*kuch*At The Gates en Carcass reünie*kuch*quote:Op woensdag 12 december 2007 07:01 schreef metallicattim het volgende:
[..]
NO WAY!![]()
Dat is het beste Metalnieuws van het jaar!
Actieve concertbezoeker ben jij of niet?quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:51 schreef tijnbrein het volgende:
Was gisteren bij Apocalyptica was echt wel tof. Straks naar Carnivore.
Probeer het hele "No more tears" Album eens, luister dan speciaal naar "desire", of "I don' t wanna change the world". Het titelnummer is wat anders dan gangbaar bij meneer Osbourne, maar is wel een van zijn beste nummers, period!quote:Op woensdag 12 december 2007 11:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Welke liedjes van Ozzy zou ik nog meer leuk vinden als ik Bark at the Moon geweldig vind?
Ja hoor.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:33 schreef OFfSprngr het volgende:
Alsof ze nog leuk zijn.
Tja als ik nu eens van mijn hobby mijn werk zou kunnen maken.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:43 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Actieve concertbezoeker ben jij of niet?
Voor het geld dat ze uitsparen kunnen ze 30 betere bands aantrekken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Metallica zou komen voor FoR2008, maar heeft vorige week vrijdagochtend afgebeld
Yeah! Woehoe! Joepie!quote:Op woensdag 12 december 2007 06:56 schreef Tokus het volgende:
nou, Matt Barlow is weer terug bij iced Earth, en Ripper zal er wel uitgezet zijn. Deel 2 van het Something Wicked album gaat dus anders klinken dan deel 1.
Werkelijk fantastisch, en zo onvoorspelbaar!quote:Op woensdag 12 december 2007 06:56 schreef Tokus het volgende:
nou, Matt Barlow is weer terug bij iced Earth, en Ripper zal er wel uitgezet zijn. Deel 2 van het Something Wicked album gaat dus anders klinken dan deel 1.
En dit is nu precies waarom ik Schaffer niet serieus meer neem.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:54 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
![]()
'tis ook wat. En eerst was het toch nog John "zo had ik altijd al gewild dat Iced Earth zou klinken" Schaffer die zo blij was met Ripper?
hoezo kutlocatiequote:Op zondag 16 december 2007 10:51 schreef Tokus het volgende:
Fields Of Rock is volgend jaar 3 dagen. van 20 t/m 22 juni. Wederom op die kutlocatie in Biddinghuizen.
Hellfest had vorig jaar ook al zo'n geniale line up. Alleen jammer dat het in Frankrijk is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:54 schreef Syb-rund. het volgende:
Omg, perfect festival richting juni ; Hellfest 2007 (metal en Hardocre editions)
Hier wat dingen uit de metal edition:
oudjes zoals: At the gates, Carcass, Sick of it All
Maar ook andere bands zoals ; Benighted, The Old Dead Tree
, Eluveitie
en more
Ow en voor de ''trash''-liefhebbbers; die moeten serieus eens Thanatos gaan checken( van nederlandse bodem)
RATM had van mij dan wel weer op FoR mogen staan.quote:Op maandag 17 december 2007 11:21 schreef Djaser het volgende:
Mooi toch, hebben we op de metal festivals geen last van ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |