abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206352
ten eerste:

villamuis, het lied dat de vrienden van ali voor hem zongen, gewoonweg GENIAAL

ten tweede:

een opmerking van die vent van het museum
er werd gepraat over de seksuele uitspattingen van de bewoners hij zei dus
"het is echt real life, als er echt iets gebeurd krijg je het niet te zien" naaah
dat vond ik , PERSOONLIJK , DE opmerking van de dag

greetz
bvd2k

Ik zou nog wel eens een pretpark willen bouwen in een sloppenwijk van Soa paulo - quote Henny van der Most -

pi_206353
Wat ik persoonlijk erg sterk vond, was dat Sabine toegaf dat ze "het" met Bart heeft gedaan
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 00:00:00 #3
1042 rvanrijn
En wel hierom!
pi_206354
Tja, als ze dat nog moet proberen te ontkennen. Ze zal wel balen dat die infras altijd aanstaan.
<% Response.Write "Hello World!" %>

pi_206355
Wat ik verontrustend vond, was dat S. niet aan B.&v.D. over kon brengen, hoe vreemd/raar/bevreemdend het was om zichzelf op TV te bekijken, terwijl zij naar de uitzending van vanavond (haar 'eerste') keek. M.a.w. wat de bijna 'microscopische detaillering (uitvergroting) van emoties doet met een TV-kijker, laat staan met jezelf.
Zij gaf daarin nl. m.i. iets aan over de vertekening tussen Real Life in het BB-huis en Video-Life in het BB-huis, oftewel: EMO-TV. En zo kunnen ook degenen die 'uit het sprookje' gestapt zijn, niet meer waarschuwen dat het 'een sprookje' is.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 23 Oktober 1999).]

Admin zaterdag 23 oktober 1999 @ 00:12:00 #5
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_206356
had ik nooit verwacht: Sabine moest
(om Bart - toch nog?)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 00:44:00 #6
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_206357
Toen ik sabine vanavond bij barend en van dorp zag (ik reageer een beetje laat maar had wat probleempjes om op internet te komen) had ik toch wel zo'n medelijden met haar. Ik vond het ook echt erg hoe ze met haar emoties omgingen. Je ziet toch dat ie meid behoefte heeft aan rust
pi_206358
Wat ik voorlopig alleen geniaal vind aan B&B is dat het nu herhaald wordt (op een tijd dat ik leef en tv kan kijken).

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 23 Oktober 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_206359
quote:
op 10-23-1999 om 12:44 AM schreef Jessicaa het volgende:
Toen ik sabine vanavond bij barend en van dorp zag (ik reageer een beetje laat maar had wat probleempjes om op internet te komen) had ik toch wel zo'n medelijden met haar. Ik vond het ook echt erg hoe ze met haar emoties omgingen. Je ziet toch dat ie meid behoefte heeft aan rust

Helemaal met je eens, Jessica
Wat vond je van het 'droste-madonna' effekt om S. vanaf 20 cm. afstand te filmen, terwijl zij kijkt naar S. die vanaf 5 cm. afstand gefilmd wordt terwijl zij kijkt naar BB van vanavond ? Over EMO-microscopie gesproken !

zaterdag 23 oktober 1999 @ 01:21:00 #9
336 Jessicaa
pi_206360
Inderdaad moor echt triest.
Ook vond ik het vervelend dat ze overal zo op doorhamerde over bart bijvoorbeeld. Ze geeft al aan dat ze er spijt van heeft en dat je dat soort dingen doet omdat je je even niet meer bewust ben van de camera. Ze is het huis nog niet uit of wordt er constant mee geconfronteerd. En dan nog doorvragen. Het had veel correcter geweest als ze een intervieuw (als je het oz mag noemen hoor) over een maand gehouden hadden. Dan had je ook een veel beter beeld gekregen. Maar goed ik werk niet bij de tv
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 01:31:00 #10
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_206361
Volgens mij zei ze niet dat ze er spijt van had, maar dat ze zich schaamde, m.i. niet hetzelfde. Wat me verder opviel, is dat ze zelf al aangaf, dat er bij haar weten niets is voorgevallen tussen Maurice en Karin. Bij haar weten dus. Er zijn nog mogelijkheden.
Life is what you make it.
pi_206362
In ieder geval blijkt weer, Saab is geweldig!
Ik was al een fan, maar ze kwam nu zelfs wat slimmer over. Waarom moest ze weg. Snif.
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 01:41:00 #12
272 R@b
No-nonsens
pi_206363
quote:
op 10-23-1999 om 01:21 AM schreef Jessicaa het volgende:
Het had veel correcter geweest als ze een intervieuw (als je het oz mag noemen hoor) over een maand gehouden hadden. Dan had je ook een veel beter beeld gekregen. Maar goed ik werk niet bij de tv

Nou sorry hoor maar ik zit echt niet op een interview met sabine over een maand te wachten
NU wil ik info, en die kreeg ik ook (gedeeltelijk) vanavond. Ik vond de vragen van Barend en van Dorp ook helemaal niet te ver gaan
Sabine kwam nogal dom en naief over vond ik

---Het was donker op de slaapkamer ik wist niet dat het naaien opgenomen
werd (iets in die trend)
---Mijn achternaam mag niet bekend worden hoor (ha ha ha hi hi hi ...we
weten echt niet hoe je heet hoor schat)
---Ik wil tv-presentatrice worden (met dat brabants accent zeker en een IQ
van 0?)
---Ik was echt wel verliefd op Bart en ik meende niet wat ik zei over hem
(ja ja wij kijkers geloven je)

Etc etc.

Rob uit
Alkmaar - zuid

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 01:47:00 #13
336 Jessicaa
pi_206364
[quote]op 10-23-1999 om 01:41 AM schreef R@b het volgende:

---Het was donker op de slaapkamer ik wist niet dat het naaien opgenomen
werd (iets in die trend)

Ik kan me dus heel goed voorstellen dat je op een gegeven moment die cameras vergeet. Ook kan ik me voorstellen dat dat afgesloten zijn van de buitenwerled een grotere impact heeft op deze mensen dan veel mensen denken. Het is zeker geen schoolreisje.

---Ik wil tv-presentatrice worden (met dat brabants accent zeker en een IQ
van 0?)

Als zij dat leuk vind mag zij dat toch zeggen. De ene ambieert dit de ander dat

---Ik was echt wel verliefd op Bart en ik meende niet wat ik zei over hem
(ja ja wij kijkers geloven je)
Ze zei dat ze het op dat moment wel meende dat het for the time being was, maar dat ze later toch hechter werden. Dus eigenlijk was ze daar heel eerlijk in.
.

pi_206365
ja, ze kan nu makkelijk zeggen dat ze Bart toch wel leuk vond, voorlopig hoeft ze die zielige rotkop van hem niet meer te zien dus...

Waarschijnlijk begint ze nu ook te beseffen dat Bartje haar uitspraken ook te horen krijgt dus wil ze het nog ff goedpraten.

pi_206366
Gut gut gut,
het zou toch ook zielig zijn voor jullie,
als je niet meer dagelijks op S. mocht inhakken hè ?

Ga maar lekker door, geniet ervan,
het Forum is jullie BB-camera.

pi_206367
quote:
op 10-23-1999 om 12:44 AM schreef Jessicaa het volgende:

Erg?

Het anieve kind zou beter eens met Tara bellen.
Die had tenminste leef bleek later, ze geeft de media het nakijken.
Volgens mij de enige manier om gezond het huis te verlaten trouwens

pi_206368
En Moor geniet mee toch??? (Ik zie je ongeveer bij elk topic)
fake a dream
  zondag 24 oktober 1999 @ 14:42:00 #18
262 Re
Kiss & Swallow
pi_206369
never mind

een eye opener for me

[Dit bericht is gewijzigd door Re (Datum 24 Oktober 1999).]

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: