is Ayreon en... nou dat kun je sowieso wel schrappen.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil volgend jaar weer naar een of meerdere metalfestivals toe weet alleen nog niet welke. Nu we het toch over festivals hebben. Welke bands wil jij volgend jaar zijn op een van de festivals?
Mijn verlanglijstje:
Alchemist
The End
The Dillinger Escape Plan
Cephalic Carnage
Aryeon
Tool
Dream Theater
Opeth
Ja vorig jaar op Graspop en dit jaar in Bibelot.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:32 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
is Ayreon en... nou dat kun je sowieso wel schrappen.
Ben je wel bij de Star One / Stream of Passion optredens geweest?
Judas Priest en Iron Maiden.quote:
Nouja dat Gamma Ray kopieert is niet nieuw al gaat het op deze cd soms wel erg ver.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:57 schreef Seborik het volgende:
7. Gamma Ray – Land of the Free II
Oh ja, dat 'nieuwe album' vol gekopieerde Maiden-riffs.
Ja, het gaat zelfs zo ver, dat je The Clairvoyant om maar wat te noemen bijna in zijn geheel mee kunt zingen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:34 schreef Djaser het volgende:
[..]
Nouja dat Gamma Ray kopieert is niet nieuw al gaat het op deze cd soms wel erg ver.
Ik kom niet eens aan 10 voor 2007.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:35 schreef ThE_ED het volgende:
Hmm, zoiets, denkik;
1 Saxon - The Inner Sanctum
2 Municipal Waste - The Art of Partying
3 Megadeth - United Abominations
4 Turisas - The Varangian Way
5 Annihilator - Metal
6 Iced Earth - Framing Armageddon (Something Wicked - Part 1)
7 Ossian - Örök tűz
8 Ensiferum - Victory Songs
9 Finntroll - Ur Jordens Djup
10 (Echo of) Dalriada - Kikelet
11 Evile - Enter the Grave
12 Nightwish - Dark Passion Play
inderdaadquote:Op woensdag 26 december 2007 22:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik kom niet eens aan 10 voor 2007..
Behold is kee, dat laatste album had alleen weinig intressante nummers though.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:16 schreef OFfSprngr het volgende:
Nee, maar wel met An Albatross en Behold... The Arctopus.
Waarbij ik moet zeggen dat die beide leuker zijn, imo.
Damn, zou wel willen, maar 34,- + lidmaatschap (grrr).. moet nog ff kijken. Heb namelijk een cabinet in bestelling staan voor mijn eigen band.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:20 schreef s0ul1991 het volgende:
Hier nog mensen die naar Megadeth gaan op 14 februari ?
Drumster?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:33 schreef BOKA het volgende:
Obituary was geweldig.
Holy Moses was matig, vooral de drumster was erg slecht en de zang niet helemaal mijn ding.
Avatar komt dicht bij de slechtste band die ik ooit heb gezien, wat een partij kutmuziek.
Legion of the Damned brengt deze week de laatste Occult cd Elegy For the Weak opnieuw uit, maar nu onder de huidige bandnaam. En dan heet het beestje ineens Feel The Blade. Wel met bonustracks en ik geloof ook een dvd erbij.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:46 schreef Syb-rund. het volgende:
Zeg ik heb vernomen dat legion of the damned een nieuw album heeft uitgebracht/gaat uitbrengen..
Hoho! Eerst nog Dismember!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:36 schreef Artanis1 het volgende:
Over twee weken Entombed in Nederland
Ik wil nogmaals even Black Tulip bedanken voor het aanraden van Agalloch... ondanks dat ik eerst zei dat het niks was is deze band uitgegroeid tot een van mijn grootste bands ooit. Werkelijk geniaal! De beste band die ik ooit gehoord heb in de catagorie "scheppen van een atmosfeer".quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:28 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denkenMaar goth is dat dus helemaal niet en alleen die folk riedeltjes doen misschien wat middeleeuws aan.
Verder kun je ook nog denken aan Opeth, of Agalloch, wat je qua sfeer misschien ook wel bevalt, niet middeleeuws of goth maar wel overduidelijk uit het noorden en dus een beetje.. uh.. kil en droevig..Bij Agalloch krijg ik echt het gevoel dat ik het volgende moment omver word geworpen en in het gezicht word gelikt door een husky
Amorphis heeft dat ook wel een beetje. He, ik moet toch echt wat vaker naar die muziek luisteren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |