Ikke nietquote:
Gezien het de enige uit zo'n dikke 100 foto's zijn waarvan ik zeg, mja die kunnen wel, ben ik nog niet echt tevredenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ikke nietIk vind ze tof. Ik persoonlijk zou er tevreden mee zijn denk ik
Nicequote:Op zondag 24 februari 2008 17:47 schreef ebeaydojraes het volgende:
Hier nog 1tje van afgelopen donderdag:
[ afbeelding ]
sGeil
Nice! En een polka dot stratocasterquote:Op zondag 2 maart 2008 23:06 schreef ebeaydojraes het volgende:
hier weer een paar van SAT2D:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 maart 2008 12:35 schreef umberrella het volgende:
je kaders zijn mooi... ik mis alleen wel de gezichten... vind ik jammer, muziek is ook emotie en dat kun je toch het meest op het gezicht aflezen. zo een tussen een serie kan wel natuurlijk maar nu zie ik 4 foto's zonder gezicht
De laatste vind ik het leukst!
Thanks!quote:Op zondag 9 maart 2008 12:42 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ik vind ze vrij donker, zeker gezien je een 1.4 lens hebt gebruikt, dan zou je redelijk veel speling qua licht moeten hebben of was er gewoon heel weinig licht? Hoeveel iso heb je geschoten?
Nr.1 is nog wat onscherp, je focus zat op de mic. Ik vind nr. 2 het leukst, hou wel van dansende haren
quote:Op zondag 9 maart 2008 18:26 schreef Siegfried het volgende:
En nog een recente:
Joe Stump
[ afbeelding ] (origineel)
Daar had ik gister ook naar toegewild eigenlijkquote:Op zondag 9 maart 2008 21:13 schreef Reddiablo het volgende:
2x Anneke van Giersbergen, niet echt super...... (leuk mens trouwens!!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] -> ondeugend!
erg offtopic : ik zoek nog steeds een cd van ze ....waar het briljante nummer devil op staatquote:Op zondag 9 maart 2008 20:12 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ook nog een paar van mijn hand, Claw Boys Claw afgelopen vrijdag. Alleen Peter te Bos voor nu, die waren het meest gebruiksklaar
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
4.
[ afbeelding ]
5.
[ afbeelding ]
6.
[ afbeelding ]
Dan heb je wat gemist!! Tenzij het bezoek natuurlijk ook onwijs leuk wasquote:Op zondag 9 maart 2008 22:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar had ik gister ook naar toegewild eigenlijkMaar ik had bezoek
Het bezoek was super en vrijdag gaat geen succes worden ben ik bangquote:Op maandag 10 maart 2008 10:19 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Dan heb je wat gemist!! Tenzij het bezoek natuurlijk ook onwijs leuk was
maar Anneke is echt een leuk mens, was echt verbaasd. Vrijdag moet je wel naar Agua de Annique en Lawn hoor!! :p
Ja tof concert was dat! Leuk dat je er foto's van gemaakt hebt (had trouwens alleen New Found Glory meegemaakt helaas).quote:Op zondag 24 februari 2008 10:00 schreef didotcicero het volgende:
Afgelopen vrijdag speelde mijn geliefde bandje Destine in de amsterdamse Melkweg, in het voorprogramma van hún helden New Found Glory. Is toch wel een hoogtepunt voor een artiest als je mag openen voor jouw held.
Dit zijn gewoon goede foto's hoor!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:09 schreef hydraulix het volgende:
Nou hier mijn allereerste concertfoto's die met mijn EOS350D gemaakt zijn. Heb weinig (eigenlijk geen) ervaring met concertfotografie, dus tips/kritiek is van harte welkom:
Menomena (Paradiso, 04-03-2008)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ja tof concert was dat! Leuk dat je er foto's van gemaakt hebt (had trouwens alleen New Found Glory meegemaakt helaas).
Bij veel is het wel deels te verklaren ook hoor, die ruimte... Net een lamp die nog sprekend in beeld komt bijv. Maar ik weet niet zeker of je dat bewust doet of niet. Zodra je er over nagedacht hebt zal dat ook gelijk blijken uit de foto's. Dus bedenk wat je wil laten zien, let op het kaderen/compositie.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:47 schreef hydraulix het volgende:
Ah bedankt! Ja nu je het zo zegt klopt het inderdaad dat er teveel ruimte boven de hoofden zitten
Heb gelijk de foto's genummerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |