LEO LEO LEO LEOquote:
Meen je niet?quote:
Godverdomme zegquote:Heitinga onzeker voor duel tegen NAC Het is nog niet helemaal zeker of John Heitinga zondag kan spelen tegen NAC. Zondag speelt Ajax in de Arena tegen de tegenstander uit Breda.
Sportweek meldde dat John Heitinga donderdag de training bij Ajax met een pijnlijke knie verliet. De inzetbaarheid van Heitinga voor komende zondag is daarom discutabel.
Volgens Koster is de blessure niet zo ernstig. "Ik ga er vanuit dat John morgen weer instapt en zondag kan spelen," zo meldde de oefenmeester.
Wilde gok: Stekelenburg; Ogararu, Colin, Verthongen, Emanuelson; Maduro, de Jong, Krohn-Deli; Suarez, Huntelaar, Luquequote:John Heitinga sloeg de groepstraining van vrijdag ook over, nadat hij zich donderdag licht blesseerde. Koster: 'Ik verwacht met Heitinga geen problemen. Anders kan Jürgen Colin of Jan Vertonghen centraal achterin spelen.'
http://www.fcupdate.nl/ni(...)an-bij-ajax-selectie
Maatje overhalen, maar denk dat het wel goedkomt.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nog mensen die daar heen gaan maandag? Ik ga wel even een kijkje nemen.
Speelde we toch ook al tegen Vitessequote:Op vrijdag 30 november 2007 18:08 schreef Wooldoor het volgende:
Adrie is een held als hij Colin niet laat spelen maar gewoon 3-4-3 gaat spelen
Moet wel heel gek lopen gaat Colin speeltijd krijgen hoor. Volgens mij ziet Koster ook wel in dat dat geen Ajax niveau is. Zie eerder (en liever) iemand uit de jeugd debuteren. Of een beetje gaan schuiven en kiezen voor ervaring.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:04 schreef Madine het volgende:
[..]
Wilde gok: Stekelenburg; Ogararu, Colin, Verthongen, Emanuelson; Maduro, de Jong, Krohn-Deli; Suarez, Huntelaar, Luque
Ik zou haastposten, maar Adrie met z'n gouden pik zal hiermee nog wel winnen ook.
Nou dan knijp ik 'm toch ook wel. 3-4-3 zonder Heitinga dus zonder leider en echte beuker achterin.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:08 schreef Wooldoor het volgende:
Adrie is een held als hij Colin niet laat spelen maar gewoon 3-4-3 gaat spelen
Tom Sier speelt toch al jaren niet meer bij Ajax?quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:56 schreef Madine het volgende:
Anders Daley Blind en Tom Sier maar bij de selectie halen.
Ik bid dat hij naar ons toekomtquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:58 schreef Messenga het volgende:
rank Rijkaard heeft, volgens de Spaanse krant AS, vanochtend aan zijn staf laten weten dat hij zijn contract bij Barcelona niet zal uitdienen. De Amsterdammer is voornemens dit seizoen wel af te maken
Frank Rijkaard wil volgend jaar niet meer de leiding hebben bij de Catalaanse club. Hij is sinds de zomer van 2003 hoofdtrainer van en in Barcelona. Ajax houdt zijn situatie volgens verschillende bronnen in de gaten. Het bericht is nog niet officieel bevestigd.
gouden pikquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:04 schreef Madine het volgende:
[..]
Wilde gok: Stekelenburg; Ogararu, Colin, Verthongen, Emanuelson; Maduro, de Jong, Krohn-Deli; Suarez, Huntelaar, Luque
Ik zou haastposten, maar Adrie met z'n gouden pik zal hiermee nog wel winnen ook.
Eens, Frank is the manquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik bid dat hij naar ons toekomt
Waarom zou Ajax naar Huntelaar luisteren. Die is komende zomer toch vertrokken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:22 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat Ajax Gertjan Verbeek gaat bellen, op advies van Huntelaar.
Liever niet, t is geen FMquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maduro kan ook centraal achterin.
quote:Ajax CT-talent op stage bij PSV
vrijdag 30 november, door SV, Amsterdam, 18:39u, Ajaxct.com
De talentvolle Daylon Claasen van Ajax Cape Town gaat op stage bij PSV. Dat meldt de Zuid-Afrikaanse zusterclub op haar website.
Claasen wordt ook door Ajax in de gaten gehouden. Hij was eerder op stage bij Epanyol, Anderlecht en Real Madrid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |