Ja, want je moet natuurlijk wel een kampie zijn wil je dit leuk vinden!quote:
Wat lul jij nou dom?quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:41 schreef Dragontown het volgende:
[..]
inderdaad want terroristen mag je niet in de zeik nemen
4vwoquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, want je moet natuurlijk wel een kampie zijn wil je dit leuk vinden!
![]()
Smaken verschillen nou eenmaal.
I kill you!quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:42 schreef cucemodre het volgende:
Vrij unfunny intrappen van open deuren en saaie achterhaalde stereotypering van mensen uit het midden oosten. Hi-laaaa-risch, ge-weeel-dig![]()
Rot op.
Die jaquote:Op zondag 2 december 2007 03:57 schreef saban het volgende:
nok nok, who's there? me, i kill you [afbeelding]
Dat is een beetje overdreven maar hijs goedquote:Op zondag 2 december 2007 04:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb er zo hard om gelachen.. Tot janken aan toe.
Ja flashwood reuze grappig!quote:Op zondag 2 december 2007 03:59 schreef saban het volgende:
so you're done?
nope
but you're dead?
no i'm not
but you are all bone?
no that's flashwood
quote:Op zondag 2 december 2007 05:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja flashwood reuze grappig! [afbeelding].
Het is flesh wound...
Ik hoef ook geen chefkok te zijn om te bepalen of ik eten lekker vind, ook dingen die ik niet zelf kan bereiden.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:10 schreef El_Thijs het volgende:
Doe het hem maar eens na dan.
Het liefst wel. Scherpe observatie.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:14 schreef Syd het volgende:
Ts is zeker een emo? houdt alleen maar van depressieve dingen ?
Goede opmerking, dit verandert de zaak compleet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:29 schreef Dragontown het volgende:
stereotypering van terroristen ja.
De enige die een mening niet accepteerd ben jij blijkbaar.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:42 schreef Pakspul het volgende:
TS accepteert de mening van anderen niet
Ash Catchem!!!!quote:Op zondag 2 december 2007 12:08 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen chefkok te zijn om te bepalen of ik eten lekker vind, ook dingen die ik niet zelf kan bereiden.
[..]
Het liefst wel. Scherpe observatie.
[..]
Goede opmerking, dit verandert de zaak compleet.
[..]
De enige die een mening niet accepteerd ben jij blijkbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |