abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206298
BIG BROTHER GEZIEN VANAVOND??????????!!!!!!

BART SCHIJNT HET BB-HUIS VANOCHTEND VROEG VERLATEN HEEFT. HET MIETJE.
MAAR HOE HEBBEN DE VOO-HONDEN HET DEZE KEER,
NAAR HET SCHIJNT, GEMANIPULEERD:......
ER IS EEN LOOKALIKE STAND-IN VOOR BART IN DE PLAATS GEKOMEN!!!! ALS JE VANAVOND GOED HEBT OPGELET, HEB JE KUNNEN ZIEN DAT Z'N PIERCING INEENS LINKS ZIT, TERWIJL HIJ TOT GISTEREN RECHTS ZAT!!!!!!!!!!
HEEFT IEMAND ANDERS HIER OOK OVER GEHOORD.
LOOKS LIKE

pi_206299
We horen je wel, hoor!
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_206300
Mag ik één keer lekker ongenuanceerd doen?

Staat die "Big-B" voor Big Bullshit?

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_206301
Nu even genuanceerd...
Is het echt waar????? Klink ik nu naief genoeg?
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_206302
Bravo, bravo! Je eerste post en dan al met zulke feiten komen. De hoofdletters dragen ook enorm bij aan de geloofwaardigheid.

Waarom reageer ik eigenlijk. Danny, waar je ook bent, kun je (nee, niet bannen, dat zou censuur betekenen en daar ben ik tegen) misschien een optie in het post-window opnemen waarmee je kunt aangeven of een bericht moet leiden tot het bovenin plaatsen van het topic? Zou een hoop schelen denk ik.

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_206303
Lijkt me sterk...
Ik denk dat je teveel gedronken hebt.

Voor het geval dat je je "caps lock" kwijt was, die zit links op je toetsenbord, daar waar je duim rechts zit

pi_206304
quote:
op 10-22-1999 om 10:31 PM schreef Big B het volgende:
BIG BROTHER GEZIEN VANAVOND??????????!!!!!!

BART SCHIJNT HET BB-HUIS VANOCHTEND VROEG VERLATEN HEEFT. HET MIETJE.
MAAR HOE HEBBEN DE VOO-HONDEN HET DEZE KEER,
NAAR HET SCHIJNT, GEMANIPULEERD:......
ER IS EEN LOOKALIKE STAND-IN VOOR BART IN DE PLAATS GEKOMEN!!!! ALS JE VANAVOND GOED HEBT OPGELET, HEB JE KUNNEN ZIEN DAT Z'N PIERCING INEENS LINKS ZIT, TERWIJL HIJ TOT GISTEREN RECHTS ZAT!!!!!!!!!!
HEEFT IEMAND ANDERS HIER OOK OVER GEHOORD.
LOOKS LIKE

wat een onzin!!!!!!!!
en de piercing.........
nooit van spiegeling gehoord???????
kun je met foto's ook doen,zit het eerst links en dan rechts(of andersom)

Bart zit echt nog wel in het huis hoor!!!!!

Lucky 13
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 10:13:00 #8
215 misterDre
Paint it black!
pi_206305
Kan jij hem verstaan???????????
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 10:23:00 #9
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_206306
Ik begrijp er echt niks van. Dat ze die hondsdolle kippen hadden vervangen had ik wel door, en die lamp boven de eettafel was ook net iets anders, maar Bart, nee, DAT had ik niet gezien. MAAR ALS JIJ HET ZEGT, DAN MOET HET WEL WAAR ZIJN.
Life is what you make it.
pi_206307
Je hebt helemaal gelijk Big B, de nieuwe Bart is een kloon. De echte Bart heeft inmiddels zelfmoord gepleegd.
Ik ben blij dat je het even hebt gepost zodat iedereen het weet.
٩๏̯͡๏)۶
pi_206308
Ook fijn dat je het in all caps doet, zoals al vele malen terecht hierboven is opgemerkt, want als je all caps gebruikt dan schreeuw je namelijk in deze communicatievorm. Je schreeuwt dus iets heel doms.

DAN WORDT HET OOK DOM ONTVANGEN! en dat ook terecht.

Trouwens nu schreeuw ik nog iets harder: (excuses aan ieder bij wie het pijn doet aan de ogen)
DENK NA! ik zit niet te wachten op posts of topics zoals die van jou. Zelfcensuur is een schone zaak (al is het geloof ik geen legitiem Nederlands woord).

Of wacht ... was het gewoon een geintje en zeik ik je nu af terwij je gewoon grappig probeerde te zijn? Helaas, dan moet ik je melden dat het niet grappig op me overkomt. Ik denk dat het toch al die hoofdletters zijn, die bij de echte netrotten schreeuwend op het scherm overkomen. En de zinsbouw en algehele presentatie is niet in een voor mij toegankelijk humor jasje geplaatst.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 23 Oktober 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_206309
Dit moet dezelfde truuk zijn die 'ze' ooit met Paul McCartney hebben uitgehaald! Als je streams van 11.11 achterste voren draait hoor je duidelijk iemand zeggen: 'Bart is dead, mis him, miss him, miss him'. En de kunst-Bart loopt ook op blote voeten rond, terwijl alle anderen schoenen aanhebben! En zijn karakter is ook helemaal veranderd!

Bart is Dead!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 13:07:00 #13
1091 Okki
to be or new to be
pi_206310
Het is eigenlijk net even anders...

Bart heeft het huis verlaten (verkleed als Sabine) en Sabine loopt nu op haar blote voeten door het huis verkleed als Bart.
Dat van die piercing is dus heel goed gezien.

Maar wat nog niemand heeft gezien is dat Maurice en Karin om de dag van uiterlijk wisselen, heel scary...

...ik zeg nog zeg ik...

pi_206311
Kijk, Hunter, Barbarella, Stippel, KroJo, misterDre, Schanulleke, Ronaldsen en Okki. Jullie stijl spreekt mijn gevoel voor humor tenminste aan. More power to y'all. En bedankt voor jullie posts.

En Bully, right on, als New B echt even van de wereld was en serieus was, dan moest ie even terug op aarde gezet worden.

pi_206312
Bart zegt net dat ie GroenLinks gestemd heeft. En dat voor een militair
pi_206313
quote:
op 10-23-1999 om 06:25 PM schreef Aernout het volgende:
Bart zegt net dat ie GroenLinks gestemd heeft. En dat voor een militair

GroenLinks is ook groen, heeft die arme Bart toch iets begrepen.

pi_206314
Hij vertelde net over een ontmoeting met een bergleeuw (?) in Bosnie, die ze s'nachts met een nachtkijker ontdekten. Hij weet dus donders goed wat je met een IR camera allemaal s'nachts kunt zien
Wij weten het nu ook
pi_206315
quote:
op 10-23-1999 om 12:38 PM schreef JayBee het volgende:
DENK NA! ik zit niet te wachten op posts of topics zoals die van jou. Zelfcensuur is een schone zaak (al is het geloof ik geen legitiem Nederlands woord).

Of wacht ... was het gewoon een geintje en zeik ik je nu af terwij je gewoon grappig probeerde te zijn? Helaas, dan moet ik je melden dat het niet grappig op me overkomt. Ik denk dat het toch al die hoofdletters zijn, die bij de echte netrotten schreeuwend op het scherm overkomen. En de zinsbouw en algehele presentatie is niet in een voor mij toegankelijk humor jasje geplaatst.

Jaybee, één ding,
als je niet op bepaalde info zit te wachten reageer er dan ook niet op, ouwe netrot
En nog iets over ontoegankelijke humor: je foto is hier wel een extreem goed voorbeeld van......
Ben je toevallig familie van de diepzinnige Bianca. Daar komt namelijk ook alleen maar uit.
Ik heb begrepen dat je op dit forum niet mag schelden, dus als alternatief geef ik je hiebij een uiterst beschaafde middelvinger.
Rectaal welteverstaan.
mvgr, Ben Dover

pi_206316
Dank je wel.

Aan ieder de kans zijn of haar mening te verkondigen. Mijn fotootje is niet humoristisch bedoeld en ik ben geen familie van Bianca. Rectaal toegestoken middelvingers hebben mijn voorkeur, dan komen ze minder agressief op me over. Storen me daarom niet zo zeer, te meer omdat ik hier achter mijn eigen beeldscherm weinig last van heb van wat anderen in hun achterste willen steken.

Het is wel zo dat ik veilig van achter mijn beeldschermpje heel makkelijk met een postje kan aanvallen. Een contra actie kan ik dan ook best wel tegen, en ik sta zelfs nog even stil bij wijze woorden van anderen.

In reactie tot hieronder staande post: Ik laat me verder niet verleiden tot verder contact. Ik meen dat het aan mij is welk plaatje ik bij mijn posts zet.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 26 Oktober 1999).]

pi_206317
Helaas mag inderdaad iedereen zijn mening verkondigen, maar zou je in ieder geval die sticker rechts naast het forum willen weghalen. Ik zit nl. te eten en wordt daar een beetje onpasselijk van.

Bij voorbaat dank, middelvinger, Ben Dover

pi_206318
quote:
op 10-26-1999 om 10:31 PM schreef Big Klother het volgende:
Jaybee, één ding,

Als je daarmee bedoelt dat dit je eerste en tevens laatste posting is op dit forum dan kan ik daar, zij het met veel moeite, mee leven .

Ik heb zelden de behoefte om te gaan schelden op dit forum en doe dan ook mijn uiterste best om me in te houden... sorry, het lukt niet.

Als je niets zinnigers te melden hebt, los dan op, ga sjoelen, bestudeer je stinkende middelvingertje, kijk of je luier al vol is, lik Pamela Anderson nog eens van je beeldschermpje af, neem nog een slokje ranja of probeer nog één keer die zelfmoordpoging die je al zo vaak probeerde, maar die al evenvaak mislukte is en verlos ons van je "ik ben toch zo geweldig"e postings. Rot op!

Sorry, zeergewaardeerde medeFok!kers, maar Stippel kon zich dit keer niet inhouden.

JayBee, bedankt voor je compliment enkele postings hierboven!

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_206319
Ook spiegelen? Voor somigen staan de fotootjes links, voor anderen rechts!!

Goh...

pi_206320
Einde onderwerp
please!
"Don't drink water, fish fuck in it"
pi_206321
p.s.
zie topic "Einde newbie probleem"
"Don't drink water, fish fuck in it"
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 23:15:00 #25
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_206322
Is het jullie dan echt niet opgevallen? Tijdens die legervoorstelling hebben ze de Bart2 binnegebracht. Er was ook een sterk licht zichtbaar (was het nou links of rechts), waaruit geconludeerd zou kunnen worden dat er mogelijk sprake is van ontvoering door aliens. Deze aliens bestaan uit een sterke levensvorm die als enige nadeel hebben dat ze het gedeelte missen in hun hersenen dat er voor zorgt dat binnenkomende beelden andersom geregistreert worden. (Dit is duidelijk te merken aan de piercing, die foutief is geplaatst bij Bart2.)
pi_206323
Watte??? Ik versta je niet? Wat een newbie? Wat? Verzinnuh? Watte? Je wilt aandacht? Watte? Je hebt daarom een TOPIC geplaatst? Watte?? Je kijkt je mailbox nu na? Watte?? Hoeveel reacties je al hebt gehad?

WATTE??????????????? Ik jouw nie begrijpe en nie versta...WATTE? Jij mij nie horen?

Zal ik dan even mijn keel schrapen en het geschrift met 1,2 Mbps schreeuwend voortbrengen...

KNOLLEN VOOR CIROENEN VERKOPEN DAT PRUIMEN WE NIET!!!!

Uwe charmante Priscella

She came, she saw, she read, she posted, she left

pi_206324
Oh ja, nog een ding:

ONZIN,
WETENSCHAPPELIJK VERPAKT,
BLIJFT ONZIN;
WIJSHEID, ONNOZEL VERPAKT,
BLIJFT WIJSHEID.

Pfff...moest het even duidelijk maken...

[Dit bericht is gewijzigd door ***Miss.Priscella*** (Datum 26 Oktober 1999).]

She came, she saw, she read, she posted, she left

woensdag 27 oktober 1999 @ 09:35:00 #28
167 Alwin
Dan maar geen plaatje
pi_206325
quote:
op 10-23-1999 om 06:46 PM schreef Darkthorn het volgende:
GroenLinks is ook groen, heeft die arme Bart toch iets begrepen.

Eigenlijk wilde ik ook het oorspronkelijke bericht quoten, maar helaas. Maar als Bart Groen Links heeft gestemd heeft zijn moeder toch nog invloed. Zijn moeder heeft enkele jaren in de gemeenteraad gezeten voor (je raad het al) Groen Links.

pi_206326
quote:
op 10-26-1999 om 11:23 PM schreef ***Miss.Priscella*** het volgende:
Oh ja, nog een ding:

ONZIN,
WETENSCHAPPELIJK VERPAKT,
BLIJFT ONZIN;
WIJSHEID, ONNOZEL VERPAKT,
BLIJFT WIJSHEID.

Pfff...moest het even duidelijk maken...

Hmmm, wat een heerlijke wijsheden, ***Miss.Priscella***, Ik begin geloof ik een beetje verliefd te worden...
Wat deze topic betreft:.....
Wacht, laat ik ook maar ff schreeuwen:
HOU OP MET DIE ONZIN, GEKKE NEWBIE, WIL JE SPELEN, GA DAN ALSJEBLIEFT IN HET SESAMSTRAAT-FORUM POSTEN.

Saving the world in style...at least they say....
pi_206327
Dus alsnog een stand-in voor Bart
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')