Of kijk ik ben een kutkuikentje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:08 schreef mrcool het volgende:
Die Dead Terrorist zuigt grote tijd maar lang niet zo hard als de Crazy Frog!![]()
Het is altijd min als je geconfronteerd wordt met je kut humor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Al die reclamefilmpjes voor die ringtone of whatever hebben het voor mij echt verpest.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:56 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Het is altijd min als je geconfronteerd wordt met je kut humor.
Dat is op zich wel grappig, daar dacht ik laatst eens over na. Vrouwen zijn eigenlijk nooit grappig. Heel soms kom je een zeldzaam exemplaar tegen, maar over het algemeen kunnen ze er geen biet van. Hoe kan dat? En het is ook nog eens zo dat hoe aantrekkelijker de vrouw, hoe minder grappig ze kan zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:43 schreef CasB het volgende:
Vrouwelijke cabaretiers.Die kunnen alleen schreeuwen of te veel over seks praten.
als ze heel aantrekkelijk zijn, hoeven ze niet grappig maar alleen mooi te zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:01 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dat is op zich wel grappig, daar dacht ik laatst eens over na. Vrouwen zijn eigenlijk nooit grappig. Heel soms kom je een zeldzaam exemplaar tegen, maar over het algemeen kunnen ze er geen biet van. Hoe kan dat? En het is ook nog eens zo dat hoe aantrekkelijker de vrouw, hoe minder grappig ze kan zijn.
Zeldzaam exemplaar -> Lynne Koplitzquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:01 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dat is op zich wel grappig, daar dacht ik laatst eens over na. Vrouwen zijn eigenlijk nooit grappig. Heel soms kom je een zeldzaam exemplaar tegen, maar over het algemeen kunnen ze er geen biet van. Hoe kan dat? En het is ook nog eens zo dat hoe aantrekkelijker de vrouw, hoe minder grappig ze kan zijn.
quote:From: Mike Kimbal
Subject: We hebben Twee Super Aanbiedingen voor jou
Beste User,
1) Je bent geselecteerd en hebt gratis de ringtone van "Achmed the dead terrorist" – Silence ontvangen! Download hem nu snel gratis van: http://www.super-aanbiedingen.nl/gratis/achmed-terrorist.php
2) Maak kans op prachtige prijzen, met een totale waarde van ruim ¤ 15.000,-. Vul onze enquete in op: http://www.super-aanbiedingen.nl/aanbiedingen/enquete
Succes!
Met vriendelijke groet,
Super Aanbiedingen
Voor meer prachtige aanbiedingen ga direct naar http://www.super-aanbiedingen.nl
Die verdient ook een nekschot die verdomde Crazy Frog! Die moet gewoon keihard sterven en daarna dood gaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:31 schreef SEMTEX het volgende:
Dat zijn dezelfde mensen die de -ringdingdingedingbrooooooombrooooombroooom- kutkikker ook leuk vinden.
Het is wsl ook niet voor niets dat uitgerekend onder dit topic zijn banners te zien zijn!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:41 schreef Breekfast het volgende:
Krijg laaste tijd allemaal pop-ups met Achmed the dead terrorist, hele tijd met geluidje: Silence i kill you![]()
Toch maar een keer men pc opschonen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |