Uit het topic van vorig jaar:
quote:
Ook heel 2006 heb ik ziek thuis gezeten, maar ik ben wel héél voorzichtig weer gaan werken. Ik werk nu 2 uur per dag op de zaak en 2 uur per dag thuis, dit 4 dagen in de week.
In 2007 ben ik 4 uur per dag 4 dagen in de week gaan werken op de zaak. Thuiswerken doe ik alleen nog maar wanneer het echt niet meer gaat.
quote:
In 2006 stevende ik had af op een WIA. Dat is ook gebeurd uiteindelijk. Afgelopen oktober ben ik volledig afgekeurd.
Dat ben ik nog steeds. Voorlopig komt er ook geen herkeuring, afgelopen oktober ben ik wederom volledig afgekeurd.
quote:
Ook de relatie daarna kon het niet aan. Valt niet mee, met een zieke moeten leven blijkbaar,

Gelukkig zijn niet alle mannen watjes,

. Over 3 dagen ga ik verhuizen naar het huis van mijn vriend,

.
quote:
Er zijn hele mooie vriendschappen voor in de plaats gekomen en zelfs degenen die toen afhaakten komen heel voorzichtig terug.
Niks meer aan toe te voegen.
quote:
Die functie krijg ik nooit meer terug, maar dat wil ik ook niet. Ik heb nu wel een andere functie daar en voorlopig ben ik daar tevreden mee. Daarnaast doe ik wat aan vrijwilligerswerk en dat bevalt prima, al is het zwaar.
Dat vrijwilligerswerk bleek helaas toch te zwaar, dus daar ben ik mee gestopt. Ik heb op mijn werk nu een leuke functie als PR & Communicatie medewerker.
quote:
Financieel gaat het zo mogelijk nog rukker. Gelukkig ondersteunen mijn ma en mijn zus me waar mogelijk, zodat ik toch rond kan komen van 150 ¤ per maand.
Ach, what can I say ... some things will never change. Toch heb ik een prima leven,

.
quote:
Tsja. Die auto moet er nog steeds uit, maar fietsen gaat nog steeds niet. Hoewel ik al wel op 20 minuten zit nu, dus er zit een stijgende lijn in,

.
Iemand interesse in een mooie rode Renault 5?
Mijn mooie rode bolide heb ik met pijn in mijn hart op moeten geven. Heel lastig, want verder dan 15 min. fietsen gaat niet. Ik mis mijn autootje nog dagelijks, maar ook dat zal op een dag wel wennen.
quote:
2007 moet zoals eerder gezegd wat rustiger en zorgelozer worden en ik heb er alle vertrouwen in dat dit ook gaat gebeuren,

.
Zo gezegd, zo gedaan,

.