quote:Berichtje van Pinka van VOL (Alphense)
Heb ff gebeld..en eh het bericht was...Dennis in overleg met de productie naar huis, met behoud van borg en de camera hoeft niet vergoed te worden. Er komt een nieuwe bewoner, waarschijnlijk blijft Selene..
Maar je vindt het dus niet vreemd dat er geen streamlock kwam?quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:08 schreef jassy het volgende:
Vind het sowieso top dat dit een onwijs gave avond was/is *ZONDER* streamlocks!!!!!
BEDANKT FEBO!
Aan de ene kant wel, het laat wel weer zien dat dit allemaal afgesproken werk is,quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Maar je vindt het dus niet vreemd dat er geen streamlock kwam?
Euhquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:11 schreef sander89 het volgende:
Tja dat heb je nou eenmaal met een script en dit incident stond er wel in normaal gesproken niet natuurlijk.
Ieder geval ze wisten wat er ging gebeuren, meestal weten ze dat niet als er weer een halve oorlog uit breekt dus dan doen ze meteen een streamlock.quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:14 schreef APK het volgende:
[..]
Euh
Stond volgens jou in het script dat hij die camera kapot moest rammen of niet?
Okay, maar dan rest de vraag waarom iedereen slaafs blijft kijken als het allemaal een script is?quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:23 schreef sander89 het volgende:
Ieder geval ze wisten wat er ging gebeuren, meestal weten ze dat niet als er weer een halve oorlog uit breekt dus dan doen ze meteen een streamlock.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Ik moet er nog steeds aan wennen dat het tijdperk van 'wereldreiziger' er niet meer is"
Japio : "Ja, en ik ga ook niet in het hokje bij Rik koffie drinken"
Huub : "Oh, had je dat gehoord ?"
Ze praten wel steeds meer op deze manier, en steeds vaker geen SL.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub (lachend) : "Dus daarom zat Nadia op de derde plek ......."
Ook hij heeft het spel van het hokje dus door ........
quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nadia was in feite de belangrijkste persoon bij de stemming. Normaal zit die op de laatste plaats. Nu hadden ze Nadia op de derde plaats gezet. Dus kon Dennix amok maken voordat de werkelijke stemming was afgerond. Ergo - Dennix krijgt een sanctie en kan vervangen worden.
Huub, en Japio, denken dat het een opzetje is van het hokje.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, maar Jaap zei van de week al, dat hij iemand van achter een favor deed door het spelletje tot de ontslagronde vol te houden. Huub snapt nu waarom. (en wij hadden het hier ook al door)
Lieke vind het ondertussen ook vreemd en plaatst zo haar vraagtekens.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze komen te dicht bij de waarheid ..... Streamlock !
quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:26 schreef Prospera het volgende:
Prachtige beelden van de villa en geluid van de A1.
Ik verwacht dat Naad nu weer de villa ingeloodst word.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:30 schreef Prospera het volgende:
Huub: wat een verlies zeg, dat Stijn hier weg is.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:31 schreef schatje het volgende:
Huub: "Ze denken achter zeker dat ze ons stuk voor stuk kunnen manipuleren".
quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:31 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke probeert de boel weer te sussen, laten we het intern houden.
Huub vindt dat BS. Ook Brian begint zich er nu mee te bemoeien en vindt het verdacht allemaal.
Huub heeft dus schijnbaar naar achteren gebelt om met wat hoge mensen te praten omdat hij het spelletje door heeft. Dat het gebeurd is vind hij niet erg, maar dat ze keihard tegen hem liegen vind hij wel erg. Hij wil niet het idee hebben dat ze maar gemanipuleerd worden. Brian beaamd dit.
Zou me niets verbazen als we de komende dagen hele laffe streams te zien krijgen. Dit gaat nog wel een staartje hebben....
quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:31 schreef Prospera het volgende:
Lieke: met wie sprak je?
Huub: wat denk je, met de grote boze buurvrouw
quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Kwam ik achter en begonnen ze me op te naaien voor de stemming. En toen ik weg ging zeiden ze 'Zo, nu gaan we Brian opnaaien'. Als ze het niet mogen horen zetten ze de streams maar uit"
quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In feite heeft het hokje Dennix gewoon een toneelhaak gegeven.
Om z'n gezicht te redden, mocht hij zelf de stekker eruit trekken door een plastic kapje van de camera af te meppen. (Is al weer hersteld ook). En het hokje heeft nu een 6+1 situatie gecreeerd, waardoor ze maanden lang die +1 achter de hand kunnen houden.
Lekker snel met het nieuwe topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |