Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:02 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Ik speel in:
Keep it C [Hyves] [Crappy website]
the Girlies (niet te verwarren met the Girls) [Hyves] [Nog crappier website]
Jazzensemble Kunstencentrum de Hint (geen website en/of Hyves)
Beide sites zijn onder constructie...
Er staat nog nergens goed klinkend audiomateriaal (wel veel opgenomen werk maar niet geschikt voor publicatie laten we maar zeggen), maar afgelopen weekend hebben we met Keep it C onze eerste demo opgenomen die we nog aan het afmixen zijn. Dit moet uiteindelijk op de website of Hyves terecht komen.
je moet ook gewoon richting het oosten gaan, dan rij je minder filequote:Op vrijdag 30 november 2007 15:58 schreef Metalfreak het volgende:
En ik ga nu een poging doen om naar huis te gaan, ben klaar met die craptop en kan dus gezellig in de file richting het zuiden gaan aansluiten, mét gitaarmuziek op de radio natuurlijk
(ow wacht, ik was net bezig aan de CD van the Chemical Brothers...)
Maar het is een ehhhh songfestival.... ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:12 schreef Deansensitized het volgende:
Welkom frame-saw
Heb ik al verteld dat we aan Liet 2008 meedoen??
www.liet.nl
[ afbeelding ]
De kant van Dean die weinig mensen kennenquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Dan moet je toch een 18 jarig mooi meisje zijn die niet kan zingen maar wel dikke tieten heeft.
tja op het 18 jarig mooi meisje stuk na klopt de omschrijving toch aardig?quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar het is een ehhhh songfestival.... ?
Dan moet je toch een 18 jarig mooi meisje zijn die niet kan zingen maar wel dikke tieten heeft.
We zullen je gewoon accepteren hoor, Dean!quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
De kant van Dean die weinig mensen kennen.
Pas maar op voor wanneer het uitgewerkt is. Komt er zo weer 10 jaar bij.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:55 schreef Cynic het volgende:
Mooi spul, dat ibuprofen
Voel me gelijk weer jaren jonger
...ow... Marijke Helwegen belde net,... ze vroeg of je haar stash had geplunderdquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:55 schreef Cynic het volgende:
Mooi spul, dat ibuprofen
Voel me gelijk weer jaren jonger
Pfff, ik kan stoppen wanneer ik wil!quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Pas maar op voor wanneer het uitgewerkt is. Komt er zo weer 10 jaar bij..
Dat is denk ik nét even iets anders dan pijnstillers.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
...ow... Marijke Helwegen belde net,... ze vroeg of je haar stash had geplunderd
Met een basdrum op je rug? En zo'n mondharmonica-rekje?quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:59 schreef ibaneX het volgende:
net ff aan het "one man band"en geweest
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:31 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
We zullen je gewoon accepteren hoor, Dean! [afbeelding]
Hehe, goed bezig!quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:11 schreef punkjunk het volgende:
vanavond zo'n muziek avond op school, we worden me toch een partij professioneel, we hebben zelfs monitoren.
Het is overigens wel zo dat de geluidsmensen helaas niet overal even deskundig zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:57 schreef Deansensitized het volgende:
Gewoon slaan punk, leren ze het wel af. Of klote geluid geven tijdens het spelen
Besteld via internet?quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:17 schreef punkjunk het volgende:
Ik doe niet zelf mee hoor, ik doe de techniek en wat stage management. Ik doe niet mee omdat we alweer tijdelijk zonder bassist zitten, maar er is wel een nieuwe jongen in aankomst, vol ambitie en smaak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |