Nah, alleen bands die wij cool vinden en mensen die zeggen ons tof te vinden. Ach, mij best.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Linkje?![]()
En ik krijg altijd requests van wanhopige bands die zoveel mogelijk vriendjes willen hebben... Doen jullie dat ook?
tuurlijk doen wij dat ookquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Linkje?![]()
En ik krijg altijd requests van wanhopige bands die zoveel mogelijk vriendjes willen hebben... Doen jullie dat ook?
Ik speel in:quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nu ik er bij nadenk,... in welke bands speel je eigenlijk? Hebben jullie websites oid?
Kaas...? Kaas...?! Ghy duivels vermetele doerak! Deze manifestatie van het beest in weldadige luxe zal u in den vagevuur laten belanden!quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:10 schreef Aresdreams het volgende:
wat zei je doodkapje?
kan er gaan kaas van bakken!
Kaas bak je ook niet! Dat grill je!quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:10 schreef Aresdreams het volgende:
wat zei je doodkapje?
kan er gaan kaas van bakken!
Het is vrijdagmiddag, ik ben een laptop aan het installeren, dus ik heb niet echt zin om actief te gaan doen en dan begint de sexuele frustratie hoogtij te vierenquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:02 schreef Doodkapje het volgende:
Ik schreeuwe in Heere des naams dat het schandelyck is, hoe deze heeren zich in dit topique gedragen, gelijk een neanderthaler zijne bronstige vrouwe aan den haaren zijn neolithische steenen etablissement in sleept. Stelletje schavuiten, waar zijt uwer fatsoen gebleven!
Hoe houdt Dupje het vol met ons
quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Het is vrijdagmiddag, ik ben een laptop aan het installeren, dus ik heb niet echt zin om actief te gaan doen en dan begint de sexuele frustratie hoogtij te vieren
hmmm, lekker warmquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:13 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Kaas...? Kaas...?! Ghy duivels vermetele doerak! Deze manifestatie van het beest in weldadige luxe zal u in den vagevuur laten belanden!
Ik zit bij een klant, niet echt de ideale plaats om dat te gaan bekijken... Vooral niet als je bedenkt dat het in de onderwijssector isquote:
dan maar knakworsten?quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zit bij een klant, niet echt de ideale plaats om dat te gaan bekijken... Vooral niet als je bedenkt dat het in de onderwijssector is
En hou eens op over kaas! Ik lust helemaal geen kaas
Ik zie één 12-string, één fretless en die andere twee verschillen van elkaar vanwege de trem en elementen... Maar gelijk heb je... ik wissel liever van gitaar dan dat ik een hernia riskeer...quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:26 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
hmmm, lekker warm
*pakt knakworstjes erbij*
wat heb je nou aan 4x 6 snaar? rare jonges, die meervoudige halzen gitaristen
Die zijn wel goed, én bier!quote:
waar in eindhoven?quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:33 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die zijn wel goed, én bier!
Juj, zometeen eens naar huis kachelen, maar het zal wel weer een half uur duren voor ik Eindhoven eens uit ben...
Om ontopic te blijven: thuis kan ik dan weer gitaar gaan spelen...
tja... ik gebruik gewoon 1x7snaarquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik zie één 12-string, één fretless en die andere twee verschillen van elkaar vanwege de trem en elementen... Maar gelijk heb je... ik wissel liever van gitaar dan dat ik een hernia riskeer...
Dan zit ik niet zo heel ver van je vandaan, ik zit ergens in de buurt van het ROC Sterrenlaan, bevind me nu op de Odysseuslaan...quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:34 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
waar in eindhoven?
*zit in dat gebouw aan de buszeide van het station maar dan wat verder*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |