Laatst bij een weekendje weg nog in een kasteelbrouwerij in België geweest, dat Ter Dolen blond was goed te drinkenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:19 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zit hier gewoon met een pul van 0,70L Kasteelbier Trippel!. Yeah! Metal!
.
In je eentje?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:28 schreef Witchfynder het volgende:
Jupiler is ook goed! Kun je zelfs je tanden mee poetsen, weet ik na Graspop..
Ben al op een kwart..
Kan nog steeds spellen..
Misschien pak ik zo ook ff een glas whiskey...quote:
Ik ben ondertussen een opname van een Hammondstukje van ons door guitarrig aan het halen. Kijken of het het gewenste effect geeft.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:45 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Misschien pak ik zo ook ff een glas whiskey...
Hammond? Heeft jullie toetsenist nieuw speelgoed?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen een opname van een Hammondstukje van ons door guitarrig aan het halen. Kijken of het het gewenste effect geeft..
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:19 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zit hier gewoon met een pul van 0,70L Kasteelbier Trippel! [afbeelding]. Yeah! Metal! [afbeelding].
Neuh, geluid zal in zijn Korg. We dachten alleen: laten we eens wat anders proberen dan de standaatd folk metalgeluiden. Dus we gaan een beetje Deep Purple ermee (overdriven hammond).quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:23 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hammond? Heeft jullie toetsenist nieuw speelgoed?
Als ik het goed begrijp, moet je die unlatched ingedrukt houden om van de andere functie gebruik te maken. Lijkt me niet handig spelenquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:55 schreef matjuhhh007 het volgende:
Hoi,
Ik heb voor mn cube 30 een switch nodig om vanaf clean naar bv.metal te gaan. nu heb ik 3 foot switches gevonden hier een link:http://www.tonika.nl/shop/Search2.asp?qry=switch
Ik zit te twijfelen tussen de 3 van Boss dus de Boss Fs5l Footswitch Latched, de Boss Fs5u Footswitch Unlatched,of de Boss Fs6 Dual Footswitch. aangezien de laatste bijna een keer zo duur is vraag ik me af welke van de 3 ik moet kopen omdat ik met de 1e 2 waarschijnlijk ook wel van clean naar lead kan en weer terug.
Yep. "ik wil clean!" -> *klik* -> *staat emo te balladeren*" ->"nu wil ik weer metal!" -> *klik* -> *rent wild rond en speelt heerschende riffs*.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:16 schreef matjuhhh007 het volgende:
unlatched dus niet.. maar als je bijvoorbeeld van clean naar lead wil met die latched van boss dan moet ik hem indrukken zodra ik weer terug wil druk ik hem gewoon weer in?
Nou, het kost wat moeite, maar hier ben ik weerquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:02 schreef Doodkapje het volgende:
Ik schreeuwe in Heere des naams dat het schandelyck is, hoe deze heeren zich in dit topique gedragen, gelijk een neanderthaler zijne bronstige vrouwe aan den haaren zijn neolithische steenen etablissement in sleept. Stelletje schavuiten, waar zijt uwer fatsoen gebleven!
Hoe houdt Dupje het vol met ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |