Definitief (ik ben een niet-streamer)?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:41 schreef neo567 het volgende:
Jaap houdt Nix erin, de rest knalt/ploft als een gek !!!
en ze hebben Jensen ook nog niet gezien...quote:Op donderdag 29 november 2007 21:41 schreef tipsch het volgende:
err. de ander is nog niet dicht
Hier verder! Bedankt Beequeen!quote:Op donderdag 29 november 2007 21:38 schreef beequeen het volgende:
snelle COS.
Klinkt nog beter dan : "Schenk even wat te drinken in"quote:Op donderdag 29 november 2007 21:42 schreef kit2u het volgende:
als je nog moet plassen doen het dan nu.
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:41 schreef neo567 het volgende:
Jaap Naad houdt Nix erin, de rest knalt/ploft als een gek !!!
hoop het wel, mjaquote:Op donderdag 29 november 2007 21:45 schreef markisboer het volgende:
the end of dennis baks
Zit jij daar ook nog op te wachten?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en ze hebben Jensen ook nog niet gezien...
Ruuuuuustig aan........ Zie je de kurken al knallen hier?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:46 schreef Joe. het volgende:
Is die eruit?
Ja, dat heb je vanavond al vaak genoeg gezegd Schatje. Hij wordt er uit geflikkerd.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:45 schreef schatje het volgende:
De Febo houdt Dennis er nog gewoon in hoor.
Ik vertrouw Jaap ook voor geen meterquote:Op donderdag 29 november 2007 21:46 schreef grazygirl het volgende:
goedenavond allen, ben benieuwd of nix eruit gaat, twijfel, je weet het nooit met jaap!
Dat vind ik ook een beetje eng...quote:Op donderdag 29 november 2007 21:47 schreef rooie3 het volgende:
Jaap is meteen te open.Klopt niet.
Welnee, Denniks gaat nergens heenquote:Op donderdag 29 november 2007 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dat heb je vanavond al vaak genoeg gezegd Schatje. Hij wordt er uit geflikkerd.
Yep, nog even geduld dus.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:47 schreef Stupidisco het volgende:
dit is slechts een voorronde toch ? alleen om te bepalen voor wie de ontslagronde is ?
ik ook.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nu denk ik toch weer dat Jaap hem er in gaat houden......
Eerst zien, dan gelovenquote:Op donderdag 29 november 2007 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dat heb je vanavond al vaak genoeg gezegd Schatje. Hij wordt er uit geflikkerd.
Nee hij gaat er uit, dit is Jaap zn TV moment houdt ie m erin is die veel meer backup kwijtquote:Op donderdag 29 november 2007 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je zou mtoch een buts willen geven hequote:Op donderdag 29 november 2007 21:49 schreef Lobasca het volgende:
nix zit weer te grijnzen van de zenuwen...
Dat dacht ik ook meteen.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:47 schreef rooie3 het volgende:
Jaap is meteen te open.Klopt niet.
Ik verwacht dat hij een hele speech gaat houden, waardoor je het idee krijgt dat hij hem erin houdt. Om hem uiteindelijk toch eruit te stemmen.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:49 schreef Stupidisco het volgende:
Jaap is inderdaad te opvallend...die gaat zo een heel ander verhaal vertellen (aangezien hij graag tv maakt)
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij een hele speech gaat houden, waardoor je het idee krijgt dat hij hem erin houdt. Om hem uiteindelijk toch eruit te stemmen.
Of 30.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
Je zou mtoch een buts willen geven he
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
Je zou mtoch een buts willen geven he
Dus je denkt dat Naad hem in het spel houdt?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:50 schreef noekje het volgende:
Dennis: wie het laatst lacht, lacht het best. Onthoud dat!
Ik denk dat hij blijft.
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:51 schreef Stupidisco het volgende:
gaf Jaap nou net een knipoog naar Dennix ? zo zomaar kunnen dat Jaap de groepen in de kooi zometeen helemaal overhoop gooit.
Misschien is dat besmettelijk.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze is ineens 32 i.p.v. 22
[ afbeelding ]
Jaap denk ik. Ze gaan toch zo weer wisselen van positie?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus je denkt dat Naad hem in het spel houdt?
Ik denk dat Naad hem erin gaat houden, past bij haar act als dramaqueen/aandachtshoer!quote:Op donderdag 29 november 2007 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En hij wilde hem waarschijnlijk in zn sterretje neuken.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:53 schreef tony38 het volgende:
JAAP FLUISTERDE NIX IN IK HOU JE ERIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
anders ik wel...weg met die prutserquote:Op donderdag 29 november 2007 21:52 schreef Kinga het volgende:
Ik hou het niet meer, de spanning. Ik wil zó graag dat hij oprot.
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Naad wipt hem, maar nou anders als voorheen.
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:54 schreef Varen het volgende:
Jaap heeft Goldstrike op, hij was lam bij RNN
niet man, hij zei ik ga nadia in d r ster naaien als jij wegbentquote:Op donderdag 29 november 2007 21:53 schreef tony38 het volgende:
Zou kunnen. Naad zegt tegen Dennix dat ze hem er echt uit gaat stemmen.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Jaap denk ik. Ze gaan toch zo weer wisselen van positie?
ik wil seline in haar ster naaien!quote:Op donderdag 29 november 2007 21:54 schreef mootie het volgende:
[..]
En hij wilde hem waarschiijnlijk in zn sterretje neuken.
Dat was Jaap van Otterlo, Jaap Amesz doet iets anders.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:53 schreef tony38 het volgende:
die goof verdient nix, dus ook geen fakkels....quote:Op donderdag 29 november 2007 21:54 schreef grazygirl het volgende:
staan er fakkels?
NEEquote:Op donderdag 29 november 2007 21:54 schreef grazygirl het volgende:
staan er fakkels?
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:55 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
niet man, hij zei ik ga nadia in d r ster naaien als jij wegbent
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:53 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik denk dat Naad hem erin gaat houden, past bij haar act als dramaqueen/aandachtshoer!
Ja, maar Jaap is Jaap, hij schaakt op meerdere borden. Hij weet wat mensen denken, dus speelt hij daar op in....quote:Op donderdag 29 november 2007 21:55 schreef neehe het volgende:
99% zeker dat Jaap hem erin houd, eerst zeggen dat Nix een sukkel is om straks te zeggen dat hij hem er toch inhoud.
Zenuwenquote:Op donderdag 29 november 2007 21:56 schreef grazygirl het volgende:
wat zit nix te lachen?
Van de zenuwenquote:Op donderdag 29 november 2007 21:56 schreef grazygirl het volgende:
wat zit nix te lachen?
je bent echt obsessed met die jongen he.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
Huub loopt arrogant te ijsberen.
Wat is het toch een misselijkmakend mannetje met grootheidswaanzin.
Ik denk dat Nix exit gaatquote:Op donderdag 29 november 2007 21:56 schreef avonne het volgende:
tot nutoe hebben
- 10 users zeggen dat hij exit gaat
- 15 users zeggen dat hij blijft waarvan de meerderheid door Jaap, en een minderheid door Nadia
Hij mist het vestje van Napoleon....hopelijk krijgt ie wel dat eiland.....quote:Op donderdag 29 november 2007 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
Ik loop even een rondje met de hond, ik heb het niet meer. Tot zo.
mmm meer 50 50 jaap is niet zo dom, hij verliest iedereen en wint alleen dennis.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:55 schreef neehe het volgende:
99% zeker dat Jaap hem erin houd, eerst zeggen dat Nix een sukkel is om straks te zeggen dat hij hem er toch inhoud.
Je kan nooit uitgaan van wat Japie zegt.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:57 schreef jassy het volgende:
Denk dat hij blijft, maar hoop dat hij gaat. Jaap geeft zoveel hints in die richting!
ik ga ook even wat anders doen.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
Ik loop even een rondje met de hond, ik heb het niet meer. Tot zo.
Ik denk de taxi.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:57 schreef mootie het volgende:
Jaap: Wie heb je net gebeld?
Dennis: Huh?
Jaap: Je ging net bellen met cp's?
Dennis: He?
Jaap: Oh je wil het niet zeggen.
Dennis: Ik wil het wel zeggen.
Jaap: Wie heb je gebeld dan?
Dennis: Heuh?
het hos virusquote:Op donderdag 29 november 2007 21:57 schreef Kinga het volgende:
[..]
je bent echt obsessed met die jongen he.
En volkomen terecht !quote:Op donderdag 29 november 2007 21:58 schreef Kinga het volgende:
Huub stopt ermee als Nix gered wordt door de buren.
Ja, woorden genoeg.....as usualquote:Op donderdag 29 november 2007 21:58 schreef Desii het volgende:
Huub: als je weer gered wordt door de buren, stop ik ermee
IK irriteer me ook steeds meer aan dat mannetje, vind zichzelf heel wat...in eht dagelijks leven wil ik dat sorot types echt niet tegen komenquote:Op donderdag 29 november 2007 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
Dat wordt dus een flippende Huub nadat Jaap hem erin houdt.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
Huub: Als je weer gered wordt door de buren, stop ik er mee.![]()
En nu lopen met de hond.
Ik ookquote:Op donderdag 29 november 2007 21:58 schreef Kinga het volgende:
Dat arrogante mannetje heeft ALLES wat hij nu is (hij is versmolten met het concept) te danken aan DGK.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:58 schreef Kinga het volgende:
Dat was het nog nietquote:Op donderdag 29 november 2007 22:00 schreef itsme het volgende:
Als Jaap nix er in houd is het echt bullshit en duidelijk totaal ongeloofwaardig.![]()
Tv-moment voor Jaap.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:00 schreef Nostalgist het volgende:
Rare volgorde trouwens..... waarom Nadia niet als laatste ?
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn streamers die willen dat Dennis blijft, ik ben er eentje van...
Dan mag ik inderdaad hopen dat hij Huub een flinke klap voor zijn kannis geeft. dan hgeel hard lachen en zeggen hier.....aanpakkenquote:Op donderdag 29 november 2007 21:51 schreef farscapevr6 het volgende:
of hij gaat slaan als ie weggaat, dat kan ie ook bedoelen met wie t laatst lacht
Me 3quote:Op donderdag 29 november 2007 22:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Keek toch al een stuk minder
rustig maarquote:Op donderdag 29 november 2007 22:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat arrogante mannetje heeft ALLES wat hij nu is (hij is versmolten met het concept) te danken aan DGK.
WAT EEN ENORME NIET DANKBARE LUL IS HET TOCH, DOOR ZULKE UITSPRAKEN TE DOEN.
HIJ MOET ZICH HEEL ERG GAAN SCHAMEN.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dito bij jouw posts....quote:Op donderdag 29 november 2007 22:02 schreef Peter6000 het volgende:
Ik krijg de neiging mijn oren dicht te doen en la-la-la-la-la te gaan roepen, als Huub zijn voorspelbare zwakzinnige riedeltje houdt.
Ik denk dat hij iets kapot gaat schoppen of gooienquote:Op donderdag 29 november 2007 22:00 schreef Kaleddis het volgende:
Wie denkt dat nix gaat huilen als hij moet gaan ?
omdat Nadia niet de sleutel is vanavondquote:Op donderdag 29 november 2007 22:00 schreef Nostalgist het volgende:
Rare volgorde trouwens..... waarom Nadia niet als laatste ?
Ik denk dat Jaap daar weinig over te zeggen heeft en voor de kijkcijfers Jaap hem moet laten blijven.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:00 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat Jaap m eruit stemt
Ben je bang dat als Huub ermee stopt het programma ook ten dode is opgeschreven?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat arrogante mannetje heeft ALLES wat hij nu is (hij is versmolten met het concept) te danken aan DGK.
WAT EEN ENORME NIET DANKBARE LUL IS HET TOCH, DOOR ZULKE UITSPRAKEN TE DOEN.
HIJ MOET ZICH HEEL ERG GAAN SCHAMEN.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:03 schreef beequeen het volgende:
Voor de zekerheid.
DGK[COS#2931] Weten we al iets of moeten we nog even wachten
Zeker weten, 100%quote:Op donderdag 29 november 2007 22:00 schreef Kaleddis het volgende:
Wie denkt dat nix gaat huilen als hij moet gaan ?
Hij is de godganse dag op zoek naar mama's tepeltje.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:02 schreef Markeerstift het volgende:
Dennis is wel heel erg optimistisch, dat glas is allang leeg en hij blijft er maar uit drinken
Dus ze mogen niet hun eigen keuze maken? De productie beslist? Dat is toch geen reallifesoap?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:03 schreef Bayswater het volgende:
Ik denk dat Jaap daar weinig over te zeggen heeft
en voor de kijkcijfers Jaap hem moet laten blijven.
Nadiaquote:Op donderdag 29 november 2007 22:05 schreef Ziet het volgende:
hij gaat janken hoor!
Ik heb gewonnen!!!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat hij iets kapot gaat schoppen of gooien
Wat die loser allemaal durft te zeggen is net zo slecht als dat ze AJAX uitmaken voor joden sorryquote:Op donderdag 29 november 2007 22:03 schreef Frasier het volgende:
Wat schijnheilig om over de teksten van Huub te vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |