abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage vrijdag 30 november 2007 @ 01:25:00 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54936707
Zoals elk jaar ook nu weer in GC even een moment van bezinning.

Zie ook wat jij vorig jaar zei: Hoe wordt jouw jaar in 2007?

Zie ook: Hoe wordt jouw jaar in 2008?
Hoe was jouw jaar in 2006?

[ Bericht 24% gewijzigd door SunChaser op 30-11-2007 01:37:03 ]
  Redactie Frontpage vrijdag 30 november 2007 @ 01:32:39 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_54936777
Mijn jaar was vooral druk en het lijkt alsif ik pas 2 maanden in 2007 zit. Echt, wat ging het snel. Heb veel gedaan. Keihard gewerkt, net zo hard gewerkt aan mn hobby, FOK!tv met Danny nieuw leven ingeblazen, vaste columnist geworden, dikker geworden ook, priveleven zo nu en dan verwaarloosd, ook leuke dingen gedaan, voor het eerst in mn leven echt vakantie genomen en weggeweest en gewerkt aan mn montage en presenteerskills.

2007 was een vol en druk jaar, maar ook een topjaar en december wordt t leukst denk ik
pi_54937239
hmmzzzz

verkering uit na 2.5 jaar en boel geld aan dr verloren
daarna nog een relatie zomaar ineens uit en over na 3 maand .....
super veel gewerkt dit jaar nu nog 4 weken vakantie dagen tegoed en 100 tyd voor tyd uurtjes

dus weinig leuks beleeft in 2007

naja 2de kerstdag samen met 5 vriend(en)(innen) lekker eten en leuke dingen doen
wordt zeker een van de leukste dagen dit jaar

HOOP dat 2008 stuk beter word in iedergeval met de liefde 'dus dames '
pi_54937313
Beetje voorbarig om te zeggen, hè.
We hebben Sinterklaas nameljk nog niet gehad en 5 december telt zeer zwaar mee als we het hebben over een goed jaar of niet.
pi_54937344
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 01:32 schreef SunChaser het volgende:
Mijn jaar was vooral druk en het lijkt alsif ik pas 2 maanden in 2007 zit. Echt, wat ging het snel. Heb veel gedaan. Keihard gewerkt, net zo hard gewerkt aan mn hobby, FOK!tv met Danny nieuw leven ingeblazen, vaste columnist geworden, dikker geworden ook, priveleven zo nu en dan verwaarloosd, ook leuke dingen gedaan, voor het eerst in mn leven echt vakantie genomen en weggeweest en gewerkt aan mn montage en presenteerskills.

2007 was een vol en druk jaar, maar ook een topjaar en december wordt t leukst denk ik
Leuk om te lezen dat je nu een zinvol jaar hebt gehad. .
I´m back.
pi_54937350
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 02:43 schreef OldJeller het volgende:
Beetje voorbarig om te zeggen, hè.
We hebben Sinterklaas nameljk nog niet gehad en 5 december telt zeer zwaar mee als we het hebben over een goed jaar of niet.
Ook voor wat betreft op welke locatie het nieuwe jaar gevierd zal worden.
pi_54937822
2007 moest voor mij hét jaar worden na 2006. And it did. . Ik ontmoette de FOK!ker van mijn leven , ik kreeg aan het begin van het jaar een nieuwe baan, waar ik me nu helemaal in thuis voel en de weken vliegen om met alle leuke bezigheden.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_54938031
Een verloren jaar.. nieuwe ronde, nieuwe kansen in 2008
pi_54938202
2007 was over all een goed jaar. We hebben een hoop leuke dingen gedaan, wat reisjes, wat feestjes, gewoon genoten van het leven. We hebben een nieuw appartement gekocht dat nu wordt gerenoveerd. Het wachten is op de vergunning voor de dakopbouw. Ik heb een oude droom verwezenlijkt: ik heb een opleiding tot visagist gedaan en gehaald. Verder hebben we ons als partners laten registreren. Verdrietig was dat de zo gewenste zwangerschap niet goed gegaan is. Ik hoop dat ik in 2008 weer zwanger word en het dan goed gaat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 30 november 2007 @ 09:23:09 #10
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_54939090
2007 was druk,druk , en ontzettend druk.

Het ging echt pijlsnel. Maar het was wel een lekker jaar. In Juni mn diploma behaald, in Augustus begonnen met een nieuwe opleiding en natuurlijk momenteel erg druk met de Jochem Kerst Actie .

-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_54941121
2007 is vooral erg snel voorbij gegaan. Voor je het wist was het ineens weer november.
Het was een goed jaar. Ik heb mijn diploma gehaald, en ben aan een nieuwe opleiding begonnen.
pi_54941476
2007 was tot augustus een leuk jaar voor mij.
Had in 2007 eindelijk geld om met mijn motor rijbewijs te beginnen. Die ik als het goed is ook nog binnen 2007 ga behalen. Heb ook een hoop leuke andere dingen meegemaakt met vrienden.

Maar in augustus kwam er een keer punt. Mijn relatie met mij toenmalige vriendin ging na 4 jaar over. Was niet mijn keuze. Vond het in het begin wel best. Maar later ging ik mij er echt ongelofelijk klote door voelen.
En het heeft mij heel erg aan het denken gezet wat ik nu echt wil doen met mijn leven. En het heeft ook bijgedragen aan een grote verandering van mijn kijk op de wereld.

Ik heb over twee weken vakantie tot ergens in januari. En dan beginnen met afstuderen.
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:16:20 #13
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_54942855
Het was tot nu toe een redelijk goed jaar.
Domper is nog altijd de ernstige ziekte van een goede vriend (tumor), maar hij leeft gelukkig nog wel.
Dat hij toch maar wonder boven wonder beter mag worden..

Leuk was echter de reis naar China. Erg veel gezien en gedaan. Wat een mooi land is dat zeg.
Hoogtepunten waren de Muur en de ballonvaart over het bizarre landschap van Yangshuo.
Ook heb ik een paar hele moeilijke vakken gehaald en daarmee mijn bachelor afgesloten, daar ben ik erg blij mee. Verder nog wat leuke lui ontmoet om wat vaker eens leuke dingen mee te gaan doen, dus dat is allemaal positief.

Qua gezondheid was het ook goed, enige rare was die hoest van 3 maanden na China,...maar ook dat is plotseling overgegaan dus het zal wel..

Ik hoop dat volgend jaar net zo goed zal gaan, of nog beter. We zullen het zien. Aan mij zal het denk ik niet liggen.
-|-|- Peace Through Power -|-|-
pi_54948291
2007 in een notendop , in januari gestart met mijn nieuwe baan , de eerste 4 maanden zonder project voor die nieuwe baan thuis gezeten wachtend op het project !

op 8 juni 2007 , en precies 2 maanden later de sleutel van ons Eigen Huis

Inmiddels bijna december , terugkijkend op dit jaar was het leuk , spannend ! een top jaar
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_54948547
In 2007 ben ik gaan samenwonen met mijn vriendin die ik in 2006 heb leren kennen. Dat gaat erg goed, en gedurende het jaar is mijn huis echt ons huis geworden. 2007 was ook het jaar van de grote uitgaven. Auto gekocht, nieuwe MacBook Pro en een Wii. Hierdoor wel minder gereist als normaal. Meer als Drenthe, Ardennen en Zuid-Frankrijk zat er dit jaar niet in. Qua gezondheid was 2007 minder. Vervelende infectie aan mijn oog gehad waardoor ik onder het mes moest. Naderhand zijn er nog wat complicaties opgetreden wat minder leuk was, maar uiteindelijk is alles weer goed gekomen. Al besef ik nu dat ik niet onsterfelijk ben! Damn! Wat werk betreft ben ik na de zomer van baan verandert. Dit beviel uiteindelijk niet en ik ben toe terug gegaan naar mijn oude werkgever. Daar zit ik nu op een hele andere plek ander werk te doen. Al met al ben ik er financieel en carrière gezien flink op vooruit gegaan, maar die maanden stress heeft me wel 10 jaar van mijn leven gekost! En Fok? Ik heb ontslag genomen bij FoK!Games en post meer op NeoGAF.

Kortom, een veelbewogen jaar. Volgend jaar hopelijk wat meer rust en stabiliteit.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 30 november 2007 @ 16:18:22 #16
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_54948722
Nieuwe baan,uit huis geschopt, auto er bij gekocht, terug bij mijn ouders gaan wonen, nieuw huis naast het oude huis waar ik woonde en mn ex nog steeds woont gekregen, weer een nieuwe baan, nog een andere auto er bij
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
pi_54950076
In een woord samengevat: verkankerd. Niet meer en niet minder.
pi_54950443
Dit jaar is nog niet voorbij!
Het was geen goed jaar, maar ook niet bijster slecht.
Wel gaan de schoolcijfers achteruit.
Verder doe ik geen uitspraak over dit jaar, omdat ik nog veel van plan ben.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_54951975
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 08:00 schreef Valange het volgende:
Een verloren jaar.. nieuwe ronde, nieuwe kansen in 2008
Wat hij/zij zegt
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
  vrijdag 30 november 2007 @ 19:05:13 #20
177619 Duvel86
Schuim op mn bek maar niet gek
pi_54952238
Redelijk jaar, het begon goed kut, duizenden euro's af moeten staan aan justitie vanwege wat zaakjes. Begin Maart mn relatie met een ontzettend leuke meid naar de tering..kwam erachter dat zij gevoelens had voor n ander en voor 300% tegen mijn gedachtegang in er toch mee gekapt. Dat was ontzettend moeilijk.
Veel drank en veel te veel drugs, ik werd er op een gegeven moment bijna paranoia van.
Maar na regen komt zonneschijn, ben zwaar gaan minderen met drugs, op het rechte pad gebleven en ben in Augustus zowaar aan een serieuze baan begonnen. Gaat voortreffelijk nu!
Totale ommekeer dus, Duvel86 is eindelijk serieus aan t worden .
pi_54957169
Vrij boring teveel bier/drank eten aadig aangekomen.
Ik zwaai naar dieren.
pi_54957174
Mijn jaar was vooral verwarrend en vaag...
En van de andere kant was het een topjaar!!

Denk dat ik met die vaagheid ook aan 2008 ga beginnen..
Je leeft maar 1 keer, geniet ervan!!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 30 november 2007 @ 22:14:25 #23
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54957314
Het jaar van de geboorte van mijn zoon, het overlijden van mijn vader en een bijzondere 3e zwangerschap. Ook het jaar van terug naar mijn oude werkgever en het uitbreiden van mijn werkzaamheden waarvoor af en toe naar Azië gereisd moet worden.

Wederom een tropenjaar, zoals eigenlijk alle jaren vanaf 2000.
pi_54957319
Naar Auswitz geweest. Ander vriendinnetje, en weer uit. Piano gekocht. Lang gescharreld met een oude bekende. Mijn P gehaald. Op kamers gegaan. Op camping in het buitenland gewerkt. Over het hek geklommen van Low Lands. Veel sociaal leven gehad en daardoor weinig FOK!. Hoogtijdagen gevierd. Veel gesport. Een talent ontdekt. Her en der wat teleurstelling op relatie-gebied. Geneukt. Gezopen.

Kortom; hectisch. Cijfer: 8.
pi_54960162
Goed

Leuk jaar gehad, opleiding gaat beter, heb echt een leuke stage, een aantal nieuwe vrienden gemaakt.
Aids.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')