Hehe, ja, als je de verkeerde pennen gebruikt wordt je hand helemaal blauwquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:21 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Het schrijven zelf gaat natuurlijk net zo makkelijk als met rechts,
maar het vegen is wel vaak een probleem.
Wel zijn er manieren om dat te omzeilen
Ik ga dan juist vrij langzaam schrijven. Krijgt de inkt ook de tijd om op te drogen. Dan heb ik er eigenlijk geen last van. Al is het soms ook per pen verschillend.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehe, ja, als je de verkeerde pennen gebruikt wordt je hand helemaal blauw. Ook moet je erop letten dat je geen glad papier gebruikt. Ansichtkaarten gaan bij mij heel snel vlekken. Voor korte tijd kan ik mijn hand wel een stukje optillen zodat ik niet met m'n hand over de net geschreven tekst heen ga.
Rittle_Angel?quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:48 schreef Little_Angel het volgende:
[ afbeelding ]
ben er wel tevreden over.
Maar sommigen schijnen moeite te hebben met het lezen ervan.
Ja nu je het zegtquote:
Ja die A is net een O bij mij jaquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij een hondschrift hoort een blaf, dacht ik zo.
Ach, ik kan mijn eigen handschrift soms niet eens lezen. Stel je voor dat anderen dat wel kunnenquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:48 schreef Little_Angel het volgende:
[ afbeelding ]
ben er wel tevreden over.
Maar sommigen schijnen moeite te hebben met het lezen ervan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |