Die is geblesseerd. Komt pas na de winterstop weer.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:00 schreef Nashje het volgende:
Delorge gewoon. Moet dit niveau toch wel aankunnen.
Heeft een blessure.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:00 schreef Nashje het volgende:
Delorge gewoon. Moet dit niveau toch wel aankunnen.
Klopt !quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:57 schreef Radegast het volgende:
Krohn-Dehli natuurlijk.
Vurnon Anita of Jeffrey Sarpong misschien? De jeugd heeft de toekomst.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Donald, ik hoop het niet, die bakte er maar bar weinig van, maar ja, wie hebben ze anders?
Die zijn ook geblesseerd.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vurnon Anita of Jeffrey Sarpong misschien? De jeugd heeft de toekomst.
Over jeugd gesproken: maandag jong 010-020 toch ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik zie Anita als nieuwe Davids. Lekker fel, arrogantie spat er van af.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Andersom, Ajax speelt thuis. In de Amsterdam ArenA, gratis toegang.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Over jeugd gesproken: maandag jong 010-020 toch ?
Nog mensen die daar heen gaan maandag? Ik ga wel even een kijkje nemen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Andersom, Ajax speelt thuis. In de Amsterdam ArenA, gratis toegang.
Tsja maar hij deeed nooit zo vrolijk over Ajax etcquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ooijer: Amsterdammer, heeft in de jeugd gespeeld en we zitten niet zo breed in de verdedigers. Laat maar komen hoor. Prima speler.
Guess soquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nog mensen die daar heen gaan maandag? Ik ga wel even een kijkje nemen.
Heitinga is er ook niet bij.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:10 schreef Blight het volgende:
Maduro was wel fit toch? Zoja: Maduro rechts, De Jong op tien, Vertonghen links. Achterin Heitinga en Urzaiz/Colin ().
Yep, bedoel ikquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Andersom, Ajax speelt thuis. In de Amsterdam ArenA, gratis toegang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |