Misschien moet je de TT nog eens lezen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
Kwal.
Niet echt een succes trouwens, de enige smaak die er aan zat was die van de kruiden en het lijkt net of je op zwoerd ofzo aan het kauwen bent.
nogal jaquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:32 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
We zijn de avond daarop teruggegaan naar hetzelfde restaurant, en toen wisten we wel wat we ons voor zouden zetten. Dat is pas.
1 ding:quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
Kwal.
Niet echt een succes trouwens, de enige smaak die er aan zat was die van de kruiden en het lijkt net of je op zwoerd ofzo aan het kauwen bent.
Dat doe ik ook wel eensquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
Nouja het "zwemt" iig ook in de zee.
Ik vond het best te doen, onverwacht redelijk knapperig.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
Kwal.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:57 schreef tonks het volgende:
Sowieso dieren etenooit gehoord van global warming?!±
lees je de OP weleens?quote:Op zondag 2 december 2007 01:05 schreef Martijn_77 het volgende:
Haring, tonijn, zalm
Een kibbeling is geen vis.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:22 schreef rgras het volgende:
Kibbeling.
Wow ziet er lekker uit he!!quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:56 schreef Coolfool het volgende:
Ik heb op Bali een sashimiboat gehad waar o.a. rauwe kreeft, witter marlijn, makreel, zalm, tonijn, inktvis en zwaardvis in zat. Allemaal erg lekker, alleen die kreeft vond ik een beetje smakeloos zo rauw.
De witte marlijn is trouwens superlekker, komt bij mij net achter de tonijn.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat voor net 'n tientje.
quote:
chinezen op bali?quote:Op woensdag 5 december 2007 14:29 schreef mecano het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat je alleen zoutwatervissen rauw kunt opeten ivm met parasieten enzo.
Maar die sashimiboot ziet er erg lekker uit. En die tent is zeker gerund door Chinezen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |