Raamhoerquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:14 schreef Heatseeker het volgende:
Hallo lieve Fok!kers,
Ik wilde jullie even bedanken voor al het belasting wat jullie betaalt hebben het afgelopen jaar. Jullie zijn geweldig. Dankzij jullie heb ik nu een heerlijke rollade in de vriezer liggen die uit mijn kerstpakket komt.
Dus bij deze namens alle ambtenaren.
Op kosten van de staat vreten is voor studenten en armoedzaaiers.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Belasting betalen is voor de domme.
Jij ook bedankt héquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Zozo, een hele rollade!
Afgelopen 4 jaar
ipod
Portable DVD speler
Bose iPod speaker set
Tomtom
Dit jaar: Wii.
En waarschijnlijk ook nog eens van TS zijn geld, bedankt TS!.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:34 schreef Devlinsect het volgende:
Wat lul je nou man, je eigen werkgever draagt zelf belasting af van JOU eigen loon.
Die rollade is het verschil van jou bruto en netto loon. Dan mag er ook wel een rollade van af. Die werkgever van je heeft het goed bekeken.
Graag gedaan hoor, ik kan het missenquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom met hoofdletters? Om te laten zien dat er een spelfout staat?
Is het niet een beetje vroeg voor een kerstpakket?quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:14 schreef Heatseeker het volgende:
Hallo lieve Fok!kers,
Ik wilde jullie even bedanken voor al het belasting wat jullie betaalt hebben het afgelopen jaar. Jullie zijn geweldig. Dankzij jullie heb ik nu een heerlijke rollade in de vriezer liggen die uit mijn kerstpakket komt.
Dus bij deze namens alle ambtenaren.
Mmm, dan werk je zeker voor een andere overheid als ik werk....quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Zozo, een hele rollade!
Afgelopen 4 jaar
ipod
Portable DVD speler
Bose iPod speaker set
Tomtom
Dit jaar: Wii.
En waarschijnlijk ook nog eens van TS zijn geld, bedankt TS!.
kan mooi die rollade in!quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:42 schreef Heatseeker het volgende:
Oh en vorig jaar kreeg ik een blender, ook nog daarvoor bedankt.
Ja, het is wat vroeg maar ik heb er niks over te zeggen hé.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:10 schreef zhe-devilll het volgende:
nu al een kerstpakket?
dat maakt je baas je wijs natuurlijkquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:50 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Mmm, dan werk je zeker voor een andere overheid als ik werk....
Max. (onbelast) mag maar iets van 70 euro hoor en daar koop je echt geen WII van...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |