JC-schaal en landstitel of JC-schaal en KNVB-beker?quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:48 schreef Blight het volgende:
We pakken de dubbel.
We pakken de triple.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
JC-schaal en landstitel of JC-schaal en KNVB-beker?
Dat kan niet meer, pancake.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Amsterdam Tournooi er ook nog bij begrijp ik?
LOL11!!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik was alweer bezig met volgend seizoen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ---------------Stekelenburg--------------- ------------------------------------------ -Ogararu-Van der Wiel-Heitinga-Emanuelson- ------------------------------------------ -Gabri-------Maduro----Davids-------Luque- ------------------------------------------ -------------Huntelaar-Suarez------------- ------------------------------------------ |
Doe vertonghen maar inplaats van Furby...quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
Doe mij de rest van het seizoen maar:
[ code verwijderd ]
Niet erg welkom in de Arena denk ik inderdaad.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als er een iemand is waar ik niet op zit te wachten is het Ooijer wel.
Kan je ook in de min punten scoren?quote:
Landzaat zie ik daarentegen wel graag komen. Hopen dat ze degraderen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel een nuttige speler.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is vergane glorie.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:09 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Landzaat zie ik daarentegen wel graag komen. Hopen dat ze degraderen.
Weet niet hoe het met zijn niveau zit..quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:09 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Landzaat zie ik daarentegen wel graag komen. Hopen dat ze degraderen.
Inderdaad. Tien keer liever Maduro.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Weet niet hoe het met zijn niveau zit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |