abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54960202
Het was een goed jaar.
Ik ben moeder geworden, ben gaan samenwonen, ja 2007 bevalt me tot nu toe erg goed.
pi_54965119
Over het algemeen een goed jaar

HBO opleiding afgerond en direct begonnen met een schakelprogramma Nederlands Recht. Goed sociaal leven en nieuwe woonruimte gevonden in hartje Groningen . Alleen het liefdesleven was drama dit jaar
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 1 december 2007 @ 13:36:32 #28
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_54966189
Dit jaar was waardeloos. Maar mijn 2008 begint volgende week zondag.
pi_54966272
Ik heb niets te klagen. Kan altijd beter natuurlijk, maar het was wel een ok jaar.
Ouders allebei gestopt met roken.
pi_54968016
een jaar van vreugde en verdriet
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_54968194
aii 2007

niet heeeel veel gekke dingen tegen gekomen volgens mij..
naja wat was leuk in 2007.. Elke dag met goede zin naar m'n werk.. relatie gaat lekker leuke dingen gedaan weekendjes weg.. carnaval en andere feesten.. pinkpop en daarna nog basketball tournooi in Haren.
wat was niet leuk in 2007... moeder die ziek geworden is, ik zelf ziek terug van zomervakantie in Kreta moeten komen en verder niks eigenlijk.

tis wel super snel gegaan!
pi_54968288
Begin was een beetje donker, relatie uit, ect...

Sinds Maart ofzo zit ik weer op de rals en vind ik dit een topjaar!

Werk voor mn gevoel nu wel een beetje hard, maarja, vakantie was ook (Y)!

Superjaar! (Met die start dan even weggeknipt)
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
pi_54968376
(niet verder vertellen hoor...)
Maar ik heb nog zeker 30 dagen van 2007 over... vraag het over een maandje nog eens...

ondertussen: so far so good
Gelukkig zonder haar
pi_54974100
Gewoon zoals alle jaren, Ouders die zouden gaan scheidden maar toch bij elkaar bleven, zusje die een blindedarm ontstkeking heeft maar thuiskomt met de diagnose darmkanker, diep in het rood staan omdat schoolgeld+verzekering+boeken=duur.

Gewoon normaal dus.
  zaterdag 1 december 2007 @ 20:36:54 #35
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_54975080
Rustig. Vriendinloos. 4 maand werkloos. Vol alcohol en plezier.
Altijd een mooi jaar.. Ik ben of denk niet negatief dus het is altijd wel goed bij mij
Lekker down-to-earth
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  Moderator zaterdag 1 december 2007 @ 20:46:42 #36
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_54975348
Tjaaa...

Stage in het begin van het jaar, daarbij 18 geworden met alle gevolgen en regelgebeuren en rijlessen van dien. Ik heb heeeeeel veeeeel geld uitgegeven dit jaar, maar er hard voor gewerkt wekelijks (70 uur per maand, als parttimert)
Rijbewijs gehaald, vervolgens autootje, vervolgens deuk in de auto gereden (o my lord) en weer dr uit.

Keuzes gemaakt in het leven, nu de keuzes nog onder ogen zien

Vakanties gevierd !

Sportschool
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 2 december 2007 @ 00:39:13 #37
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_54981379
Dit jaar is overduidelijk beter dan mijn 2006, desondanks is ook dit jaar niet je-van-het als ik het opsom allemaal.
Relatie voorbij, kanker geconstateerd en inmiddels weer 'vanaf', 2 maal een studie gestrand in dit jaar waarbij het de eerste keer kwam door prive kwesties en mijn 'huidige' studie afgebroken zal worden wegens een aandoening aan me longen waarbij ze nog steeds niet precies weten wat het nou is.
Astma in ieder geval niet, iets waar ze me eerst mee naar huis stuurden.

Verder heeft een goede vriend z'n leven verloren, hebben we dit gehele jaar niet gewonnen van die club uit de hoofdstad met voetbal en ligt me ene ex meer in het ziekenhuis dan ze thuis kan zijn en loopt de ander bij de psych (met beiden niets van doen hoor ) rond met de nodige problemen.
Klinkt geweldig he.

Dan gelukkig ook een boel leukere/betere zaken, weer een normaal baantje kunnen vinden dit jaar, eindelijk dé studierichting gevonden waar ik echt iets in zie, financieël de boel op een rijtje, goed kunnen investeren in vriendschappen en meer tijd om hobbies uit te oefenen.
Verder wat losser/vrijer geworden een aantal toffe trips naar het buitenland mogen/kunnen ondernemen, amper opgepakt dit jaar en totaal geen harddrugs meer aangeraakt.

Tevens weer meer kunnen sporten, waarbij 2006 in het teken stond van de fysieke problemen is het meeste inmiddels wel opgelost of te reguleren met medicaties en aantal belangrijke keuzes gemaakt die goed hebben uitgepakt, iets wat ook niet bepaald onbelangrijk is.
Relaxte vakantie gehad, gedaan wat ik wilde doen en eindelijk een nieuwe camera waar ik echt iets mee kan hobbiematig.

Al met al niet bepaald een geweldig jaar, maar het kan slechter en is de afgelopen jaren ook daadwerkelijk slechter geweest, kortom: progressie.
pi_55010463
Ik doe het per catagorie:
- Studie: Kut. Gestopt met ene studie en weer met een andere begonnen, die eigenlijk na 2 weken al heel erg tegenviel.. Ga er wel mee door, wat ik na de P ga doen weet ik nog niet (waarschijnlijk wel gewoon door ).
- Werk: 2 baantjes, eentje voor het geld en eentje voor het plezier/werkervaring.
- sociaal leven: goed , zie mn vrienden van vorige school weer vaker omdat ik weer dichterbij ben gaan wonen en vriendinnetje gaat ook prima mee
- sport: zeer slecht!! Had het druk met andere dingen waardoor ik te weinig gesport heb, laatste paar maanden gaat het beter en vorige maand nog een hardloopwedstrijd meegedaan om te kijken of ik nog conditie had en dat had ik gelukkig nog, jaar van 2008 zal sporten weer vaker gebeuren
  maandag 3 december 2007 @ 12:25:44 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55010742
Tot nu toe is 2007 voor mij zeker geworden wat ik ervan gehoopt had!
Eind-de-lijk zwanger en als het een beetje mee zit wordt ons kindje nog mooi voor het eind van het jaar geboren.
Met mijn werk ging het dit jaar ook weer stukken beter (wellicht ook omdat ik door de zwangerschap ook gewoon weer lekker in mijn vel zat).
De opleiding tot uitvaartverzorger afgerond binnen 1 jaar, wat ik me ook voorgenomen had, maar gezien het feit dat dat maar 18 mensen van de 75 gelukt is blijkbaar toch wel een prestatie.
In de liefde zeker niks te klagen ook. Samen uitkijken naar een kindje is zo leuk!

Nou ja, zoals ik zei... tot nu toe alles wat ik gehoopt had, en met een beetje geluk ga ik ook dat ene laatste puntje (moeder worden) nog net op de valreep halen, maar ach... anders is het natuurlijk een wereld-begin van 2008.
pi_55010786
De liefde niet meegerekend, was 2007 een goed jaar!
Huisje gekocht, nieuwe auto gekocht, compleet nieuwe inrichting voor me appartementje
Met de vriendengroep gaat het nog steeds supergoed. Vind wel dat we allemaal nog hechter zijn geworden

Nja.. qua liefde was 2007 een absoluut verloren jaar... Op naar 2008 dus
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  maandag 3 december 2007 @ 12:36:02 #41
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_55010939
quote:
Op maandag 3 december 2007 12:28 schreef theKiD het volgende:
De liefde niet meegerekend, was 2007 een goed jaar!
Nja.. qua liefde was 2007 een absoluut verloren jaar... Op naar 2008 dus
Dat dus.
pi_55011039
Begon vervelend.. M'n relatie stond even op pauze en had het daar wel moeilijk mee. Begin dit jaar ook geholpen aan liesbreuk. Vanaf dat moment ging het allemaal weer goed. Terug bij vriendin. In mei een geweldige vakantie gehad op Bali met een vriend / studiegenoot. In juli afgestudeerd. Direct aan de slag bij het bedrijf waar ik stage heb gelopen. Financieel dus een grote sprong voorwaarts. Veel gekocht meubels gekocht. Een gitaar gekocht die ik al lang wou hebben. Verder veel concerten / festivals bezocht. Begonnen met opbouwen van een LP collectie. Vriendengroep heeft zich ook leuk ontwikkeld afgelopen maanden. Veel feestjes. Vorige maand een nieuwe woning gevonden (nu bezig met verhuizen). Verder kijk ik ontzettend uit naar sinterklaas deze week met familie en vriendin. Kerst wil dit jaar ook goed vieren met m'n vriendin omdat we dat vorig jaar niet hebben kunnen doen. En als laatste ga ik met m'n zusje en onze gezamenlijke vriendengroep het jaar afsluiten in de Ardennen. Al met al dus wel een leuk jaar om op terug te kijken.
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
pi_55022388
Positief:

- Eindelijk een vaste relatie
- Met nieuwe opleiding begonnen
- Veel leuke dingen gedaan, zoals festivals/concerten bezocht, dagjes uit, naar meetings geweest
- Leuke nieuwe mensen leren kennen
- 2 baantjes gehad

Negatief:

- Vader die weer hersenbloeding kreeg en nu in verpleeghuis woont
- Veel gezondheidsproblemen
pi_55022487
Kut: mijn beste leukste en liefste vriendin is overleden.
  maandag 3 december 2007 @ 22:38:34 #45
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_55022811
quote:
Op maandag 3 december 2007 22:25 schreef Kickmaster het volgende:
Kut: mijn beste leukste en liefste vriendin is overleden.
Gecondoleerd, dat is zeker een rotjaar dan.
pi_55022979
quote:
Op maandag 3 december 2007 22:38 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Gecondoleerd, dat is zeker een rotjaar dan.
Thanks
pi_55023176
2007 is tegelijk mijn kutste en mijn vetste jaar ooit geweest,daar hou ik het op.
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_55024594
Like I care.
Geen referral hier.
pi_55024679
2007 was zwaar kut.
Heel het jaar in de angst zitten dat mijn vriendin het uitmaakt en nu is het gebeurt.
Een zomer vol verwachtingen om leuke dingen te doen met mijn vriendin, maar ze wou alleen maar met haar nieuwe vrienden dingen doen. (veel mannelijke )
Mijn sociale leven is ook verneukt omdat ik zowat altijd bij haar was.

Nu nog de feestdagen chagerijnig zijn zonder haar en haar heel erg missen.

Maja waarom post ik dit eigenlijk.
Heeft eindelijk een wii :) Friendcode: 7558 6230 3193 8605
Waarschuwing: Ik post meestal alleen op het forum als ik zwaar over de zeik ben.
pi_55025051
2007 is een rustig jaar geweest.
Ik heb mijn diploma gehaald en verder zijn er geen bijzondere dingen gebeurd.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')