Ik lees dit nu pas (en ik ben nooit verder gekomen dan Pale Folklorequote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:17 schreef maniack28 het volgende:
Uit het topic van 2.5 jaar terug:
[..]
Ik wil nogmaals even Black Tulip bedanken voor het aanraden van Agalloch... ondanks dat ik eerst zei dat het niks was is deze band uitgegroeid tot een van mijn grootste bands ooit. Werkelijk geniaal! De beste band die ik ooit gehoord heb in de catagorie "scheppen van een atmosfeer".
The Lucifer Principle is anders wel gaaf!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 03:14 schreef Artanis1 het volgende:
Morgen Entombed
Wanneer zou ik ongeveer aan moeten komen om het voorprogramma te missen?
In ieder geval 3 van die lui van the lucifer principle komen uit apeldoorn; we waren naar Obituary, met TLP in het voorprogramma, wist ik veel... Zie ik ineens 3 bekenden op dat podium staanquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:38 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
The Lucifer Principle is anders wel gaaf!
Ik ga naar Hedon zaterdag, beetje Entombed kijken. Vanavond eerst Dismember!
Jepquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:48 schreef Panthera1984 het volgende:
In ieder geval 3 van die lui van the lucifer principle komen uit apeldoorn
The Lucifer Principle maakt geen standaard death metal, spelen met een grote contrabas enzo en Mother Misery is zowieso geen death metal.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:11 schreef Artanis1 het volgende:
Ik ben geen fan van death metal, maar Entombed vind ik wel goed, dus daarom heb ik niet bepaald trek in 't voorprogramma. Denk dat als ik rond 8:30 kom ik wel goed zit.
Kende beide bands niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:53 schreef MM-Luna het volgende:
The Lucifer Principle maakt geen standaard death metal, spelen met een grote contrabas enzo en Mother Misery is zowieso geen death metal.
Jammer dat je zoveel hebt moeten missen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:19 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Mother Misery. Ik dacht destijds dat dit ook wel een death metal bandje zou zijn, maar 't bleek te gaan om een vrij doorsnee Heavy Metal band. Ze waren wel redelijk, en speelden tot rond 22:05.
Ja het is gewoon belachelijk!quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:36 schreef BOKA het volgende:
Het is echt één van de beste line-ups die ooit heb gezien.
Fucked up Grindquote:Op donderdag 31 januari 2008 05:52 schreef Syb-rund. het volgende:
Voor liefhebbers van verneukte grindcore zoals Crotchduster: The Forgotten Archetype
Ik voel een nieuw genre opkomen; ''Electropopgrindcore!''![]()
Ja, denk dat ik ook wel ga zoals het er nu uit gaat zien qua lineup.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:42 schreef Witchfynder het volgende:
Potdorie, Exodus en 3 Inches of Blood komen op WOA. Als Testament ook komt, moet ik maar snoeihard gaan sparen om te gaan.Testament
quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:42 schreef Witchfynder het volgende:
Potdorie, Exodus en 3 Inches of Blood komen op WOA. Als Testament ook komt, moet ik maar snoeihard gaan sparen om te gaan.Testament
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |