Zo'n toets kijkt gewoon of je het niveau aan kan. Ik zou me er niet erg druk om maken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:22 schreef SuperFruitig het volgende:
Volgend jaar wil ik (het vriendinnetje van superfruitig) de HBO studie fysiotherapie gaan doen. Voordat ik me kan inschrijven moet ik eerst een 21+ toets doen.
Nou kan ik op internet maar weinig informatie over die toets vinden. Ik ben heel erg benieuwd waar die toets over gaat, wat ik ervoor moet weten, en of ik er misschien voor kan leren.
Heeft iemand die toets gedaan, of weet iemand wat de toets inhoud?
Jaquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Je bedoeld dat je die toets wil doen zodat je kan aantonen dat je over de juiste kennis en intelligentie beschikt voor een HBO opleiding?
Nee, kheb vmbo gedaan. Daarna een studie verpleegkunde op mbo niveau, maar niet afgemaakt (wel certificaat voor) En heb een particuliere opleiding voor fitness trainer gedaan waar ik een diploma voor heb.quote:Of heb je al een MBO of Havo/Vwo diploma?
Ik vroeg me eigenlijk alleen af wat voor vragen of opgavens ik kan verwachttenquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo'n toets kijkt gewoon of je het niveau aan kan. Ik zou me er niet erg druk om maken.
het is afhankelijk van de opleiding.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:43 schreef Kebab het volgende:
Nederlandse taal en wiskunde op havo niveau krijg je dan toch?
Dat is sowieso niet overal zo.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:29 schreef Linlin85 het volgende:
Die toetsen komen qua niveau overeen met de eindexamentoetsen van HAVO. Je kunt dus examenbundels aanschaffen voor de vakken waar je een toets voor moet gaan doen en hiermee oefenen.
Loting was afgeschaft en de in-take zou nu gaan via interviewsquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
het is afhankelijk van de opleiding.
TS, je weet dat er loting is ook voor fysiotherapie?
Voorbeelden ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is sowieso niet overal zo.
Die testen die ik gedaan heb, waren echt mickey mouse testen
Okquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Loting was afgeschaft en de in-take zou nu gaan via interviews
Wiskunde en economie, voor HU. Opleiding International Business & Languages.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Voorbeelden ?En welke testen heb jij gedaan dan ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |