abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206328
Zojuist bevestigd door Sabine bij B. en v.D.

Op de vraag aan S., of er dan niet gevraagd had kunnen zijn door K. om dat niet uit te zenden, antwoordt S.: "dat had geen zin gehad, omdat zo'n verzoek toch niet zou zijn ingewilligd."

Over de contracten, vraag: stond er niet iets in wat je vervelend vond om in toe te stemmen? S:"ja die tien dagen waarop je moet doen wat je wordt opgedragen". Tien dagen?vraagt B.&.v.D.. S:"nou ja, verspreid dan over 10 dagen tot volgend jaar 1 september".

Mijn persoonlijk idee over de relevantie van S.'s uitspraak: ook al zou men haar gevraagd hebben, hierover te zwijgen, heeft zij nog geen enkele garantie, dat ook VOO 'het gezin zou sparen'. M.a.w.: zij heeft niets te verliezen als zij de waarheid vertelt, want de macht van 'maken of breken v. reputaties' ligt toch bij VOO, en niet bij haar.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 22 Oktober 1999).]

pi_206329
eh... dit was toch al eerder bekend???
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 23:37:00 #3
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_206330
Dat is goed om te weten, heeft Bart dus toch nog een kans. Aan de andere kant, verdwijnt er een veelbezocht topic, en blijkt dan de bron van Danny toch minder betrouwbaar dan eerder werd verondersteld na de kloppende 6:1 verhouding. Tenzij Sabien van niets wist natuurlijk, er gaat wel meer om in huis dat niet door iedereen wordt opgemerkt. Niet dat ik voorstander ben van complottheoriën, maar sinds ik Elvis op area 51 zag rondlopen, geloof ik alles en niks.
Life is what you make it.
pi_206331
Oh. Nou dan zal dat wel zo zijn. Want tenslotte zegt Sabiene dat. En die spreekt natuurlijk volledig vrij-uit.

Nou, NOT dus. een opmerking van sababbel veegt al die losse bronnen niet van tafel, waarvan er minstens drie betrouwbaar zijn!

Nee hoor, leuk geprobeerd door VOO. Maar waar dikke vette ROOK is, is ook een GIGANTISCHE vuurzee!!!!

Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_206332
Onderstaande tekst poste ik ook al elders, maar is hier toepasselijker:

Scene: VOO overtuigt Sabine dat het echt beter is om dit in alle toonaarden te ontkennen. "Sabine, jij wilt die crisis toch niet op je geweten hebben?" of iets dergelijks. En wat zou jij doen, wanneer je gedurende 35 dagen 'een band' met iemand opgebouwd hebt? Dat doe je dus niet. Nee, dit verbaasd me niets.

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 23:50:00 #6
1042 rvanrijn
En wel hierom!
pi_206333
Het feit alleen al dat BVD met dit onderwerp op tafel komt, zegt toch eigenlijk al genoeg.

Wat heeft S. nu eigenlijk wel meegemaakt in dat huis buiten het wilde vlees van B.

<% Response.Write "Hello World!" %>

pi_206334
Feit blijft dus dat je gewoon voorzichtig moet zijn met het verspreiden van dit soort geruchten.
zeker in een geval als dit vind ik gelden: weet je niet voor 100% zeker of het waar is, wees dan terughoudend met het verkondigen ervan. Een ieder die ooit slachtoffer is geweest van een onware roddel zal dit kunnen beamen.

ps. de opmerking "waar rook is, is vuur" vind ik een dooddoener van het ergste soort; een van de weinige opmerkingen waar men echt mijn agressie mee kan opwekken.

mooi he, alles
pi_206335
Helemaal met je eens, Phileine
Maar je ziet hoe onuitroeibaar het verlangen naar sensatie, en dus ook de aantrekkingskracht van het 'creëren' van geruchten juist bij zoiets is.

Ik hoop dat de geruchten-maker(s) in dit geval er een les uit trekt/trekken over zichzelf.

----------
Wat je op TV ziet, is niet wat er is.
Wat je wil zien, is niet wat er is.
Wat je ziet, is wat alleen jij ziet.
Wat er werkelijk is, zul je misschien nooit zien.

Idem voor horen, voelen, ruiken, proeven.

pi_206336
Niemand is perfect. Wees niemand!

pi_206337
he get Moor, wat zijn we het toch zijig eens de hele tijd.
kunnen we niet een flink ruzie gaan trappen, want hier word ik een beetje weeiig (nog steeds geen trema gevonden) van.

Ik ben benieuwd of Sabine hier nog wat meer over kan vertellen als zij de uitzendingen wat langer volgt. Mona, niet gehinderd door enige vorm van intelligentie, heeft hier blijkbaar nooit een gedachte aan besteed.
nu moet ik mezelf even op mijn vingers slaan want maak dezelfde fout, we _weten_ niet of zij er ooit een gedachte aan heeft besteed.

[Dit bericht is gewijzigd door phileine (Datum 23 Oktober 1999).]

mooi he, alles
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 00:51:00 #11
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_206338
Want hoe je het wendt of keert: zo'n gerucht zorgt er gewoon voor dat je anders naar iemand kijkt, merkte ik zelf ook. Nu het niet waar blijkt te zijn voel ik toch een soort van opluchting.
pi_206339
Hey, het wordt NU herhaald op RTL 5
Dat jullie het weten. Sabien is daar, en ik ben blij dat ik het nu alsnog kan zien. Weet ik waar men het in deze topic over heeft.
Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

zaterdag 23 oktober 1999 @ 00:56:00 #13
1042 rvanrijn
En wel hierom!
pi_206340
Mooi.... kan ik toch nog effe dat liedje meemaken bij villa muis. Die had ik effe gemist.......

<% Response.Write "Hello World!" %>

zaterdag 23 oktober 1999 @ 00:57:00 #14
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_206341
Phileine ...

NumLock aan en dan ALT 139 ..
Dan krijg je vanzelf de ï ..
En anders copy en paste je 'm ff ..

pi_206342
quote:
op 10-23-1999 om 12:51 AM schreef phileine het volgende:
he get Moor, wat zijn we het toch zijig eens de hele tijd.
kunnen we niet een flink ruzie gaan trappen, want hier word ik een beetje weeiig (nog steeds geen trema gevonden) van.

Ik ben benieuwd of Sabine hier nog wat meer over kan vertellen als zij de uitzendingen wat langer volgt. Mona, niet gehinderd door enige vorm van intelligentie, heeft hier blijkbaar nooit een gedachte aan besteed.
nu moet ik mezelf even op mijn vingers slaan want maak dezelfde fout, we _weten_ niet of zij er ooit een gedachte aan heeft besteed.

Ja hè, vileine mede-poster(es?) dat vond ik ook al. Kom ff in Voer voor Psychologen langs, misschien lukt het daar

Admin zaterdag 23 oktober 1999 @ 03:17:00 #16
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_206343
Sorry, maar als uit vier verschillende bronnen, die in het verleden stuk voor stuk betrouwbaar zijn gebleken, dit mij verteld wordt dan plaats ik het.
Overigens wel met de juiste bewoordingen "LIJKT waar te zijn", "ZOU maurice oraal hebben bevredigd" etc.

Maar zoals ik al heb gezegd in een later bericht: Of veronica de waarheid heeft, ik de waarheid heb of die in het midden ligt ergens zal alleen de tijd ons leren.

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_206344
Danny,
je hebt in mijn ogen niets ingeboet aan waarachtigheid, betrouwbaarheid van bron of journalistieke zorgvuldigheid, hoor !

Dit ff voor de duidelijkheid, omdat ik deze topic uit enthousiasme meteen creëerde nog tijdens de uitzending van B&vD.

Dus je 'sorry' hoeft denk ik van ons allemaal niet. Toch bedankt voor je reaktie.

zaterdag 23 oktober 1999 @ 03:30:00 #18
798 voyeur
bemoeit zich
pi_206345
Danny, Je hebt volstrekt gelijk. Of het waar is... Dat zal altijd een moeilijke vraag zijn. Jij hebt je bronnen; ik heb mijn waarnemingen. Je kunt niet meer dan ze zorgvuldig mogelijk interpreteren. Je bracht het nieuws oke en daar gaat het om. Dat ik toevallig een vergelijkbare mening toegedaan ben is dan niet zo belangrijk. Jij deed wat iedereen in jouw rol zou moeten doen: een nieuwsitem plaatsen als je er genoeg indicaties voor hebt.
Ik ben het best vaak met Moor eens, maar in dit geval is het te kort door de bocht. Dat Sabine het niet kan bevestigen in een tv uitzending zegt weinig. Zij heeft zeker niet alles gezien in het huis: haar teruggetrokkenheid uit de day to day huis business was precies het verwijt van haar huisgenoten.
Juist Moor weet andere dagen heel goed dat je niet alles moet geloven dat ze op tv zeggen ... Nogsteeds ongesteld jongen ? )
Here we are now, entertain us.
pi_206346
Shit, Voyeur, nog op ? Dan klim ik nog ff in de pen: don't get me started
Je weet, ongesteldheid kan 4 dagen duren, maar ik geloof niet echt aan de TV, maar meer zoals ik aan 't begin v. deze topic uiteenzette, aan de zeer dichtbije/vergrootte waarneming van elkaars gedrag/houding/gemoedstoestand. En juist omdat een dergelijke waarneming, was die er geweest, voor S. zoveel voordeel want compensatie voor de kritiek op haar eigen gedrag had opgeleverd, denk ik dat ze het te berde zou hebben gebracht. Dat het haar zou zijn ontgaan (vrouwelijke intuïtie in sexual matters is meestal bijna helderziend) kan ik maar moeilijk geloven.
pi_206347
Nou Moor, ik dacht hetzelfde hoor toen ik Sabine hoorde ontkennen dat er niets 'onbetamelijks' tussen Karin en Maurice was gebeurd: blij, blij, blij! En niet omdat ik ze als het wel zo zou zijn, op morele gronden zou veroordelen (ik kan het zelfs wel begrijpen dat iemand daar behoefte aan heeft, puur door het gemis aan intimiteit), maar meer voor hunzelf. Als het wel zou zijn gebeurd, voelen ze daar nu de gevolgen misschien nog niet zo erg van (alhoewel, dan zou het volgens mij nu al knagen) maar als ze eenmaal het BB-huis uitkomen, zouden ze niet meer aan de gevolgen kunnen ontsnappen. En dat gun ik ze absoluut niet. Volgens mij ga je daaraan kapot; ik zou er zelf waarschijnlijk wel aan onderdoor gaan.

[Dit bericht is gewijzigd door sombie (Datum 23 Oktober 1999).]

zaterdag 23 oktober 1999 @ 04:00:00 #21
798 voyeur
bemoeit zich
pi_206348
Nog een minuutje wakker en dan val ik echt om.
Ik heb de uitzending van BvD niet getaped; ik dacht te horen dat S. in feite reageerde op het onderdeel: heeft K bij de regie gesoubat. Ze was stellig in haar nee; soubatten bij de regie zou geen zin hebben.
Da's A) een inschatting van S en B) een zijlijn van de vraag naar een sexuele relatie K-M.

Overigens trof het me dat uit BvD weer bleek dat het beeld van de bewoners binnen het huis kennelijk verwrongen is. Martin werd door de buitenwereld aardiger gevonden toen hij weg was. Sabine maakt een intelligentere, zelfbewuste en vooral meer reflecterende indruk dan op de streams en TV. Het huis heeft een debiliserend effect.
Televisie maakt kennelijk niet alleen dik (S in do-uitzending), maar ook dom. Die vertekening speelt ons ook parten in V voor P.
Maar dit is al weer een hele post aan het worden en ik was nog zo van plan om even windstil te blijven
Ik denk en nu weer even in stilte..

Here we are now, entertain us.
pi_206349
Als openaar van deze topic wil ik voor de volledigheid een transcriptie plaatsen van de betreffende vraag, mede ter voorkoming van vragen over wat er nou wel en niet gezegd is, door degenen die de uitzending gemist hebben:

"BvD:....het gerucht in Hilversum de ronde doet en in het Parool staat: Karin zou mede-kandidaat Maurice bevredigd hebben. Kun je hierover uitsluitsel geven ?
S: (lacht) Ja, ik kan uitsluitsel geven, ja.
Nee - dat is absoluut niet waar. Daar ben ik echt van overtuigd!
BvD: Hoe weet je dat ?
S: Omdat ik natuurlijk bij die mensen in huis zit. Ik bedoel, als 't zo was, dan had ik 't zeker geweten.
BvD: En zou 't zijn uitgezonden. Zou je gevraagd hebben om 't niet uit te zenden, bij wijze van spreken ?
S: Nou, daar kan je om vragen, maar dat wordt toch nooit ingewilligd, die wens. Maar ik denk niet dat ze 't zouden uitzenden.
BvD: Jouw eindredakteur mevr. v.d.Tonekreek was hier, die zei: we hebben onszelf bepaalde grenzen gesteld. Sommige dingen worden niet uitgezonden - daar hoorde dit ook toe.
S:Ja, dat geloof ik meteen, ja, daar vertrouw ik 100 % op."

Als het gerucht nou toch waar was geweest, dan had Sabine al deze antwoorden van VOO 'voorgekookt' moeten hebben gekregen, en moeten hebben geacteerd. En dat meende ik beslist niet aan haar te zien. Dat ze het 'gemist' zou hebben, geloof ik - zoals gezegd - niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 23 Oktober 1999).]

pi_206350
Ter ondersteuning van Moor's post en topic-die-ergens-over-gaat een stuk of 324000 bytes (en hulde)

http://www.casema.net/~ht120/VoorMoor.mp3

Dat lachje. Was dat ingecalculeerd? Die directe ontkenning op laconieke toon? Zit hier invloed van BigBrother achter? Zeg Sabine, als je wordt benaderd, en men vraagt het volgende: ... dan stellen wij voor het volgende ... de VOO-psycholoog zegt ... enz enz. Oordeel zelf. Bekijk de beelden indien beschikbaar of beluister de audio. Ik ga nog niet zo ver om volledige video clips op het Net te gooien. Deze mp3 van wat Moor hierboven uitgetikt heeft was al wat veel moeite voor een hobby van me.

------------------
Are you pondering what I'm pondering?

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 23 Oktober 1999).]

pi_206351
PS ik heb de RTL live aflevering met Sabine van vanmiddag gemist (nog ijverige videoërs?). Ik heb de BB uitzending van 20h gemist, maar die komt op maandag nog eens op de buis. Leve de herhalingen, soms een vloek, meestal zeer welkom.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')