Hehe ik ben ergens in 2005 afgehaakt hoor.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Uit dit bericht blijkt maar weer dat ik er erg lang niet meer naar heb geluisterd
Daar ging ik voorquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wow je verrast me. niet dat ik die namen ken maar goed
ik in 2001 a 2002 ofzo hahhaaquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hehe ik ben ergens in 2005 afgehaakt hoor.
ik schaam me er nog voor, maar heb een aardige collectie thunderdome ed ..quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:24 schreef diertjuh het volgende:
Laatst zocht ik nog een nummer wat ik ooit had gehoord op een Thunderdome cassettebandje. Kwam de lijst tegen en toen maar eventjes wat gezocht..leuk om eens weer te horen. Maar het nummer niet gevonden.
flyersquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik schaam me er nog voor, maar heb een aardige collectie thunderdome ed ..
inclusief flayers (hoe schrijf je dat???) van thunderdome 1 t/m 20 ofzo,
alles van hellraiser ... 4 tassen compleet vol met die meuk
nou dat je het zegt, ik moet ook nog ergens platen hebbenquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:27 schreef Dylanesque het volgende:
Ik heb nog wat platen van promo, catscan, enzyme, vince, darkraver (:P) zelfs
Die komt op Thunderdome nog ff draaien op 15 december, zijn we ook weer bij natuurlijkquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:22 schreef Dylanesque het volgende:
Ophidian blijft koning.
Smokez ga met je poten op tafel zitten en laat en weekend op je af komenquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Smokez is nog aan het werk. Veder volgens mij niemand.
aah je hebt dus ook 15. Ik zoek nummer met candyman erin. Kan totaal de titel niet vinden. Maar eens naar een cd winkel gaanquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik schaam me er nog voor, maar heb een aardige collectie thunderdome ed ..
inclusief flayers (hoe schrijf je dat???) van thunderdome 1 t/m 20 ofzo,
alles van hellraiser ... 4 tassen compleet vol met die meuk
Zal een livesetje zijn denk ik? Draaien was nooit z'n sterkste punt als ik t me kan herinnerenquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die komt op Thunderdome nog ff draaien op 15 december, zijn we ook weer bij natuurlijk
Dat heb ik allemaal wel gehad .. (stond van het weekend wel op het punt een aussie te kopen hahaha, vind ze gewoon mooiquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die komt op Thunderdome nog ff draaien op 15 december, zijn we ook weer bij natuurlijk
Is dat niet Da Boy Tommy?quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
aah je hebt dus ook 15. Ik zoek nummer met candyman erin. Kan totaal de titel niet vinden. Maar eens naar een cd winkel gaan. Vroeger was dat het 2de wat ik beetje luisterde. Vondt het toen ook helemaal geweldig
Hmm ik weet t ook niet zeker, maar hij had wel iets met dat sampletje erinquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
weet ik niet? Ik kon het niet vinden.
Van de flyers wel jaquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
aah je hebt dus ook 15. Ik zoek nummer met candyman erin. Kan totaal de titel niet vinden. Maar eens naar een cd winkel gaan. Vroeger was dat het 2de wat ik beetje luisterde. Vondt het toen ook helemaal geweldig
Ik zit al met m'n poten op tafelquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:30 schreef DavyE het volgende:
[..]
Smokez ga met je poten op tafel zitten en laat en weekend op je af komen
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |