Whahaha... Jingle Bombsquote:Op zondag 23 december 2007 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
voor de mensen die hem geweldig vinden:
Ahmeds Christmas Carols
mustard gasquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:43 schreef Nerdknokploeg het volgende:
Saddam's master gas is nothing compare to a Walter fart
klein kind..quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:13 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
je hebt je (te) grote kankerbek mond nog niet waargemaakt vriend.
Huilie.quote:
mee eens zon noob uit men klas lach helemaal dubbel bij dat filmpje wij allemaal achter de pc beetje droog verder kijkenquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:42 schreef cucemodre het volgende:
Vrij unfunny intrappen van open deuren en saaie achterhaalde stereotypering van mensen uit het midden oosten. Hi-laaaa-risch, ge-weeel-dig![]()
Rot op.
gut, heb ik de gevoelens van je vriendje gekwetst, en moet dit even worden duidelijk gemaakt?quote:
Silence! I kill you!quote:Op maandag 24 december 2007 15:47 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
gut, heb ik de gevoelens van je vriendje gekwetst, en moet dit even worden duidelijk gemaakt?
serieus, ga buitenspelen.
Huilie
boohooquote:
je hebt gewoon geen gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:09 schreef Mirel het volgende:
[..]
boohoo
En Achmed the dead terrorist grappig vinden is voor mongolen.
over smaak valt eik niet te twisten maar als je achmed leukt vindt kun je beter gaan tapdansen op een mijnenveld, van mij partquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |