i say...
iemand nog een verkeerd muziekje?
Ja ik ben er ook geweest. Ik stem op niks.. Veel te verwarrend allemaal.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:40 schreef Talitha het volgende:
Meest serieuze user?
All-round origineelste topicopener?Wanneer open ik ooit topics?
Plus dat je morgen wel anders kan denken over je voorkeur. Maar goed, ik heb het ingevuld, niet goed weliswaar, maar toch.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook geweest. Ik stem op niks.. Veel te verwarrend allemaal.
wil je ook een award?!quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:40 schreef Talitha het volgende:
Meest serieuze user?
All-round origineelste topicopener?Wanneer open ik ooit topics?
Nope, maar daarvoor ben ik genomineerd door een enkele SC-er.quote:
Echt voor welke ?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nope, maar daarvoor ben ik genomineerd door een enkele SC-er.
Morgen schatjequote:Op zaterdag 1 december 2007 23:18 schreef -Blurk- het volgende:
Lieve schatten, ik ga er vandoor, tot morgen allemaal!
ach joh, is toch lachen...quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:15 schreef Soury het volgende:Nou buuf ik doe er niet aan mee. Maar ik waardeer je .
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:24 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
Ik kwam niet in jouw lijstje voorZelfs niet als meest irritante
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |