Op de vraag aan S., of er dan niet gevraagd had kunnen zijn door K. om dat niet uit te zenden, antwoordt S.: "dat had geen zin gehad, omdat zo'n verzoek toch niet zou zijn ingewilligd."
Over de contracten, vraag: stond er niet iets in wat je vervelend vond om in toe te stemmen? S:"ja die tien dagen waarop je moet doen wat je wordt opgedragen". Tien dagen?vraagt B.&.v.D.. S:"nou ja, verspreid dan over 10 dagen tot volgend jaar 1 september".
Mijn persoonlijk idee over de relevantie van S.'s uitspraak: ook al zou men haar gevraagd hebben, hierover te zwijgen, heeft zij nog geen enkele garantie, dat ook VOO 'het gezin zou sparen'. M.a.w.: zij heeft niets te verliezen als zij de waarheid vertelt, want de macht van 'maken of breken v. reputaties' ligt toch bij VOO, en niet bij haar.
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 22 Oktober 1999).]
Nou, NOT dus. een opmerking van sababbel veegt al die losse bronnen niet van tafel, waarvan er minstens drie betrouwbaar zijn!
Nee hoor, leuk geprobeerd door VOO. Maar waar dikke vette ROOK is, is ook een GIGANTISCHE vuurzee!!!!
Scene: VOO overtuigt Sabine dat het echt beter is om dit in alle toonaarden te ontkennen. "Sabine, jij wilt die crisis toch niet op je geweten hebben?" of iets dergelijks. En wat zou jij doen, wanneer je gedurende 35 dagen 'een band' met iemand opgebouwd hebt? Dat doe je dus niet. Nee, dit verbaasd me niets.
Wat heeft S. nu eigenlijk wel meegemaakt in dat huis buiten het wilde vlees van B.
ps. de opmerking "waar rook is, is vuur" vind ik een dooddoener van het ergste soort; een van de weinige opmerkingen waar men echt mijn agressie mee kan opwekken.
Ik hoop dat de geruchten-maker(s) in dit geval er een les uit trekt/trekken over zichzelf.
----------
Wat je op TV ziet, is niet wat er is.
Wat je wil zien, is niet wat er is.
Wat je ziet, is wat alleen jij ziet.
Wat er werkelijk is, zul je misschien nooit zien.
Idem voor horen, voelen, ruiken, proeven.
Ik ben benieuwd of Sabine hier nog wat meer over kan vertellen als zij de uitzendingen wat langer volgt. Mona, niet gehinderd door enige vorm van intelligentie, heeft hier blijkbaar nooit een gedachte aan besteed.
nu moet ik mezelf even op mijn vingers slaan want maak dezelfde fout, we _weten_ niet of zij er ooit een gedachte aan heeft besteed.
[Dit bericht is gewijzigd door phileine (Datum 23 Oktober 1999).]
NumLock aan en dan ALT 139 ..
Dan krijg je vanzelf de ï ..
En anders copy en paste je 'm ff ..
quote:
op 10-23-1999 om 12:51 AM schreef phileine het volgende:
he get Moor, wat zijn we het toch zijig eens de hele tijd.
kunnen we niet een flink ruzie gaan trappen, want hier word ik een beetje weeiig (nog steeds geen trema gevonden) van.Ik ben benieuwd of Sabine hier nog wat meer over kan vertellen als zij de uitzendingen wat langer volgt. Mona, niet gehinderd door enige vorm van intelligentie, heeft hier blijkbaar nooit een gedachte aan besteed.
nu moet ik mezelf even op mijn vingers slaan want maak dezelfde fout, we _weten_ niet of zij er ooit een gedachte aan heeft besteed.
Ja hè, vileine mede-poster(es?) dat vond ik ook al. Kom ff in Voer voor Psychologen langs, misschien lukt het daar
Maar zoals ik al heb gezegd in een later bericht: Of veronica de waarheid heeft, ik de waarheid heb of die in het midden ligt ergens zal alleen de tijd ons leren.
Dit ff voor de duidelijkheid, omdat ik deze topic uit enthousiasme meteen creëerde nog tijdens de uitzending van B&vD.
Dus je 'sorry' hoeft denk ik van ons allemaal niet. Toch bedankt voor je reaktie.
[Dit bericht is gewijzigd door sombie (Datum 23 Oktober 1999).]
Overigens trof het me dat uit BvD weer bleek dat het beeld van de bewoners binnen het huis kennelijk verwrongen is. Martin werd door de buitenwereld aardiger gevonden toen hij weg was. Sabine maakt een intelligentere, zelfbewuste en vooral meer reflecterende indruk dan op de streams en TV. Het huis heeft een debiliserend effect.
Televisie maakt kennelijk niet alleen dik (S in do-uitzending), maar ook dom. Die vertekening speelt ons ook parten in V voor P.
Maar dit is al weer een hele post aan het worden en ik was nog zo van plan om even windstil te blijven
Ik denk en nu weer even in stilte..
"BvD:....het gerucht in Hilversum de ronde doet en in het Parool staat: Karin zou mede-kandidaat Maurice bevredigd hebben. Kun je hierover uitsluitsel geven ?
S: (lacht) Ja, ik kan uitsluitsel geven, ja.
Nee - dat is absoluut niet waar. Daar ben ik echt van overtuigd!
BvD: Hoe weet je dat ?
S: Omdat ik natuurlijk bij die mensen in huis zit. Ik bedoel, als 't zo was, dan had ik 't zeker geweten.
BvD: En zou 't zijn uitgezonden. Zou je gevraagd hebben om 't niet uit te zenden, bij wijze van spreken ?
S: Nou, daar kan je om vragen, maar dat wordt toch nooit ingewilligd, die wens. Maar ik denk niet dat ze 't zouden uitzenden.
BvD: Jouw eindredakteur mevr. v.d.Tonekreek was hier, die zei: we hebben onszelf bepaalde grenzen gesteld. Sommige dingen worden niet uitgezonden - daar hoorde dit ook toe.
S:Ja, dat geloof ik meteen, ja, daar vertrouw ik 100 % op."
Als het gerucht nou toch waar was geweest, dan had Sabine al deze antwoorden van VOO 'voorgekookt' moeten hebben gekregen, en moeten hebben geacteerd. En dat meende ik beslist niet aan haar te zien. Dat ze het 'gemist' zou hebben, geloof ik - zoals gezegd - niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 23 Oktober 1999).]
http://www.casema.net/~ht120/VoorMoor.mp3
Dat lachje. Was dat ingecalculeerd? Die directe ontkenning op laconieke toon? Zit hier invloed van BigBrother achter? Zeg Sabine, als je wordt benaderd, en men vraagt het volgende: ... dan stellen wij voor het volgende ... de VOO-psycholoog zegt ... enz enz. Oordeel zelf. Bekijk de beelden indien beschikbaar of beluister de audio. Ik ga nog niet zo ver om volledige video clips op het Net te gooien. Deze mp3 van wat Moor hierboven uitgetikt heeft was al wat veel moeite voor een hobby van me.
------------------
Are you pondering what I'm pondering?
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 23 Oktober 1999).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |