quote:
same thoughtsquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:08 schreef w00h00 het volgende:
[..]
WTF? pompen wij daar geld in om talentjes voor psv op te leiden?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:58 schreef Messenga het volgende:
rank Rijkaard heeft, volgens de Spaanse krant AS, vanochtend aan zijn staf laten weten dat hij zijn contract bij Barcelona niet zal uitdienen. De Amsterdammer is voornemens dit seizoen wel af te maken
Frank Rijkaard wil volgend jaar niet meer de leiding hebben bij de Catalaanse club. Hij is sinds de zomer van 2003 hoofdtrainer van en in Barcelona. Ajax houdt zijn situatie volgens verschillende bronnen in de gaten. Het bericht is nog niet officieel bevestigd.
Mijn excuses, ik had beter moeten weten. Hij had trouwens wel een wat makkelijkere naam uit kunnen kiezen zeg, Manucharyan of Bakircioglü bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:29 schreef twi het volgende:
Wat is er nu in hemelsnaam zo moeilijk aan de naam Vertonghen?
Ver-tong-hen.
Ajax heeft toch eerste optie tot koop. Drie mochten we 'gratis' halen, voor de rest hebben we eerste keuze, maar moet wel een transfersom worden betaald.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:08 schreef w00h00 het volgende:
[..]
WTF? pompen wij daar geld in om talentjes voor psv op te leiden?
Ik denk dat dat nog vies tegen gaat vallen met deze selectiequote:Op vrijdag 30 november 2007 20:28 schreef devv05 het volgende:
Makkie weer zondag.
Het viel mij vandaag ook op jaquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:50 schreef jna het volgende:
Waarom kan Ajax het oude logo wel op casual kleding zetten maar niet op de wedstijdshirts
Ik kom ookquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nog mensen die daar heen gaan maandag? Ik ga wel even een kijkje nemen.
Gaan we weer.quote:Sonck: bij Ajax probleem in de kleedkamer
--------------------------------------------------------------------------------
30 november 2007
In het blad Nummer 14 blikt Wesley Sonck deze maand terug op zijn tijd bij Ajax. Het avontuur van de aanvaller in Amsterdam liep 2,5 jaar geleden uit op een grote teleurstelling. Volgens Sonck had dat deels te maken met de harde sfeer in de Ajax-kleedkamer. Vervolgens vertrok hij naar Borussia Mönchengladbach, maar ook daar mislukte de Belg. Inmiddels is hij terug in zijn vaderland en speelt hij voor Club Brugge.
"Ik had in Amsterdam een probleem", aldus Sonck in Nummer 14. "Tom De Mul heeft daar ook al eens iets over gezegd, daar zat het hem in de kleedkamer. En blijkbaar, hoorde ik van Tom, is het in die tweeënhalf jaar dat ik er weg ben nog niet verbeterd. Zij in Amsterdam noemen dat gezonde arrogantie."
Als voorbeeld noemt de spits de stropdassen van de Ajax-spelers in het seizoen 2004-2005. "Ik weet niet of je het ooit is opgevallen, maar op onze das stond het nummer 1. Dat was omdat we het seizoen daarvóór kampioen waren geworden. Ik vond dat raar, dat was reacties uitlokken, de tegenstander motiveren. Die kleine dingen. Alles is er beter, vinden ze. Al moet ik wel toegeven dat hun opleiding wel de beste was dat ik ooit heb gezien. De trainer, Ronald Koeman, was ook heel eerlijk tegen mij."
me 2quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nog mensen die daar heen gaan maandag? Ik ga wel even een kijkje nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |