Het is trouwens til, met een l. Klopt de spelling van daga wel Witch? Kan er niks over vinden verder...quote:Op maandag 3 december 2007 10:56 schreef Doodkapje het volgende:
Straks betekent 'till var daga' nog 'ruik mijn vinger...'
Volgens mij niet. "daga" betekent "dag" in het IJslands (de taal nog het dichtst bij Oudnoors).quote:Op maandag 3 december 2007 11:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Het is trouwens til, met een l. Klopt de spelling van daga wel Witch? Kan er niks over vinden verder...
Zal kijken of ik dat kan fixen.quote:
Yep, moet alleen die electrozaken zien te vinden.quote:Op maandag 3 december 2007 12:20 schreef Deansensitized het volgende:
Moeten de meeste electrozaken ook wel hebben hoor
Var is is denk ik... iets met 'Dit is de dag!!'?? Strijdkreetje ofzo??
Vraag mijn broertje wel even, die pikt indirect aan zijn studie Fries ook hier en daar oud Noors mee
Ik denk dat het "Dit is jouw dag!" moet zijnquote:Op maandag 3 december 2007 12:34 schreef Deansensitized het volgende:
'die' word waarschijnlijk 'dig' wat zoveel betekend als je/jou/jij.
'da' kan dan wellicht ook daga zijn, dus dag..
Dit is jou dag! ?
Een vikingnar.quote:Op maandag 3 december 2007 12:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het "Dit is jouw dag!" moet zijn![]()
ben ik nu ook een echte viking
Je hebt gelijk!quote:Op maandag 3 december 2007 12:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het "Dit is jouw dag!" moet zijn![]()
ben ik nu ook een echte viking
Wat voor units zijn dat... de onderste je bass-amp? en de bovenste?quote:Op maandag 3 december 2007 13:32 schreef Witchfynder het volgende:
Kijk:
[ afbeelding ].
En in die lege ruimte moet ooit een Sennheiser G2 172 wireless komen. Ooit..
En zoals ik al zei, ook handig als nachtkastje:
[ afbeelding ].
Klopt. Bovenste is een Phonic PPC8000E power conditioner. Houd van lieve apparaatjes verschoond van pieken in de stroom enzo. Je kunt er 10 units op aansluiten aan de achterkant (switchable) en een 11de aan de voorkant (unswitchable). Je kunt dus je rackapparatuur uitlaten en toch je podiumstofzuiger aan de voorkant aansluiten.quote:Op maandag 3 december 2007 14:36 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wat voor units zijn dat... de onderste je bass-amp? en de bovenste?
Een soort van voedingsbuffer die je telkens dezelfde stroom geeft? En hoe hoor je dit in je sound...? Geen ruis oid?quote:Op maandag 3 december 2007 14:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Klopt. Bovenste is een Phonic PPC8000E power conditioner. Houd van lieve apparaatjes verschoond van pieken in de stroom enzo. Je kunt er 10 units op aansluiten aan de achterkant (switchable) en een 11de aan de voorkant (unswitchable). Je kunt dus je rackapparatuur uitlaten en toch je podiumstofzuiger aan de voorkant aansluiten..
De rondjes zijn uitschuifbaar en zijn lampjes..
Dat weet ik nog niet.quote:Op maandag 3 december 2007 14:58 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Een soort van voedingsbuffer die je telkens dezelfde stroom geeft? En hoe hoor je dit in je sound...? Geen ruis oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |