Foutje van FOK!, in de nieuwe lay-out zie je ze trouwens niet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:40 schreef De_Brandweer het volgende:
montana, waarom staat er in jou sig voor elke ' een \?
bij i\'m en bij fuckin\'
Met me vrienden avondje wokken geweest. 20 euri incl alles.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:41 schreef BonJovi het volgende:
[..]
wat heb je met de studentes gedaan last night![]()
Dat denk ik ook, zeker met onze blessures.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pfoe, die zou Ajax zeer goed kunnen gebruiken. AZ en Feyenoord ook.
Leuke statistieken weer.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
80% van de thuisduels tegen NAC hebben we gewonnen.
http://www.youtube.com/watch?v=PUXFGuu2LUwquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
80% van de thuisduels tegen NAC hebben we gewonnen.
Ja tvp's worden hier weggehaald dus je moet watquote:
Na het weekend staat youtube vol met 'Ismael Urzaiz Incredible Goal'quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=PUXFGuu2LUw
Als je ooijer koopt ga je natuurlijk nooit vooruitquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:28 schreef Jasza het volgende:
Ooijer :R
quote:30/11/2007 - Koster haalt Krohn-Dehli waarschijnlijk terug bij selectie
(Gepost door RvN)
BRON: SVAjax.nl
Adrie Koster liet op het perspraatje weten de Deen Michael Krohn-Dehli waarschijnlijk terug te halen bij de selectie, zo meldt svajax.nl. De Deen maakte een goede indruk afgelopen week op de training bij de selectie. ‘Zoals het er nu uitziet ga ik hem bij de selectie halen want hij maakt een goede indruk om me. Ik zie hem als middenvelder. Bij RKC heb ik Michael meegemaakt dus ik weet wat hij in z’n mars heeft.’ [reageer]
quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:35 schreef patrickt37 het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat......................
'Verbeek vertrekt na dit seizoen'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 30 november om 13:22
Gertjan Verbeek zal aan het einde van het seizoen bij SC Heerenveen vertrekken. Dat meldt Voetbal International vrijdagmiddag. Volgens goed ingelichte kringen hebben Heerenveen en Verbeek geen haast om het nieuws naar buiten te brengen. Klik hier! Zo is het ook niet duidelijk welke partij het iniatief heeft genomen om uit elkaar te gaan. Eerder dit seizoen liet Verbeek al weten dat hij niet jarenlang in Heerenveen wilde vertoeven. “Ik wil geen tweede Foppe de Haan worden. Ik wil eruit halen wat erin zit. Ik wil een keer naar het buitenland.”
Verbeek nam drie jaar geleden de zware erfenis over van De Haan, die hij al acht seizoenen als assistent-trainer diende. Verder was hij ook jarenlang jeugdtrainer bij de Friese ploeg en stond hij op zijn eigen benen bij Heracles Almelo.
@^#%*^(*^#@^%@*()_quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:58 schreef Cordoba32 het volgende:
Hoe zouden we gereageerd hebben als Ten Cate hem bij de selectie had gehaald?
Inderdaad. Had het hier volgestaan met huilsmileys.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:58 schreef Cordoba32 het volgende:
Hoe zouden we gereageerd hebben als Ten Cate hem bij de selectie had gehaald?
Is het al bekend dan wat Maduro met zijn contract doet ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Neem aan dat Ajax vanaf komend seizoen weer 4-3-3 met tien gaat spelen? Dan heb je met Hedwiges Maduro en Gabri twee uitstekende spelers voor de rechtshalfpositie, Denny Landzaat is dan overbodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |