abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55025997
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:01 schreef RoelRoel het volgende:
2007 was zwaar kut.
Heel het jaar in de angst zitten dat mijn vriendin het uitmaakt en nu is het gebeurt.
Een zomer vol verwachtingen om leuke dingen te doen met mijn vriendin, maar ze wou alleen maar met haar nieuwe vrienden dingen doen. (veel mannelijke )
Mijn sociale leven is ook verneukt omdat ik zowat altijd bij haar was.

Nu nog de feestdagen chagerijnig zijn zonder haar en haar heel erg missen.

Maja waarom post ik dit eigenlijk.
Klinkt redelijk bekend.. van t sociale leven dan.. Ik heb 3 jaar geleden ook 2.5 jaar me vrienden "verwaarloosd". Sinds 3 jaar gaan me vrienden weer voor alles, daar heb ik toen goed van geleerd..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_55032197
Mijne was eigenlijk voornamelijk positief, in de zin dat ik weinig negatieve dingen heb meegemaakt eigenljik. Op de keren dat ik iemand leuk vond, maar er telkens nét niet iets uit voort kwam na.

School is vlekkeloos verlopen, P gehaald. Verder veel leuke dingen gedaan. Dit hoop ik natuurlijk voor te zetten. Hoogtepunt van het jaar is mijn stage in Barcelona, waar ik nu nog zit. Zeker de leukste tijd van het jaar beleefd.
pi_55032498
Zowel kut als niet kut.
Nieuwe baan aan het begin van het jaar, gaat nog steeds prima dus dat is niet kut.
Maar deze zomer heeft mijn vriendin het uitgemaakt dus sindsdien gaat het wat minder wat dus wel kut is.
I am the Alpha and the Omega
pi_55032598
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:01 schreef RoelRoel het volgende:
2007 was zwaar kut.
Heel het jaar in de angst zitten dat mijn vriendin het uitmaakt en nu is het gebeurt.
Een zomer vol verwachtingen om leuke dingen te doen met mijn vriendin, maar ze wou alleen maar met haar nieuwe vrienden dingen doen. (veel mannelijke )
Mijn sociale leven is ook verneukt omdat ik zowat altijd bij haar was.

Nu nog de feestdagen chagerijnig zijn zonder haar en haar heel erg missen.

Maja waarom post ik dit eigenlijk.

Hoe was het jaar van je vriendin? Goed. Slappe jankzak van een vriend ingeruild voor echte mannen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_55032713
Baf.
Vriendin uitgemaakt na 5,5 jaar en nog wel meer crap.
Maar over het algemeen achjah..
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:36:49 #56
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_55033078
2007 beloofde tot eind april een topjaar te worden.
Had verhuisplannen (eerst huren en nadien mogelijkheid tot kopen), en eenmaal verhuisd wilde ik ook van werk veranderen om zo financieel een perfecte situatie te creeren. M'n zus ging ook trouwen op Aruba, waardoor ik een fijne vakantie in 't vooruitzicht had. Zag er dus allemaal top uit tot ik in een helse ruzie belandde met mensen waar ik uiterst gehecht aan ben, waardoor mijn plannen finaal afgeblazen werden. Zit ondertussen nog steeds thuis, en ben nu moeizaam aan 't bekomen van die ruzie na 5 maanden stilzwijgen, negeren, schuine blikken, elke dag met een barslecht gevoel opstaan en gaan slapen, en op een gegeven moment zelfs vermoeden om regelrecht op een depressie af te stormen. M'n zus is wel getrouwd, heb die reis wel gemaakt, en de ruzie is sinds kort bijgelegd, maar die 5 maanden hebben voor mij heel 2007 gigantisch verpest en zal ik ook niet snel vergeten.

Een jaar om heel snel te vergeten dus, en ik hoop dat alles wat dit jaar fout liep (verhuizen etc) in 2008 alsnog goed mag komen, al dan niet in een andere uitvoering, en als het ff kan wil ik ook nog wel een leuke meid ontmoeten om het geheel af te maken
pi_55036614
Naja weer vrijgezel na 8 jaar... Leuk was anders maar goed, 2008 kan alleen beter worden toch
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:33:07 #58
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_55037594
Een TOP jaar!
op vakantie geweest op La Réunion, dingen gezien waarvan ik niet eens hoopte dat ze bestonden (springende walvissen, rotspartijen van 2 km hoog etc. etc.).
trekker certificaat gehaald waardoor mijn baan vaak uit trekker rijden bestaat .
Verkering eindelijk uit, daarna beetje gescharreld, nu een super lief meisje gevonden .
Begonnen met roken, negatief en positief, errug lekker maar ook erg slecht.
Véél uitgeweest, concerten, festivals, alchol. .
Eindelijk eens goede cijfers op school, weinig te doen, veel vrijetijd.
Van mij mag het nog wel ff doorgaan zo .
whoohoo.

oh, en me bandje begint een vaste vorm aan te nemen .
pi_55037664
- Weer een jaar langer samen met mn lief
- inmiddels in derde studiejaar HBO beland geheel volgens plan
- leuk bijbaantje er bij n.a.v. schoolproject
- Financieel positief
- Gezond

Kortom : 14.gif.
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:37:54 #60
63307 punkjunk
Voederbietel
  donderdag 13 december 2007 @ 15:07:31 #61
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_55245673
Eigenlijk al met al een behoorlijk goed jaar, vooral na 2006. Veel toffe dingen gedaan op prive-vlak die ik een paar jaar geleden niet voor mogelijk zou hebben gehouden (wat zeg ik, 1 jaar geleden al niet), waarvan veel met een zeer gewaardeerde vriendin die ik aan dit forum heb overgehouden.
Icing on the cake was een geweldige reis naar de USA die jammergenoeg een beetje verkeerd afliep, maar dat mag de pret niet drukken.

2008 moet evenwel nog een veel beter jaar worden, en nu vooral ook op professioneel vlak.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_55245885
Begonnen met een auto-ongeluk, eindigde met een doodgereden hond. Daartussen nog een keer weggetrapt van stage, m'n poot bijna gebroken tijdens het skaten en 2 verschillende ziektes opgelopen (huid en spierziekte (twee keer zelfs)).

2007, heerlijk jaar. 14.gif

edit: En nog steeds geen vriend(in).

edit2: Voor de rest alleen maar naar school geweest tot de vakantie en daarna alleen maar gewerkt, gewerkt, gewerkt (ben al twee-en-half jaar niet meer op vakantie geweest) en owja, gewerkt (had ik dat al genoemd?).

Joah, goed jaar, zekers. Ik mag niet klagen.

[ Bericht 9% gewijzigd door SharQueDo op 13-12-2007 15:24:01 ]
pi_55246049
2007 was een topjaar voor mij. Ook serieuze downsides gehad maar het was wel het beste jaar dat ik ooit meegemaakt heb.

Downsides: na 1,5 jaar een punt gezet achter mijn relatie. 2 dagen later kwam mijn tante in het ziekenhuis met een hersenbloeding en ze heeft net te horen gekregen dat ze niet meer zal kunnen lopen. Maar aangezien ze haar voor de dood weggesleept hebben, zijn we erg blij dat ze weer kan praten en enigszins zelfstandig is. Verder ging het op mijn werk kut, reorganisatie waarbij ikzelf het veld geruimd heb in verband met studie in het buitenland.

Sinds ik single ben heel veel wezen stappen, ontzettend veel mensen leren kennen. Redelijk los gegaan en nu nog steeds. Inmiddels ben ik verhuisd naar België en dat bevalt me ontzettend goed. Studie gaat redelijk, ook hier heb ik ontzettend veel mensen leren kennen. Ik leer hele nieuwe kanten van mezelf kennen, ik krijg heel veel energie van mijn vrijheid en ik maak daar maximaal gebruik van. Al met al ben ik een zeer gelukkig mens tegenwoordig. Gelukkiger dan ik ooit geweest ben, in ieder geval.

Ik hoop dat 2008 nog leuker wordt!
  donderdag 13 december 2007 @ 15:23:12 #64
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_55246078
Ik was nog vergeten te vermelden dat ik nog ben aangereden door een lompe auto terwijl ik op de fiets zat.
Ik kreeg geen voorrang: zeer been en fiets in de kreukels.
Gelukkig is het allemaal goed gekomen.
-|-|- Peace Through Power -|-|-
  donderdag 13 december 2007 @ 16:10:01 #65
3498 Barb
Graduated Fool
pi_55247302
Uit het topic van vorig jaar:
quote:
Ook heel 2006 heb ik ziek thuis gezeten, maar ik ben wel héél voorzichtig weer gaan werken. Ik werk nu 2 uur per dag op de zaak en 2 uur per dag thuis, dit 4 dagen in de week.
In 2007 ben ik 4 uur per dag 4 dagen in de week gaan werken op de zaak. Thuiswerken doe ik alleen nog maar wanneer het echt niet meer gaat.
quote:
In 2006 stevende ik had af op een WIA. Dat is ook gebeurd uiteindelijk. Afgelopen oktober ben ik volledig afgekeurd.
Dat ben ik nog steeds. Voorlopig komt er ook geen herkeuring, afgelopen oktober ben ik wederom volledig afgekeurd.
quote:
Ook de relatie daarna kon het niet aan. Valt niet mee, met een zieke moeten leven blijkbaar,
Gelukkig zijn niet alle mannen watjes, . Over 3 dagen ga ik verhuizen naar het huis van mijn vriend, .
quote:
Er zijn hele mooie vriendschappen voor in de plaats gekomen en zelfs degenen die toen afhaakten komen heel voorzichtig terug.
Niks meer aan toe te voegen.
quote:
Die functie krijg ik nooit meer terug, maar dat wil ik ook niet. Ik heb nu wel een andere functie daar en voorlopig ben ik daar tevreden mee. Daarnaast doe ik wat aan vrijwilligerswerk en dat bevalt prima, al is het zwaar.
Dat vrijwilligerswerk bleek helaas toch te zwaar, dus daar ben ik mee gestopt. Ik heb op mijn werk nu een leuke functie als PR & Communicatie medewerker.
quote:
Financieel gaat het zo mogelijk nog rukker. Gelukkig ondersteunen mijn ma en mijn zus me waar mogelijk, zodat ik toch rond kan komen van 150 ¤ per maand.
Ach, what can I say ... some things will never change. Toch heb ik een prima leven, .
quote:
Tsja. Die auto moet er nog steeds uit, maar fietsen gaat nog steeds niet. Hoewel ik al wel op 20 minuten zit nu, dus er zit een stijgende lijn in, .
Iemand interesse in een mooie rode Renault 5?
Mijn mooie rode bolide heb ik met pijn in mijn hart op moeten geven. Heel lastig, want verder dan 15 min. fietsen gaat niet. Ik mis mijn autootje nog dagelijks, maar ook dat zal op een dag wel wennen.
quote:
2007 moet zoals eerder gezegd wat rustiger en zorgelozer worden en ik heb er alle vertrouwen in dat dit ook gaat gebeuren, .
Zo gezegd, zo gedaan, .
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  donderdag 13 december 2007 @ 16:12:28 #66
3498 Barb
Graduated Fool
pi_55247387
Oww, en ook nog: gestopt met roken in maart en medicijnvrij sinds 2 weken (whoohoo).. Al met al helemaal geen slecht jaar, .
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_55451139
Best wel veel eigenlijk
Mijn poezebeest kwijt (echt kwijt )
Verhuizing
Moeder gaat hertrouwen en verhuizen
Relatie uit
Nieuwe vriend
Oh ja en eerste Pinkpop dit jaar
En weer met mijn opleiding begonnen En vanaf september dus ook weer vreselijk druk
pi_55458086
Hmm, redelijk nuttig ende leuk, veel nieuwe mensen leren kennen, echter laatste half jaar(Juli, heden)beetje verspilt, maar ach, 2008 met een schone lei beginnen !
  zaterdag 22 december 2007 @ 04:23:51 #69
133755 Insania
Wederom kritisch
pi_55458197
Januari: Eind januari werd een vriend (Pascal) van me vermoord in Scheveningen. Chaos in je leven. Televisie, radio, politie, alles komt op je af.

Februari begint met een begravenis. Nog steeds veel commotie. Pers wil je constant bereiken en als je je telefoon uitzet, komen ze wel aan je deur. Of bij je ouders (waar je al 10 jaar niet meer woont), of bij je vrienden. Ik besluit een tijdje bij m'n zus te gaan zitten en spreek alleen met de pers/politie als mij dat uitkomt. Op 21 februari hoor ik iets ongelooflijks. Een kennis van mij, Maurice, is vermoord in Susteren. Ongeloof, totaal ingestort. Ik zie het allemaal niet meer zitten.

Maart is als een roes voorbij gegaan. Nog steeds pers die met mij en mijn omgeving wil spreken. Ik "vlucht" naar Groningen.

April: Kom erachter dat m'n vent vreemd gaat. Kon er ook nog wel bij, toppie.

Mei t/m sept: Begin me weer wat beter te voelen. Ga definitief in Groningen wonen. Niet meer ontzettend paranoia, pers laat ons grotendeels met rust.

Oktober: 18 oktober breekt aan, de dag van de rechtzaak (uitspraak). 1 dader vrijspraak (OM nog bezig met hoger beroep), de ander 2 jaar jeugddetentie + tbs. Ik ben zo grof tegen de SBSmiep die ons buiten staat op te wachten, dat ze het hierna nooit meer in hun kop hebben gehaald contact met me te zoeken.

November: Zoon jarig . Ook komt de Viva langs voor een interview.

December Hiep hoi. Kerst en andere feestdagen komen eraan, en voor mij hoeft het allemaal niet. Denk veel over wat er allemaal voorgekomen is en dit jaar mag van mij geschrapt worden. Ook maak ik me druk over de moeder van Pascal, het arme mens.

Extra note, voor er opmerkingen over komen: Beide moorden waren zinloos en geen 'afrekeningen in het criminele circuit'. Het waren beiden lieve knullen.
Dunkelheit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')