Hmmm. Ik vind een guitar pro 3 file, maar die doet het bij mij niet. Zegt dat ik mijn versie moet upgrade terwijl ik al 5 heb.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:10 schreef Dupje het volgende:
Bluh ben bas tabs van Rehab / Amy aan t zoeken, maar kan niks vinden! Iemand nog tips voor site ofzo?
Het is gewoon een kansloos dom iets van GP.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:33 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, bedoelde ook op de eerste helft van je bericht, met je GP problemen
Ouwe edit-slet
Dus in eerste instantie speel je gewoon de grondtonen van de akkoorden die bij de gewone gitaartabs staan.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hmmm. Ik vind een guitar pro 3 file, maar die doet het bij mij niet. Zegt dat ik mijn versie moet upgrade terwijl ik al 5 heb..
In het refrein speel je sowieso maar grondtonen zo te horen, dus je kunt gewoon de gitaartab raadplegen. In het couplet doet de dude wel een loopje, maar steeds hetzelfde op een ander akkoord (positiespel). Zal anders ff kijken of ik er uit kom..
Ja dag, dat is echt een pokkewerk.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:40 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dus in eerste instantie speel je gewoon de grondtonen van de akkoorden die bij de gewone gitaartabs staan.Dat is handig.
En al helemaal fijn als t je lukt de bass tabs kan uitschrijven![]()
Heb een fender mex j-bass gekocht een paar maanden geleden. Fijn apparaatje en klinkt super!quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:10 schreef Witchfynder het volgende:
Maar de P-bass voelde heel prettig. Lekker licht, hals was niet heel lomp (moet wel ingeolied worden, want is stroef) en klonk acoustisch iig goed. Als de elementen bagger zijn, kun je die vervangen, want het hout klinkt iig toppie. En dan voor maar ¤ 279,-..
De Fenders beginnen echter bij ¤ 999,- voor mij..
Thanks!quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja dag, dat is echt een pokkewerk..
Maar heb wel iets. Als je deze tab pakt: http://www.tabondant.com/(...)rehab,64331,txt.html
De bassist speelt in de coupletten ook de grondtonen, maar dan afgewisseld met de noot ervoor, behalve met de Em.
Hij speelt dan een loopje zoiets als:
E-G-D
A-G-A
F-E-F
Ab-G-Ab
en weer terug.
Voor het ritme en de wisselingen moet je maar ff luisteren.
Snapje wat ik bedoel? Moet zo naar een gig dus heb geen tijd om te gaan tabben voor je..
Als iemand met een beter gehoor dan ik evt. noten van mij kan corrigeren, go your gang..
*houdt zijn mond over j-bassen*quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:55 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Heb een fender mex j-bass gekocht een paar maanden geleden. Fijn apparaatje en klinkt super!
Was iets van 590-, ofzo, de p-bass is wat goedkoper.
Succes!quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:00 schreef Dupje het volgende:
[..]
Thanks!
Ik snap m wel denk ik. Moet t alleen ff uitproberen
En ik maak t me zo makkelijk mogelijk, aangezien ik er dus ook bij moet zingen...
Have fun @ gig!
Wat is iedereen hier ineens behulpzaam qua uitzoekenquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zie jou anders ook geen tab produceren, preppy..
Ik vind het kutweer eigenlijkquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat is iedereen hier ineens behulpzaam qua uitzoeken
Typisch weer.
Chill!!!quote:Op zondag 2 december 2007 02:22 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, net terug van mijn gig.
Damn, we hebben weer keihard zitten heerschen! De avond was van ons. Ze eisten een toezicht toegift! Nou, die kregen ze. Ze wilden een tweede, maar de zaal wilde door..
Een of andere gast, die ik totaal niet ken, zat een nummer geheel mee te zingen. Een echte fan! Wauw..
.
Er was gister zo'n 17jarig mannetje die ons er 12 keer op moest wijzen wat een "vet chille show" wij neerzetten.quote:
Leuke foto's!quote:Een vriend van ons had vorige week met zijn beeldkanon te geyle foto's gemaakt![]()
...voor de geīnteresseerden
quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
Met een basdrum op je rug? En zo'n mondharmonica-rekje?
Dat lijkt me zo gaaf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |