abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 1 december 2007 @ 10:59:00 #1
4180 Hare
Come fly with me!
pi_54963773
Mijn vriendin en ik willen graag een nieuw bed. We hebben tot nu toe eigenlijk altijd matrassen gehad die na een maand of wat al begonnen door te liggen, dus nu zijn we aan het kijken naar iets als een NASA traagschuim matras.

Hiernaar kijkend komen we de volgende sites tegen:

http://www.easymatras.nl
http://www.partnerslaapsystemen.nl
http://www.probedding.com

Deze bieden het NASA matras aan tegen een zeer goede prijs.

Nu heb ik van easymatras al wat dingen gelezen op internet die me niet helemaal gerust stellen, maar over de andere twee zie ik niets.

Hebben jullie hier ervaring mee? Of hebben jullie nog andere tips om een goed bed voor niet te veel te bemachtigen??
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_54963991
goed en goedkoop staat niet altijd in verhouding tot elkaar.
zéker als je voor een (traagschuim) matras gaat.
overweeg dan gewoon meer te investeren, een matras gaat dan heel lang mee.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_54964496
Kijk even in de laatste Consumentengids. Hierin staat een test over Boxspring en matrassen, waaronder wordt uitgelegd wat nou precies NASA traagschuim,koudschuim, pocketvering e.d. is.
pi_54964548
Ikea heeft goede en goedkope mattrassen en ook van die traag schuim dingen
pi_54964639
Misschien is een pocketveer matras met een goede traagschuim topper een optie?
pi_54964793
Toppers kunnen ook de goede eigenschappen van een matras teniet doen, let daar goed op.

(Ja ik ga morgen ook een nieuw matras en bedbodem halen en heb me dus een beetje voorbereid )
pi_54964825
Uhhh, wij hebben hier zo' NASA traagschuimding, en ik kan niet anders doen dan je afraden er een te kopen. Het zijn echt zweterige klotedingen die je rug absoluut niet voldoende ondersteunen.
pi_54964900
Wij hebben pas geleden een nieuw bed gekocht.

Ook hier geen nasaschuim, dat vonden we niet lekker liggen, hebben gekozen voor electrische lattenbodems, pocketveer matrassen en topdecks, kostte wel een paar centen maar je kan weer jaren vooruit.

Verder is het heel persoonlijk natuurlijk, wat ik niet lekker vind liggen vind jij misschien wel.

Gewoon een paar beddenzaken langs en uitproberen, als je dan weet wat je wil op Inet zoeken naar een leuke aanbieding.
pi_54968826
Wij hebben boxsprings van de IKEA. Maar we gaan volgend jaar voor die van Auping.
pi_54969055
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 10:59 schreef Hare het volgende:
Mijn vriendin en ik willen graag een nieuw bed. We hebben tot nu toe eigenlijk altijd matrassen gehad die na een maand of wat al begonnen door te liggen, dus nu zijn we aan het kijken naar iets als een NASA traagschuim matras.

Hiernaar kijkend komen we de volgende sites tegen:

http://www.easymatras.nl
http://www.partnerslaapsystemen.nl
http://www.probedding.com

Deze bieden het NASA matras aan tegen een zeer goede prijs.

Nu heb ik van easymatras al wat dingen gelezen op internet die me niet helemaal gerust stellen, maar over de andere twee zie ik niets.

Hebben jullie hier ervaring mee? Of hebben jullie nog andere tips om een goed bed voor niet te veel te bemachtigen??
De bovenstaande bedrijven bieden het nasa matras allemaal niet aan. Tempur is het enige bedrijf dat de NASA certificering heeft.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
  zaterdag 1 december 2007 @ 16:09:47 #11
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_54969171
Ik ben eigenlijk op zoek naar een pocketvering met een traagschuimen bovenkant.
Die krengen kosten zo'n 1000 Euro !!

Zou je misschien in Duitsland ook matrassenwinkels hebben die redelijk geprijsd zijn ?? (zoals ook de keukens).
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_54969258
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:09 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een pocketvering met een traagschuimen bovenkant.
Die krengen kosten zo'n 1000 Euro !!

Zou je misschien in Duitsland ook matrassenwinkels hebben die redelijk geprijsd zijn ?? (zoals ook de keukens).
Je hebt in Nederland ook zát winkels die ze goedkoper verkopen... Alleen moet je dan vaak een concessie doen aan de service en/of kwaliteit.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
  zaterdag 1 december 2007 @ 16:16:07 #13
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_54969300
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:14 schreef Mastroianni het volgende:

[..]

Je hebt in Nederland ook zát winkels die ze goedkoper verkopen... Alleen moet je dan vaak een concessie doen aan de service en/of kwaliteit.
Mwah, betwijfel ik, ik zie op die probedding site, dat de maras de HELFT goedkoper is !! de HELFT !!
Daar kan ik wel wat service voor inleveren !!
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  zaterdag 1 december 2007 @ 16:18:58 #14
105356 psv01
-----040-----
pi_54969363
Traagschuim zuigt.
pi_54969404
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:18 schreef psv01 het volgende:
Traagschuim zuigt.
Ga toch lekker Vivo Visco's maken man
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_54969430
Ik zou eerder voor goedkope winkels met goede matrassen gaan
bye
  zaterdag 1 december 2007 @ 16:51:01 #17
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_54970011
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:22 schreef Petre het volgende:
Ik zou eerder voor goedkope winkels met goede matrassen gaan
Klopt, die zoek ik dus ook. Maakt niet uit waar, wil er best even voor omrijden...
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  zaterdag 1 december 2007 @ 17:04:10 #18
4180 Hare
Come fly with me!
pi_54970288
Ik ben zojuist even bij beterbed geweest en kan daar een bed kopen met het naar hun idee beste matras voor 1000 euro. Heb je dus bed, lattenbodem en pocketline700 matras.

En BeterBed is wel goed toch?
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_54970709
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:04 schreef Hare het volgende:

En BeterBed is wel goed toch?
Beter Bed is niet zo goed. Van Tros Radar:
quote:
Eigen merk matrassen van Beter Bed verliezen vaak binnen een paar weken al veel van de oorspronkelijke hardheid vanwege kwalitatief mindere afwerklagen (ook gesignaleerd in testen, Beter Bed was een negatieve uitschieter wat betreft duurzaamheid). Kijk ook eens naar de ervaringen in dit forum m.b.t. de klantvriendelijkheid van Beter Bed, en bedenk dat bij de Beter Bed omruilgarantie kleine lettertjes gelden die je niet op papier meekrijg. Bedenk daarnaast dat de omruilgarantie kan betekenen dat je zelf een ingeruild (en al doorgezakt) matras ontvangt.
quote:
In 1999 hebben wij een bedombouw met twee nachtkastjes gekocht bij Beter Bed. Nu gaan een voor een de kunststof steuntjes kapot waarmee de omlijsting van de nachtkastjes bevestigd is. De reactie van Beter Bed hierop: "Sorry, het is langer dan 3 jaar geleden dat u uw aankoop gedaan heeft, wij doen niets meer voor u." En het antwoord op de vraag om dan in ieder geval de gegevens van de fabrikant te geven zodat ik daar zelf contact mee op kan nemen: "Wij verstrekken geen gegevens van onze fabrikanten aan klanten." Met andere woorden: zoek het maar uit.
Mijn conclusie: Retteketet, Beter niet naar Beter Bed!!!
  zaterdag 1 december 2007 @ 20:59:01 #20
105356 psv01
-----040-----
pi_54975727
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:20 schreef Mastroianni het volgende:

[..]

Ga toch lekker Vivo Visco's maken man
Maak ik niet.
pi_54976809
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 20:59 schreef psv01 het volgende:

[..]

Maak ik niet.
Hmm, had gehoord van iemand bij Auping dat ze tegenwoordig ook vivo's maken in EHV omdat ze de vraag amper aan kunnen :p

Of was je die eastborn knakker?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
  zondag 2 december 2007 @ 00:04:50 #22
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_54980718
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 17:04 schreef Hare het volgende:
Ik ben zojuist even bij beterbed geweest en kan daar een bed kopen met het naar hun idee beste matras voor 1000 euro. Heb je dus bed, lattenbodem en pocketline700 matras.

En BeterBed is wel goed toch?
Die van 1000 Euri heb ik ook op gelegen, lag goed, ga alleen NOOIT 1000 euro voor een matras betalen.
Ga wel in Duitsland oid shoppen....
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_54981223
quote:
Op zondag 2 december 2007 00:04 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Die van 1000 Euri heb ik ook op gelegen, lag goed, ga alleen NOOIT 1000 euro voor een matras betalen.
Ga wel in Duitsland oid shoppen....
1000 euro voor een matras is niet zo veel.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
  zondag 2 december 2007 @ 00:37:07 #24
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_54981338
quote:
Op zondag 2 december 2007 00:31 schreef Mastroianni het volgende:

[..]

1000 euro voor een matras is niet zo veel.
Sorry ? Dat zijn toch zo'n 2200 Oud Hollandsche Guldens, had ik er ook nooit voor over gehad.
Dat proberen de verkopers ons wijs te maken, dat alleen Goede Matrassen reteduur zijn en dat goedkope matrassen slecht zijn.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_55013875
1000 euro is wel veel, maar niet voor een goed matras. 1000 euro voor een kilo snoepgoed is veel, 1000 euro voor een gloednieuwe Mercedes niet.

Ik heb gisteren 2 nieuwe matrassen en electrische lattenbodems gekocht bij Beter Bed, de Nasa Sensa en Bossflex 440 lattenbodems. Wij allebei vonden ze prettig liggen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')