Dit jaar is overduidelijk beter dan mijn 2006, desondanks is ook dit jaar niet je-van-het als ik het opsom allemaal.
Relatie voorbij, kanker geconstateerd en inmiddels weer 'vanaf', 2 maal een studie gestrand in dit jaar waarbij het de eerste keer kwam door prive kwesties en mijn 'huidige' studie afgebroken zal worden wegens een aandoening aan me longen waarbij ze nog steeds niet precies weten wat het nou is.
Astma in ieder geval niet, iets waar ze me eerst mee naar huis stuurden.
Verder heeft een goede vriend z'n leven verloren, hebben we dit gehele jaar niet gewonnen van die club uit de hoofdstad met voetbal en ligt me ene ex meer in het ziekenhuis dan ze thuis kan zijn en loopt de ander bij de psych (met beiden niets van doen hoor

) rond met de nodige problemen.
Klinkt geweldig he.
Dan gelukkig ook een boel leukere/betere zaken, weer een normaal baantje kunnen vinden dit jaar, eindelijk dé studierichting gevonden waar ik echt iets in zie, financieël de boel op een rijtje, goed kunnen investeren in vriendschappen en meer tijd om hobbies uit te oefenen.
Verder wat losser/vrijer geworden een aantal toffe trips naar het buitenland mogen/kunnen ondernemen, amper opgepakt dit jaar en totaal geen harddrugs meer aangeraakt.
Tevens weer meer kunnen sporten, waarbij 2006 in het teken stond van de fysieke problemen is het meeste inmiddels wel opgelost of te reguleren met medicaties en aantal belangrijke keuzes gemaakt die goed hebben uitgepakt, iets wat ook niet bepaald onbelangrijk is.
Relaxte vakantie gehad, gedaan wat ik wilde doen en eindelijk een nieuwe camera waar ik echt iets mee kan hobbiematig.
Al met al niet bepaald een geweldig jaar, maar het kan slechter en is de afgelopen jaren ook daadwerkelijk slechter geweest, kortom: progressie.