jij heb zeker die feauteaes nog niet gezien, ze is iets van 60+ en ze ziet er nog steeds appetijtelijk uit..quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:07 schreef MissHobje het volgende:
OMG dat meen je toch niet serieus he ?
Nou zeg! Manon Thomasquote:Op vrijdag 30 november 2007 02:07 schreef MissHobje het volgende:
OMG dat meen je toch niet serieus he ?
Ik heb ze juist wel gezienquote:Op vrijdag 30 november 2007 02:08 schreef TheNight het volgende:
[..]
jij heb zeker die feauteaes nog niet gezien, ze is iets van 60+ en ze ziet er nog steeds appetijtelijk uit..
Die van jou zijn beter?quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik heb ze juist wel gezien![]()
Daarom dus
ik wil ook wel met jou trouwen..quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik heb ze juist wel gezien![]()
Daarom dus
Euh ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:17 schreef TheNight het volgende:
[..]
ik wil ook wel met jou trouwen..
remlof, deze kan door de schredder.quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:23 schreef TheNight het volgende:
misshobje, maak even een feauteau van je cameltoe.
waar hoor je haar stem dan, zijn jullie collegas..quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Om eerlijk te zijn moet ik altijd een glimlach laten als ik de stem van Hobje hoor elke maandagavond.
Je moet eerst tot de club toetreden.quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:25 schreef TheNight het volgende:
[..]
waar hoor je haar stem dan, zijn jullie collegas..
ik wil daar ook werken..
Ik haal liever jouw account door de shredderquote:Op vrijdag 30 november 2007 02:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
remlof, deze kan door de schredder.
Dit is toch al een verkapte adoreer-hier-MissHobje-topic gewordenquote:Op vrijdag 30 november 2007 02:26 schreef MissHobje het volgende:
Hey jullie moeten wel on-topic blijven
Toch Remlof ??
Kuch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |