quote:Op donderdag 29 november 2007 22:30 schreef Lobasca het volgende:
Gert, wil je een slotje doen op de mijne?
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Deze was eerst?
yup hij zit weer in de goedequote:
Nee, geloof het nietquote:Op donderdag 29 november 2007 22:51 schreef Pavement het volgende:
is het nu al zeker dat bax bikiniwax al raus is ?
Was loos Koos?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:55 schreef Disana het volgende:
Mag ik even schelden:
Gotverdegotver.
welke staart ?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:56 schreef Lobasca het volgende:
Pave, mijn staart lijkt wel een 3e tiet!
Hij is er niet uit zeker?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:55 schreef Disana het volgende:
Mag ik even schelden:
Gotverdegotver.
Ach... zit ik de hele tijd goed op de streams te letten en live een update te schrijven. Komt er zo'n eikel Updates binnen om te zeggen dat iemand een update moet schrijven over de stemronde. Afijn, ik heb mijn update af en plaats hem. Heeft die eikel zijn berichtje veranderd en zelf de clou alvast verraden (Dennis flipt en moet weg). Heb ik dus alles voor niks gedaan.quote:
Laat dat bericht verwijderen dan.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach... zit ik de hele tijd goed op de streams te letten en live een update te schrijven. Komt er zo'n eikel Updates binnen om te zeggen dat iemand een update moet schrijven over de stemronde. Afijn, ik heb mijn update af en plaats hem. Heeft die eikel zijn berichtje veranderd en zelf de clou alvast verraden (Dennis flipt en moet weg). Heb ik dus alles voor niks gedaan.
Zeker weten dat hij weg is?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ik baal van tijd verspillen.
Die lul heeft het veranderd dus. Van een vraag naar een update. Ja zo kan ik het ook, eerst zeiken om een update en er dan even twee berichtjes uit de COS in plaatsen.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat dat bericht verwijderen dan.
Rugnummer?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach... zit ik de hele tijd goed op de streams te letten en live een update te schrijven. Komt er zo'n eikel Updates binnen om te zeggen dat iemand een update moet schrijven over de stemronde. Afijn, ik heb mijn update af en plaats hem. Heeft die eikel zijn berichtje veranderd en zelf de clou alvast verraden (Dennis flipt en moet weg). Heb ik dus alles voor niks gedaan.
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:59 schreef beroepslurker het volgende:
Ik kan het niet meer volgen hoor, hier niet en in DGK niet, kan natuurlijk ook komen door die paar borreltjes
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Die lul heeft het veranderd dus. Van een vraag naar een update. Ja zo kan ik het ook, eerst zeiken om een update en er dan even twee berichtjes uit de COS in plaatsen.
Doe zelf normaal, stemmingswipwapjequote:Op donderdag 29 november 2007 23:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Disana, doe 's fucking normaal ofzo.
Dat je op zo'n cosklaphark loopt te schelden okee.
Maar Soylent is ten eerste een chille user en ten tweede zie ik niet in waarom zijn post jouw update minder maakt.
Ik loop geen users uit te schelden om niets.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe zelf normaal, stemmingswipwapje
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Die lul heeft het veranderd dus. Van een vraag naar een update. Ja zo kan ik het ook, eerst zeiken om een update en er dan even twee berichtjes uit de COS in plaatsen.
Dit noem ik dus gewoon triest.quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit noem ik dus gewoon triest.
Frustie.
Maar je geilt er wel op als anderen het doen..quote:Op donderdag 29 november 2007 23:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik loop geen users uit te schelden om niets.
Ga je nu tegen mij?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Riep het aandachtshoertje dat per se COS nummer dit en COS nummer dat en SC opening zus en zo en hier en daar moest doen
Niet als het fuck all nergens over gaat zoals dit.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar je geilt er wel op als anderen het doen..
Waar de fuck heb je het eigenlijk over, hier?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Riep het aandachtshoertje dat per se COS nummer dit en COS nummer dat en SC opening zus en zo en hier en daar moest doen
Och, hij noemde mij een paar dagen geleden nog 'een kut'. Maar het is zo leuk om steeds dezelfde te pakken, nietwaarquote:Op donderdag 29 november 2007 23:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar je geilt er wel op als anderen het doen..
Waarom wil je discussieren met 'Wat ben je toch een kut'. Heb je niets nuttigers te doenquote:Op donderdag 29 november 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet als het fuck all nergens over gaat zoals dit.
Maar goed, zal wel weer aan mij liggen.
Het was mijn tijd toch???quote:Op donderdag 29 november 2007 23:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, hij noemde mij een paar dagen geleden nog 'een kut'. Maar het is zo leuk om steeds dezelfde te pakken, nietwaar
Je bént een kut vanwege dit soort dingen.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, hij noemde mij een paar dagen geleden nog 'een kut'. Maar het is zo leuk om steeds dezelfde te pakken, nietwaar
Ik wil niet discussieren, lieverd.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom wil je discussieren met 'Wat ben je toch een kut'. Heb je niets nuttigers te doen
Halverwege een stemronde ga je in Updates zitten roepen om een update over de stemronde. Zo'n update wordt op dat moment nog geschreven omdat de stemronde nog in gang is.quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Halverwege een stemronde ga je in Updates zitten roepen om een update over de stemronde. Zo'n update wordt op dat moment nog geschreven omdat de stemronde nog in gang is.
Je hebt je oproep daarna veranderd door hem te vervangen door twee COS berichtjes. Heb ik al die moeite voor niets gedaan omdat jij de clou al weggeeft.
tis vervelend als je een lang stuk aan het typen ben voor de updates, als iemand dan zn post veranderd met de info etc is het gewoon zonde van je tijd en vervelend.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet als het fuck all nergens over gaat zoals dit.
Maar goed, zal wel weer aan mij liggen.
Pave, Disaantje kan zichzelf heul goed verdedigen toch?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
tis vervelend als je een lang stuk aan het typen ben voor de updates, als iemand dan zn post veranderd met de info etc is het gewoon zonde van je tijd en vervelend.
Iedereen scheld ik jij dus wat maakt dat nu uit.
quote:
IK BEN DE SHIT! IK HEB LEKKER DE PRIMEUR! JOUW POST WAS VOOR NIETS! TWEEDE PRIJS! VOLGENDE KEER BETER!!quote:Op donderdag 29 november 2007 23:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Halverwege een stemronde ga je in Updates zitten roepen om een update over de stemronde. Zo'n update wordt op dat moment nog geschreven omdat de stemronde nog in gang is.
Je hebt je oproep daarna veranderd door hem te vervangen door twee COS berichtjes. Heb ik al die moeite voor niets gedaan omdat jij de clou al weggeeft.
Je bent niet de enige hoor, die het niet helemaal snapt.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:20 schreef beroepslurker het volgende:
Begrijp geloof ik helemaal nergens meerwat van, zal wel bedtijd voor me zijn.
Ach, ga toch jankenquote:Op donderdag 29 november 2007 23:20 schreef Disana het volgende:
Ian, ik was toch al klaar met je. Ik dacht dat we een afspraak hadden normaal te doen, maar die had je alweer geschonden omdat je het schelden en afgeven op niet kunt laten.
Je bent gewoon kinderachtig. En je hebt je dommigheid ook laten zien door in Updates om een update te vragen; iedere boerenlul weet dat CODUS daarvoor is.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:20 schreef soylent het volgende:
[..]
IK BEN DE SHIT! IK HEB LEKKER DE PRIMEUR! JOUW POST WAS VOOR NIETS! TWEEDE PRIJS! VOLGENDE KEER BETER!!
![]()
klopt,quote:Op donderdag 29 november 2007 23:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pave, Disaantje kan zichzelf heul goed verdedigen toch?
Zoals ik al zei: Ik snap niet waarom de post van Soylent die van Disana minder maakt.
Ik heb die van Disana gewoon meteen gelezen omdat elke klaphark ziet dat dát een echte update is en die van Soylent gewoon 2 postjes.
Kutfrusti klinkt op een of andere manier als iets lekkersquote:Op donderdag 29 november 2007 23:21 schreef beroepslurker het volgende:
Klaphark
Weet ik, maar ik moest gewoon even een TVP hebben, omdat ik 'm de laatste weken constant vergeet te checkenquote:Op donderdag 29 november 2007 23:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent gewoon kinderachtig. En je hebt je dommigheid ook laten zien door in Updates om een update te vragen; iedere boerenlul weet dat CODUS daarvoor is.
Gelukkig Gert, ben ik tenminste niet de énigequote:Op donderdag 29 november 2007 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoor, die het niet helemaal snapt.
Onzin, iedereen ziet welke van de 2 uitgebreider is.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
klopt,
maar ik zou t ook vervelend vinden als ik me best zou doen op een update. Tis toch iets apparts in dit sub forum en vind het persoonlijk mooier als er strakke updates staan ipv quotes die worden aangepast
Tja, maar wíl je het wel snappen, of heb je weer een gut reactie in de trant van 'het is Disana'. Ik mag toch hopen van niet.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoor, die het niet helemaal snapt.
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik loop geen users uit te schelden om niets.
Ja, en klaphark is lustdodendquote:Op donderdag 29 november 2007 23:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kutfrusti klinkt op een of andere manier als iets lekkers
WEET JE WAT JIJ NODIG HEBT!?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, maar wíl je het wel snappen, of heb je weer een gut reactie in de trant van 'het is Disana'. Ik mag toch hopen van niet.
Soylent vraagt halverwege de ontslagronde in Updates om een update over de ontslagronde. Dat bericht is natuurlijk eerder dan een eventuele update die op dat moment wordt geschreven.
Soylent verandert dat bericht later. Hij vervangt zijn vraag door twee COS berichten waarin wordt gemeld dat Dennis flipt en exit is.
Mijn update is pas af als dit bekend is. Logisch. Maar aangezien de vraag van Soylent eerder was, is ook zijn 'update' eerder. Dan baal ik dat ik voor niets heb zitten opletten en tikken.
ik doe mee !quote:Op donderdag 29 november 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb een borrel nodig!!!!
O, daar is gelukkig mijn lieve lekkere en slimme beertje weer, net wat ik nu nodig hebquote:
Nou, ik dacht echt dat we na onze eerlijke discussie van eerverleden weekend een afspraak hadden. Daar heb ik me in vergist, dat is duidelijk.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach, ga toch janken![]()
Alsof ik ooit aan iemand zou beloven om het schelden en afgeven op wie dan ook te laten.![]()
Je bent gewoon kwaad dat Soylent eerder was en gaat lopen schelden, ik zeg je alleen dat ik die van jou alsnog eerder heb gelezen omdat iedereen kan zien waar de meeste info te halen valt.
Kuthuilie.
Eindelijk iemand die me wél weet te waarderenquote:Op donderdag 29 november 2007 23:28 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
O, daar is gelukkig mijn lieve lekkere en slimme beertje weer, net wat ik nu nodig heb
*doet.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik stel voor dat iemand hier even een camera stuk slaat, het liefst met een stoel......
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik stel voor dat iemand hier even een camera stuk slaat, het liefst met een stoel......
Pikvocht?quote:
KudVocht is een peacemaker.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Aaaaaaaaaargh, daar hebben we die kudtklonen weer......
Pleurt eens een eind op
Make mequote:Op donderdag 29 november 2007 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Koffers pakken...en naar huis komen....![]()
![]()
![]()
![]()
Binnen een uur....
Gelukkig was het zijn eigen camera, anders ging het geld kostenquote:Op donderdag 29 november 2007 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Koffers pakken...en naar huis komen....![]()
![]()
![]()
![]()
Binnen een uur....
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Welke user weet trouwens nog steeds niet van wie die kloontjes zijn?
Hey Hidoho....morgen weer hier blijven hé....pas op!quote:Op donderdag 29 november 2007 23:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gelukkig was het zijn eigen camera, anders ging het geld kosten
Staat dat in het grote kloonen topicquote:Op donderdag 29 november 2007 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Welke user weet trouwens nog steeds niet van wie die kloontjes zijn?
jaquote:Op donderdag 29 november 2007 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey Hidoho....morgen weer hier blijven hé....pas op!![]()
![]()
mee eens, zo lief dat paarse knuffeldingquote:Op donderdag 29 november 2007 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
KudVocht is een peacemaker.![]()
Niemand kan onaardig doen als er paarsche beertjes zijn.
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Teringkutkonijn, ga es in die pan liggen
Ook als de kloon zelf post van wie die is?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga toch geen moeite doen om dat te ontdekken.......mijn tijd is kostbaar....
Doe ik als ik een gevuld konijnlijk in de pan wil......quote:Op donderdag 29 november 2007 23:37 schreef Kudt het volgende:
[..]
stop je hand in mn reethttp://www.youtube.com/watch?v=hhpjiDixZHA
Bashen is uit.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:36 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
mee eens, zo lief dat paarse knuffelding
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:25 schreef Disana het volgende:
Tja, maar wíl je het wel snappen, of heb je weer een gut reactie in de trant van 'het is Disana'. Ik mag toch hopen van niet.
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:37 schreef Kudt het volgende:
[..]
stop je hand in mn reethttp://www.youtube.com/watch?v=hhpjiDixZHA
Ik lees ze nauwelijks meer. Het eerste kwartier heb ik ze gevolgd, daarna probeerde ik ze te vermijden. Dat lukt overigens niet altijd.....quote:Op donderdag 29 november 2007 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook als de kloon zelf post van wie die is?
Jij vindt het niet abnormaal dat er geen streamlock kwam?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:02 schreef Disana het volgende:
Ja, gedwongen exit vanwege het vernielen van een camera.
lekker, slim en lekker, wat wil een vrouw nog meer?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bashen is uit.
Paarsche Beertjes zijn de shit.
Kudt is van Pavement.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik lees ze nauwelijks meer. Het eerste kwartier heb ik ze gevolgd, daarna probeerde ik ze te vermijden. Dat lukt overigens niet altijd.....
Een penis om op te zitten?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:40 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
lekker, slim en lekker, wat wil een vrouw nog meer?
Ik kan er naast zitten, maar ik filterde er een beetje uit dat Disana dat helemaal niet zo meende, maar het schertsend bracht. Dat haar dat niet altijd lukt, het zij zo. Daarna spitst het zich toe, reactie op reactie.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Tja, iemand zal het niet met je eens zijn. Dan is dat uiteraard vooringenomen kwaadaardigheid richting jou. Nou, ik vind dat je je aanstelt. Ik zou me een hele lichte tereurstelling nog enigszins kunnen voorstellen. Maar de manier waarop jij hierop lós gaat, en Soylent aanduidt met "eikel" en "lul", vind ik volkomen over de top.
Waar ging het over het met elkaar eens zijn? Je schreef dat je het niet kon volgen.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Tja, iemand zal het niet met je eens zijn. Dan is dat uiteraard vooringenomen kwaadaardigheid richting jou. Nou, ik vind dat je je aanstelt. Ik zou me een hele lichte teleurstelling nog enigszins kunnen voorstellen. Maar de manier waarop jij hierop lós gaat, en Soylent aanduidt met "eikel" en "lul", vind ik volkomen over de top.
fok zeg heb je een beurt nodig van ian ofzoquote:Op donderdag 29 november 2007 23:40 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
lekker, slim en lekker, wat wil een vrouw nog meer?
Wie niet, wie niet...quote:Op donderdag 29 november 2007 23:42 schreef Kudt het volgende:
[..]
fok zeg heb je een beurt nodig van ian ofzo
Fuck die teffus beerquote:Op donderdag 29 november 2007 23:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou ophouden met dat gemekker of ik haal die Paarsche Beer erbij![]()
quote:
Dus jullie zijn beiden wijvenquote:Op donderdag 29 november 2007 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kudt is van Pavement.
KutVocht. is van mij.
Wat heeft Konijn voor hidden skillzors?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:42 schreef Kudt het volgende:
[..]
Fuck die teffus beer
Konijn ist ze world ruler !!
Hup, grijp je kans..quote:Op donderdag 29 november 2007 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus jullie zijn beiden wijven
Als het niet mocht, was het al weg-geëdit.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar ging het over het met elkaar eens zijn? Je schreef dat je het niet kon volgen.
En dat ik even de pest in heb, dat mag. Ga zelf eens updates schrijven, dan weet je wat beter hoeveel moeite het is
Ja, ik wíst het!quote:Op donderdag 29 november 2007 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kudt is van Pavement.
KutVocht. is van mij.
aandachthoeren! en jij zit hier voor de kat z'n viool!quote:Op donderdag 29 november 2007 23:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schei uit, al die wijven hier zijn a..........h..........n.....
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het niet mocht, was het al weg-geëdit.![]()
Ik heb in het verleden wel "eens" updates geschreven. Je bent een bikkel, maar daarom vind ik je reactie nog wel zwaar overtrokken.
En hopelijk nu schluss, dadelijk moet ik nog met Lobasca naar bed.
http://www.youtube.com/watch?v=WKsn8nPBgmU&feature=relatedquote:Op donderdag 29 november 2007 23:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
aandachthoeren! en jij zit hier voor de kat z'n viool!
nou ja zeg, waar slaat dat nou weer opquote:Op donderdag 29 november 2007 23:42 schreef Kudt het volgende:
[..]
fok zeg heb je een beurt nodig van ian ofzo
aandachtshoeren? charmingquote:Op donderdag 29 november 2007 23:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schei uit, al die wijven hier zijn a..........h..........n.....
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:46 schreef Kudt het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=WKsn8nPBgmU&feature=related
denk dat ik maar naar bed ga, al die rare opmerkingen, beetje jammerquote:Op donderdag 29 november 2007 23:47 schreef Gert het volgende:
EN ROT EENS OP MET DIE ZIELIGE KUTKLONEN !! ! !!
En de avond begon zo aangenaam, met die griezel die eruit moet en AZ die gewonnen heeft.
Ben je al naar bed BL, ouwe zuipschuit? Jij nog zin in wat liederlijk vermaak?
Huiliequote:Op donderdag 29 november 2007 23:47 schreef Gert het volgende:
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:47 schreef Gert het volgende:
En de avond begon zo aangenaam, met die griezel die eruit moet en AZ die gewonnen heeft.
Ben je al naar bed BL, ouwe zuipschuit? Jij nog zin in wat liederlijk vermaak?
Het was toch gewoon een grapje van Gert? Dacht ik hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 23:50 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
denk dat ik maar naar bed ga, al die rare opmerkingen, beetje jammer
Waar is Veulerst eigenlijk?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij wist het???????????????????????? sodeju......bizonder....
Beter geen viool dan een valse.......quote:Op donderdag 29 november 2007 23:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
aandachthoeren! en jij zit hier voor de kat z'n viool!
Ach.. je jenever is gewoon op, geef maar toe.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:50 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
denk dat ik maar naar bed ga, al die rare opmerkingen, beetje jammer
Wat?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was toch gewoon een grapje van Gert? Dacht ik hoor
wat hij zegtquote:Op donderdag 29 november 2007 23:51 schreef Kudt het volgende:
[..]
zo gestopt met roken ofzo ?
iedereen toch wie wie is, wat maakt t uit. Post je naam en foto op het forum als geen klonen wilt iedereen is hier een fucking kloon !
Ja, was een grapje van Gert, maar ik had het over een andere opmerkingvan Kudt, die dacht dat ik een beurt nodig hadquote:Op donderdag 29 november 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was toch gewoon een grapje van Gert? Dacht ik hoor
Wtf, wil je niet neuken!?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:53 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, was een grapje van Gert, maar ik had het over een andere opmerkingvan Kudt, die dacht dat ik een beurt nodig had
nee nee we moeten allemaal hand in hand liedjes gaan zingen en ouwe wijven versieren kusjes gevenquote:
Ik dacht eigenlijk dat je dat soort dingen wel grappig vond?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:53 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, was een grapje van Gert, maar ik had het over een andere opmerkingvan Kudt, die dacht dat ik een beurt nodig had
Gert en grapjes?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet? Dan is het nu mijn beurt om te schrijven dat ik het niet meer zo goed kan volgen
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die zit te hinniken aan een bar ergens......
Vergeet je nou onder je kloon in te loggen?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee nee we moeten allemaal hand in hand liedjes gaan zingen en ouwe wijven versieren kusjes geven
GA DAN LEKKER BIJ DE LIBELLE BORDUUR CHATTEN OF ZO !!!
Ja, niet tegen mij natuurlijk, bij mij vult hij van alles in dat niet gedacht of gezegd is door mij. Maar bij anderen? Jawel hoor, zelf gezien, vaak genoegquote:
Tuurlijk, hou van geintjesquote:Op donderdag 29 november 2007 23:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat je dat soort dingen wel grappig vond?
Nou dan. Daarstraks ging het echt over iets, toen zat je te klagen dat je het niet kon volgen. Nu gaat het nergens meer over, is het ook niet goed?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:55 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Tuurlijk, hou van geintjes
Gert is OK en laat het rusten.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, niet tegen mij natuurlijk, bij mij vult hij van alles in dat niet gedacht of gezegd is door mij. Maar bij anderen? Jawel hoor, zelf gezien, vaak genoeg
Die discussie hebben we al gehad toch?quote:
Jawel, maar nu leek het net alsof ik liep te kwijlen en dat ging me een beetje te verquote:
Disana, zeg gewoon ja en amen. Ik zeg niet dat je gelijk hebt. Maar het punt op een forum is dat je wel 100 keer gelijk kunt hebben en het gewoon dan toch niet hoeft te krijgen. Boeiend. Draai het om, gooi er wat zelfspot tegenaan, fuck it, vergeet het en post door.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, niet tegen mij natuurlijk, bij mij vult hij van alles in dat niet gedacht of gezegd is door mij. Maar bij anderen? Jawel hoor, zelf gezien, vaak genoeg
Doen we even normaal nu weer?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou dan. Daarstraks ging het echt over iets, toen zat je te klagen dat je het niet kon volgen. Nu gaat het nergens meer over, is het ook niet goed?
Ik niet, en zeker niet van KUTgeintjesquote:Op donderdag 29 november 2007 23:55 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Tuurlijk, hou van geintjes
True, true.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:57 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Jawel, maar nu leek het net alsof ik liep te kwijlen en dat ging me een beetje te ver
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Vrééééééde op aaaaaaaaaaaaaaaaarde.
Voor ííííííííííederééééééééén!
Je liep ook te kwijlen..quote:Op donderdag 29 november 2007 23:57 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Jawel, maar nu leek het net alsof ik liep te kwijlen en dat ging me een beetje te ver
IK zeg alleen maar dat ik het niet meer zo goed volgen kan, geeft toch niet?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou dan. Daarstraks ging het echt over iets, toen zat je te klagen dat je het niet kon volgen. Nu gaat het nergens meer over, is het ook niet goed?
Het is geen vermaning.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms is hij ok en soms niet. Vaak niet tegen mij. Maar eh, dank voor je vermaning.
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:57 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Wehehe, dus je wil wél neukenquote:Op donderdag 29 november 2007 23:57 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Jij verheugt je op een relquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
*popcorn zoekt
Nah, dit wordt een saaie schaakpartij ipv een uit de hand lopende ijshockeymatch.quote:
Hoop doet leven.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Nah, dit wordt een saaie schaakpartij ipv een uit de hand lopende ijshockeymatch.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik voelde een chickfight aankomen en wil liever niet gehaast mijn popcorn moeten graaien.
Tuurlijk niet. Maar ik dacht dus dat je de afleiding daarna juist wel leuk zou vinden.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
IK zeg alleen maar dat ik het niet meer zo goed volgen kan, geeft toch niet?
Morgen weer?quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:03 schreef beroepslurker het volgende:
Wat een feest vanavond
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:03 schreef beroepslurker het volgende:
Wat een feest vanavond
Ouwe wijven zonder kudt vocht zijn gayquote:
Trustequote:Op vrijdag 30 november 2007 00:04 schreef Pavement het volgende:
iedereen mag bashen behalve sommigen is wel weer duidelijk.
aan ieders een droom sweet en biz morgen
![]()
![]()
Wil je het hier uitvechten?quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vat hem wel zo op en trek mijn conclusies. Omdat je iets stelt i.p.v. je mening geeft
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vat hem wel zo op en trek mijn conclusies. Omdat je iets stelt i.p.v. je mening geeft
En slecht voor stoelenstoffeerders.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:05 schreef Pavement het volgende:
Ouwe wijven zonder kudt vocht zijn gay
tot morgen Pave, sweet dreamsquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:04 schreef Pavement het volgende:
iedereen mag bashen behalve sommigen is wel weer duidelijk.
aan ieders een droom sweet en biz morgen
![]()
![]()
Mensen die zo met hun waffel open eten.quote:
Ja, ik vind afleiding ook leuk, maar alles liep door elkaar en was erg warrig allemaal.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar ik dacht dus dat je de afleiding daarna juist wel leuk zou vinden.
In zo'n geval kun je maar het beste doen wat anderen hier ook doen: popcorn pakken, achterover leunen, en toekijkenquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:08 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, ik vind afleiding ook leuk, maar alles liep door elkaar en was erg warrig allemaal.
Is dat een grapje?quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ouwe wijven zonder kudt vocht zijn gay
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
In zo'n geval kun je maar het beste doen wat anderen hier ook doen: popcorn pakken, achterover leunen, en toekijken
Samenvatting: Pedo'squote:Op vrijdag 30 november 2007 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Mensen die zo met hun waffel open eten.
En dan ook nog gaan praten, met hun bakkes vol.
Het wàs ook een beetje warrig de parrig.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:08 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, ik vind afleiding ook leuk, maar alles liep door elkaar en was erg warrig allemaal.
Doet het niet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:13 schreef HiDiHo het volgende:
fok![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=Be6jlCuMvVQ
Ben blij dat jij dat ook vond, dacht al dat ik een beetje gek geworden wasquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Het wàs ook een beetje warrig de parrig.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Mensen, prettige voortzetting, ik ga![]()
parrigquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Het wàs ook een beetje warrig de parrig.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Loop maar weer weg.....
Hahahaquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
parrig![]()
is dat als je een kleine handycap hebt ? (golf)
Slaap lekker Lobascaquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Ook.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:15 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ben blij dat jij dat ook vond, dacht al dat ik een beetje gek geworden was
Slaap lekker Lobasca, tot morgen!quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Stoer doen als ze weg is hè.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Loop maar weer weg.....
Doet ie het al?quote:
Dat wel, maar hier was het een gekkenhuisquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, het was een mooie streamavond.....dat dan weer wel
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, het was een mooie streamavond.....dat dan weer wel
Doe even gezellig met je mee, ben nog niet dronken, en dat zou vanavond wel beter geweest zijn denk ikquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook.
Ik neen mog een drankhe. En dan snap ik alles weer.
Moggelquote:
Vooruitziend blik?quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:27 schreef beroepslurker het volgende:
De titel van dit topic was eigenlijk best treffend...
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:30 schreef Veulen het volgende:
Ik mijn liebe Ian was paardrijden. En NMNS ik zat inderdaad daarna veel te gezellig aan de bar over paarden te kletsen.
En toen kwam ik hier... Ik heel droog bij mezelf, eerst de SC lezen, daar gaat het toch nooit echt over DGK. Kan ik daarna lekker de updates lezen.
Maar dat hoeft dus nu niet meer want een stel ontiegelijke domoren hebben de clou al verklapt. Bedankt hoor
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:30 schreef Veulen het volgende:
Ik mijn liebe Ian was paardrijden. En NMNS ik zat inderdaad daarna veel te gezellig aan de bar over paarden te kletsen.
En toen kwam ik hier... Ik heel droog bij mezelf, eerst de SC lezen, daar gaat het toch nooit echt over DGK. Kan ik daarna lekker de updates lezen.
Maar dat hoeft dus nu niet meer want een stel ontiegelijke domoren hebben de clou al verklapt. Bedankt hoor
echte man vaart ook de rode zeequote:Op vrijdag 30 november 2007 00:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Te veel gedronken? Je neus is wat rood.
Welterusten lurkerquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:35 schreef beroepslurker het volgende:
ga naar bed nu, alemaal nog veel plezier hier
Vooruitziende blik jij !quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:27 schreef beroepslurker het volgende:
En dat vind ik wel zo'n beetje de ranzigste uitspraak die een man kan doenquote:
Trustequote:Op vrijdag 30 november 2007 00:35 schreef beroepslurker het volgende:
ga naar bed nu, alemaal nog veel plezier hier
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
En dat vind ik wel zo'n beetje de ranzigste uitspraak die een man kan doen
Heb het even doorgelezen...kloptquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:27 schreef beroepslurker het volgende:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:41 schreef Veulen het volgende:
Kreeg ik vanmiddag een gelukskoekje bij de feng shui winkel. Zit er een duitse tekst in...
Man soll ein doniertes Pferd nicht im Maul gucken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:41 schreef Veulen het volgende:
Kreeg ik vanmiddag een gelukskoekje bij de feng shui winkel. Zit er een duitse tekst in...
Ik ben niet zo goed in duits. Maar deze tekst is beter te ontcijferen dan die in dat koekjequote:Op vrijdag 30 november 2007 00:43 schreef Gert het volgende:
Man soll ein doniertes Pferd nicht im Maul gucken.
Nein dass soll man nichtquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Man soll ein doniertes Pferd nicht im Maul gucken.
Heb je 'm daar liggen? Wat staat er dan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:47 schreef Veulen het volgende:
Die dingen kosten trouwens normaal 1,25... Dan voel je je ook knap belazerd. Krijg je zo'n tekst voor je neus
Ik heb trouwens nog noot een paard aangeboden gekregen, laat staan dat ik hem in zijn bek gekeken heb.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:47 schreef Veulen het volgende:
Die dingen kosten trouwens normaal 1,25... Dan voel je je ook knap belazerd. Krijg je zo'n tekst voor je neus
Doe us posten of is ie al weg. Voor 1,25 zou ik het inlijstenquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:47 schreef Veulen het volgende:
Ik wens u geluk maar dan in het duits. Terwijl iedereen weet dat duiter zijn niks met geluk te maken heeft, eerder met ongeluk![]()
Ik haalde er maar 2 woorden uit. Paard en bek... Gezien de context gok ik dat ie mekkert over gegeven paarden in de bek kijken.quote:
Trieben Sie Ihre Pläne zügig voran.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:49 schreef Soury het volgende:
Doe us posten of is ie al weg. Voor 1,25 zou ik het inlijsten
Kan je dat niet hier even gratis neerplempen NMNS?quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb ook nog wel wat van die gelukswensen voor userts. Bij mij zijn ze verkrijgbaar voor ¤ 0,99.....
Incl. lijstje dan toch ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb ook nog wel wat van die gelukswensen voor userts. Bij mij zijn ze verkrijgbaar voor ¤ 0,99.....
Bij elke aankoop van 10 euro krijg je er 1 gratis.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:49 schreef Soury het volgende:
Doe us posten of is ie al weg. Voor 1,25 zou ik het inlijsten
Duitsers die paarden geven...dat moet een trojaans beest zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik haalde er maar 2 woorden uit. Paard en bek... Gezien de context gok ik dat ie mekkert over gegeven paarden in de bek kijken.
Den dat zügig zuigen is, maar kan het mis hebbenquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Trieben Sie Ihre Pläne zügig voran.
Ik weet wat trieben is: treden
En dat Pläne een plan is.
Dus zo iets als treed met een plan op ofzo?
Ze zijn lekker man die koekiesquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:52 schreef beroepslurker het volgende:
Kan je dat niet hier even gratis neerplempen NMNS?
Das vunzig Wat is dat voor Fen Shuhie of wat dan ook winkelquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Trieben Sie Ihre Pläne zügig voran.
Ik weet wat trieben is: treden
En dat Pläne een plan is.
Dus zo iets als treed met een plan op ofzo?
Treed met een zuigend plan op?quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:53 schreef beroepslurker het volgende:
Den dat zügig zuigen is, maar kan het mis hebben
Ben helemaal over mijn slaap heen, terwijl ik al vroeg op moet.....zuchtquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze zijn lekker man die koekies![]()
Mare ging jij niet naar bed?
Handel is handel....sorryquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:52 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Kan je dat niet hier even gratis neerplempen NMNS?
Duitse doedelzakken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Duitsers die paarden geven...dat moet een trojaans beest zijn.
http://nl.youtube.com/watch?v=UIhb6BHjQCk
Of: Breng zuigen op een hoger planquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Treed met een zuigend plan op?
Hmm het is een idee
Zó..kan je bek niet verder open?quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En bij meer dan honderd doe ik er een hele deventer koek bij......![]()
dacht, laat ik es gek doen
Geen ideequote:Op vrijdag 30 november 2007 00:54 schreef Soury het volgende:
Das vunzig Wat is dat voor Fen Shuhie of wat dan ook winkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |