Selene is ook een tokkiequote:Op donderdag 29 november 2007 16:20 schreef Sonique het volgende:
Selene: 'Als dennis Nadia haar hondje is, wie is dan de teef?'
Dat kan bijna niet anders. Een paar weken geleden zei ze al tegen Amanda dat er iets megagroots voor haar zou komen, dat zal dit dus wel zijn wat dit ook mag zijn.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:13 schreef Meganog het volgende:
Er is duidelijk sprake van een aanbieding van achter.
Die erg mooi is.
Ik snap uberhaupt niet wie er een aanbieding zou doen aan Nadiaquote:Op donderdag 29 november 2007 16:26 schreef Copycat het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat een zichzelf respecterend blad Nadia zo'n aanbieidng zou doen dat ze daarvoor uit de kooi gaat. Nu ken ik FHM niet echt, dus weet ik niet of dat blad onder de zichzelf respecterende bladen valt.
Ehm.......quote:Op donderdag 29 november 2007 16:26 schreef Copycat het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat een zichzelf respecterend blad Nadia zo'n aanbieidng zou doen dat ze daarvoor uit de kooi gaat. Nu ken ik FHM niet echt, dus weet ik niet of dat blad onder de zichzelf respecterende bladen valt.
Ken FHM wel...maar snap er zowiezo niks van....want de dames die daar in staan zijn wel lekker.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:26 schreef Copycat het volgende:
ja voor nadia zal er dan een nieuwe inkomenquote:Op donderdag 29 november 2007 16:26 schreef T-lex het volgende:
Zowel Nadia als Nix weg zou een stunt wezen...maar ben bang dat de FEBO daar ook niet zoveel heil in ziet. Grote kans dat Jaap dan ff van het hokje Nix er in moet houden, zodat niemand ergens heen gaat.
Of kunnen ze dan voor Nadia weer een nieuwe inbrengen?
Of het is "Hoop doet leven"quote:Op donderdag 29 november 2007 16:29 schreef avonne het volgende:
zo te lezen zijn er aardig wat mensen hier die denken dat Nadia het meent?
Volgens mij niet. Alleen iemand die eruit vliegt wegens fysiek geweld.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:30 schreef mazaru het volgende:
Als Nada vrijwillig die kooi verlaat, zou ze dan vervangen worden?
Oh ja, daar heeft ze aan meegedaan, toch? Maar dat is op basis van zelf opgeven en niet van gevraagd worden. Maar misschien hebben de DTP-ers aldaar een opfriscursus fotoshoppen nodig en dan is Nadia's logge lijf natuurlijk wel een ideaal hulpmiddel.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
Ehm.......
http://www.fhmbuurmeisje.nl/
Kunnen we ook meenemen.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:30 schreef mazaru het volgende:
Als Nada vrijwillig die kooi verlaat, zou ze dan vervangen worden?
Sterker nog, ik schreef het vanmiddag al.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:29 schreef avonne het volgende:
De wens is de vader van Brooke .. euh, de gedachte.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:29 schreef avonne het volgende:
Maar dan zijn ze er twee in 1 keer kwijt. Ik denk niet dat dat de bedoeling is.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Alleen iemand die eruit vliegt wegens fysiek geweld.
Uit het regelboek van DGK.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Alleen iemand die eruit vliegt wegens fysiek geweld.
Dan doen ze het als volgt: Naad stemt nix eruit, en dan komt Selene met een opmerking Naad flipt m en mept Selene en zo moet ze de kooi verlaten en mag er iemand nieuws inquote:Op donderdag 29 november 2007 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze er twee in 1 keer kwijt. Ik denk niet dat dat de bedoeling is.
Dit zijn de regels van het eerste jaar. Nu zijn andere regels van toepassing.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Uit het regelboek van DGK.
Bij vrijwillig vertrek van een Miljonair of bij vertrek door het overtreden van de regels (en dus uitzetten door de programmaleiding) kan hij/zij worden vervangen door een nieuwe miljonair. De Miljonair verliest zijn/haar 10.000 euro borg. Deze wordt gestort op de rekening van een, door de Miljonair te bepalen, goed doel.
Jaap gaat als hi dit weet roet in het eten gooien, let maar op.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda verteld Brian het geheim. "Dennix gaat weg. En Nadia gaat ook weg"
Geloof ik niet in.. Als ze slim zijn laten ze die twee gewoon gaan, doen ze er twee populaire gastspelers in.. Beetje tv maken..quote:Op donderdag 29 november 2007 16:36 schreef neehe het volgende:
Zou Jaap hem erin moeten houden ?? ( echt moeten van de FEBO is het dan )
waarom zou je daar bang voor zijnquote:Op donderdag 29 november 2007 16:39 schreef beequeen het volgende:
Naad stelt aan Dennix voor om binnen een uur al te vertrekken......... Misschien is ze toch bang dat Jaap hem in het spel te houden.
Dennix twijfelt.
Ja tuurlijk, die wil zijn inleg terug.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:39 schreef beequeen het volgende:
Naad stelt aan Dennix voor om binnen een uur al te vertrekken......... Misschien is ze toch bang dat Jaap hem in het spel te houden.
Dennix twijfelt.
Nee BSOL, dat zijn de nieuwe regels, check de datum.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit zijn de regels van het eerste jaar. Nu zijn andere regels van toepassing.
Para Brian zal zo wel verhaal komen halen bij Nix.......quote:Op donderdag 29 november 2007 16:40 schreef BsJanssen het volgende:
haha: Op het moment dat Amanda het aan Brian verteld zegt Nadia: "Ik weet zeker dat Amanda er met niemand over praat, dat heeft ze beloofd"
Dan ga ik er toch een beetje in geloven.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Uit het regelboek van DGK.
Bij vrijwillig vertrek van een Miljonair of bij vertrek door het overtreden van de regels (en dus uitzetten door de programmaleiding) kan hij/zij worden vervangen door een nieuwe miljonair. De Miljonair verliest zijn/haar 10.000 euro borg. Deze wordt gestort op de rekening van een, door de Miljonair te bepalen, goed doel.
Ze willen per sé weg en misschien willen ze zo de eer aan zichzelf houden, iets anders kan ik niet bedenken.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:40 schreef avonne het volgende:
[..]
waarom zou je daar bang voor zijn
Vreemd. Want het essentiele verschil na 1 jaar was juist dat iemand NIET vervangen wordt bij vrijwillig vertrek. Zou de webredactie hier wellicht een foutje gemaakt herbben ?quote:Op donderdag 29 november 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee BSOL, dat zijn de nieuwe regels, check de datum.
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
ze is gewoon zwanger.. klaar..quote:Op donderdag 29 november 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze willen per sé weg en misschien willen ze zo de eer aan zichzelf houden, iets anders kan ik niet bedenken.
Dat geloof ik niet. Wie o wie krijg je zo gek om met hem het bed in te duiken en verplicht zijn frambozen/bosbessensap te nuttigen.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:41 schreef mazaru het volgende:
Dikke kans dat ze Nix er dan toch niet uitstemt, maar zelf de kooi uitloopt. En dan een nieuwe wipkip voor Nix er in voor een maandje
quote:Op donderdag 29 november 2007 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Wie o wie krijg je zo gek om met hem het bed in te duiken en verplicht zijn frambozen/bosbessensap te nuttigen.
Die regel hebben ze dus aangepast, vraag me niet waarom. En nee, het is geen foutje. Jaap en Huub hadden het er laatst nog over.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vreemd. Want het essentiele verschil na 1 jaar was juist dat iemand NIET vervangen wordt bij vrijwillig vertrek. Zou de webredactie hier wellicht een foutje gemaakt herbben ?
Iemand hier noemde hem ooit eens een 50-jarige Chileense Crackdealer...quote:Op donderdag 29 november 2007 16:45 schreef diedirk het volgende:
Ongelofelijk!
En deze gast is als een mooie vent erin gezet?!!
Zelden zo'n lelijk en afgetakeld iemand gezien zeg, hij is pas 25 jaar!!!!
Ik weet zeker dat ze wel iemand kunnen vinden die zo graag op televisie wil komen, dat ze Nix er voor wil neuken.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Wie o wie krijg je zo gek om met hem het bed in te duiken en verplicht zijn frambozen/bosbessensap te nuttigen.
Het is laatst per brief medegedeeld ook. Is gewoon op de streams geweest. Het was de brief waarin H, L, A en B een boete kregen volgens mij.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die regel hebben ze dus aangepast, vraag me niet waarom. En nee, het is geen foutje. Jaap en Huub hadden het er laatst nog over.
En dat noemt Naad haar mooie, knappe man.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:45 schreef diedirk het volgende:
Ongelofelijk!
En deze gast is als een mooie vent erin gezet?!!
Zelden zo'n lelijk en afgetakeld iemand gezien zeg, hij is pas 25 jaar!!!!
Net zo'n klei poppetje...quote:Op donderdag 29 november 2007 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat noemt Naad haar mooie, knappe man.![]()
[ afbeelding ]
Stemmen moet toch al 's middags achter uitgebracht worden?quote:Op donderdag 29 november 2007 16:46 schreef blomst het volgende:
Niemand gaat nergens:
Jaap krijgt te horen dat Nadia samen met Dennix wil vertrekken, Jaap ziet zichzelf volgende maand al gaan en houdt Dennix in de kooi, er veranderd dus helemaal niets.
Ja, zo was het. Ik wist dat ik het op de streams heb gezien.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is laatst per brief medegedeeld ook. Is gewoon op de streams geweest. Het was de brief waarin H, L, A en B een boete kregen volgens mij.
Jaap heeft zijn stem vanochtend uitgebracht.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:48 schreef HenrySpencer het volgende:
[..]
Stemmen moet toch al 's middags achter uitgebracht worden?
En jaap is al sinds 1500 weg..
quote:Op donderdag 29 november 2007 16:52 schreef joanie het volgende:
ik heb medelijden met naad iets is heel erg mis ze is een verwelkt bloempje geworden die haar kopje laat hangen ..
Ze was bij geboorte al onkruid.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:52 schreef joanie het volgende:
ik heb medelijden met naad iets is heel erg mis ze is een verwelkt bloempje geworden die haar kopje laat hangen ..
quote:Op donderdag 29 november 2007 16:52 schreef joanie het volgende:
Die zitten vast nog aan de Champagne om te vieren dat ze beide weg willen!!!quote:Op donderdag 29 november 2007 16:54 schreef Marietje_34 het volgende:
mogen ze nou niet naar achteren?
quote:Op donderdag 29 november 2007 16:50 schreef diedirk het volgende:
Nu kunnen we zien of alles eerlijk gaat.
Als ze er nu niet uitgaan is alles een soap en gescript
Mag ik er dan plat trappen?quote:Op donderdag 29 november 2007 16:52 schreef joanie het volgende:
Te druk zeker ... ik kan niets zien.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:54 schreef beequeen het volgende:
Jaap nu bij RNN.
http://www.rnn7.nl/index.php?h=media&s=gemist&target=live
soms vind ik ze erg goed bij elkaar passenquote:Op donderdag 29 november 2007 16:56 schreef Meganog het volgende:
Mooi dat gesprek tussen Amanda en Brian over Nadia.
"Ze wil aandacht. Hoe heet dat ook alweer, ik heb het bij Oprah gezien"
Brian: "Een aandachtscomplex".
Jut en Jul Intelligentsia in de bocht.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:56 schreef Meganog het volgende:
Mooi dat gesprek tussen Amanda en Brian over Nadia.
"Ze wil aandacht. Hoe heet dat ook alweer, ik heb het bij Oprah gezien"
Brian: "Een aandachtscomplex".
Denk je dat Jaap zijn stem al heeft uitgebracht?quote:Op donderdag 29 november 2007 16:48 schreef HenrySpencer het volgende:
[..]
Stemmen moet toch al 's middags achter uitgebracht worden?
En jaap is al sinds 1500 weg..
en een abortus? Of een behandeling die naar een abortus leidt?quote:Op donderdag 29 november 2007 16:59 schreef mazaru het volgende:
Nada kan nooit een miskraam hebben gehad na die behandeling.
Ze heeft diezelfde avond nog uren in bad gezeten met Nix.
En het water was niet rood
Het gekke is dat Sanne net in de uitzending zegt dat Jaap morgen te gast is. Dan is mijn vraag: Waar is Jaap nu dan?quote:Op donderdag 29 november 2007 16:56 schreef joanie het volgende:
[..]
Te druk zeker ... ik kan niets zien.
Dat schreef ik dus ook al, wat een BS verhaal.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:00 schreef noekje het volgende:
Ze was zwanger van 2 celletjes en het was een eeneiige tweeling.
Yeah right! Dat kunnen ze dan helemaal nog niet zien.
B en A ruzie!
Of haar programma is toch niet zo life.als ze het wilde laten geloven.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gekke is dat Sanne net in de uitzending zegt dat Jaap morgen te gast is. Dan is mijn vraag: Waar is Jaap nu dan?
Ook dan niet.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:00 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
en een abortus? Of een behandeling die naar een abortus leidt?
heb gelukkig niet zo veel verstand van die dingen![]()
ja...ik lach me ook een ongeluk om al die toestandenquote:Op donderdag 29 november 2007 17:01 schreef neehe het volgende:
Die Brian, die zal het liefste gaan juichen en dansen van plezier, maar kan dat nu niet doen vanwege Amandel. ha ha
Misschien niet live en wordt het vandaag opgenomen?quote:Op donderdag 29 november 2007 17:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gekke is dat Sanne net in de uitzending zegt dat Jaap morgen te gast is. Dan is mijn vraag: Waar is Jaap nu dan?
Dan had ze die twee toch mininaal broekjes moeten noemenquote:Op donderdag 29 november 2007 17:01 schreef riri het volgende:
ik lach me rot hier
Brian:Die twee celletjes noemen die twee al Brooke
Ik denk dat je dan aardig depressief bent, en bepaald niet blijquote:Op donderdag 29 november 2007 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook dan niet.
Ze kwam huppelend en lachend de villa binnen. Als je een miskraam of een abortus hebt gehad, dan huppel je de eerste uren nog niet
ok, ik dacht misschien als het in een heel vroeg stadium gebeurt, dat het dan ms wel meevalt. Maar ze lag die dag ook al weer te krikken volgens mij, dus het zal idd wel niet.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook dan niet.
Ze kwam huppelend en lachend de villa binnen. Als je een miskraam of een abortus hebt gehad, dan huppel je de eerste uren nog niet
Ik ook! Geweldig hoe Brian het deze keer echt probeert, maar Amanda het helemaal niet snapt en alles op Brians bordje legt dat ie stom/dom en het niet snapt en niet rustig is!quote:Op donderdag 29 november 2007 17:07 schreef riri het volgende:
ik krijg echt de slappe lach van Brian en Amanda nu...........
Echt waar hoor...dat wijf haald het bloed onder je nagels vandaan...hij hield het nog lang uit.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:09 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft het weer voor elkaar. Brian loopt para weg.
Dat zou wel kunnen. Ik dacht er aan toen ze een hele dag weg was geweest met Janice om lappen stof te kopen.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:08 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ok, ik dacht misschien als het in een heel vroeg stadium gebeurt, dat het dan ms wel meevalt. Maar ze lag die dag ook al weer te krikken volgens mij, dus het zal idd wel niet.
Of het was een complot, en die abortus was al eerder uitgevoerd ~O>
NU is denk ik de herhaling van gisteren!, om 1830 ofzo is de nieuwe uitzendingquote:Op donderdag 29 november 2007 17:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haar eigen waarheid, de waarheid van een pathologische leugenaar.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:09 schreef joanie het volgende:
Ik geloof niet dat Naad liegt maar dat ze veel verhalen voor waarheid aanneemt.
HAHAHAHAHAHA Die Bwian, ligt hij daar helemaal op zijn (spreekwoordelijke) rug voor zijn Mannie en wat gebeurt er. Mannie wordt toch nog kwaad op die lieve koeddiekoeddie Bwian. In de buitenwereld had hij haar echt helemaal de tieffus geslagen, maar ja dat kan niet in DGK. En de Antilliaanse held buigt en buigt en buigt en buigt, tot dat hij echt niet meer kan. Wat buigen betreft heeft Bwian het toch echt het zwaarst te verduren. Alhoewel hij daar min of meer zelf voor kiest..quote:Op donderdag 29 november 2007 17:05 schreef beequeen het volgende:
Brian: Je hebt een twisted girlfriend en er loopt hier nog een twisted persoon hier in huis, laat ze gaan ajb.
Focus je op ons, dat is belangrijker.
kloptquote:Op donderdag 29 november 2007 17:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen. Ik dacht er aan toen ze een hele dag weg was geweest met Janice om lappen stof te kopen.
Ze ging toen 's ochtends weg, en kwam pas 's avonds terug. En we hebben daar nooit beelden van gezien.
Hij heeft wel gelijk, maar de rat dult geen tegen spraak.Daar waar hij vandaan komt zijn de mannen de baas, denktquote:Op donderdag 29 november 2007 17:14 schreef riri het volgende:
Brian: Amanda...zo kunnen wij nu niet verder als je me zo niet begrijpt...... en loopt weg
dan schiet het wel lekker op jaquote:Op donderdag 29 november 2007 17:16 schreef Copycat het volgende:
Straks vertrekken ze alle vier vanavond.
Okay, ik laat me meesleuren door mijn wensen.
het kan allemaal nog veel mooier vanavond....quote:Op donderdag 29 november 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
Amanda weer naar Brian toe maar hij stuurt haar weg.
Heerlijke streams .![]()
Het zou ook wel eens een grap (nasty one) kunnen zijn, een Hoax, bedacht door Nix en Naaimeja.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:22 schreef akveor het volgende:
Wat een onzin allemaal... Nadia die ook wil vertrekken begrijp ik. Volgens mij is de regel dat je dan je 24 uur aanvraagd. Daarbij verliest zij dus haar 10.000 borg.
Verder is het erg egoistisch Dennis weg te stemmen en daarna zelf te vertrekken. Zij gunt het Dennis dus niet om langer dan haar in de villa te blijven.
Febo zal ook echt niet blij zijn als er zomaar 2 wannabees opstappen die niet meer vervangen kunnen worden. Het is allemaal één grote bullshit. Het lijkt me sterk dat er ook maar iemand opstapt.
Een vrijwillig vertrek wordt vervangen.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:22 schreef akveor het volgende:
Wat een onzin allemaal... Nadia die ook wil vertrekken begrijp ik. Volgens mij is de regel dat je dan je 24 uur aanvraagd. Daarbij verliest zij dus haar 10.000 borg.
Verder is het erg egoistisch Dennis weg te stemmen en daarna zelf te vertrekken. Zij gunt het Dennis dus niet om langer dan haar in de villa te blijven.
Febo zal ook echt niet blij zijn als er zomaar 2 wannabees opstappen die niet meer vervangen kunnen worden. Het is allemaal één grote bullshit. Het lijkt me sterk dat er ook maar iemand opstapt.
Daar maak je dus een foutje, lees de nieuwe regel.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:22 schreef akveor het volgende:
Het gaat haar er juist om dat ze samen het huis kunnen verlaten omdat ze dan nog samen zijn, zégt ze. Wat haar bedoeling is is duidelijk: Dennis naar huis, en zij blijven, alleen dan is ze 'n bitch dus doet ze nu net of zij ook gaat. Simpel.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:22 schreef akveor het volgende:
ik hoop hetquote:Op donderdag 29 november 2007 17:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een vrijwillig vertrek wordt vervangen.
En als Nada op het laatste moment Nix er toch in laat, en zelf de poort uitloopt, dan krijgen we weer wat actie de komende dagen
Dat denk ik ook. Zo'n sneaky slang is het wel.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:24 schreef Taurus het volgende:
Het gaat haar er juist om dat ze samen het huis kunnen verlaten omdat ze dan nog samen zijn, zégt ze. Wat haar bedoeling is is duidelijk: Dennis naar huis, en zij blijven, alleen dan is ze 'n bitch dus doet ze nu net of zij ook gaat. Simpel.
Selene de nieuwe Miljonaire ????quote:Op donderdag 29 november 2007 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar maak je dus een foutje, lees de nieuwe regel.
Je bedoelt dat Naad blijft en dit dus speelt? Niet van die enge dingen zeggen hoor.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:24 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het gaat haar er juist om dat ze samen het huis kunnen verlaten omdat ze dan nog samen zijn, zégt ze. Wat haar bedoeling is is duidelijk: Dennis naar huis, en zij blijven, alleen dan is ze 'n bitch dus doet ze nu net of zij ook gaat. Simpel.
Heel goed ja. Er moet meer drank inquote:Op donderdag 29 november 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:
Amanda gaat drinken, Selene biedt haar een borrel aan. Dat kan nog leuk worden.
Naad speelt ook , en volgens mij beter dan wij denkenquote:Op donderdag 29 november 2007 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Naad blijft en dit dus speelt? Niet van die enge dingen zeggen hoor.
Ik geloof het vanaf het begin al niet en dat is ondertussen 6 weken terug...quote:Op donderdag 29 november 2007 17:23 schreef neo567 het volgende:
[..]
Het zou ook wel eens een grap (nasty one) kunnen zijn, een Hoax, bedacht door Nix en Naaimeja.
Ze vertrekken alletwee NIET
daar ga ik van uit, maar ik zal even bijlezen wat ik gemist hebquote:Op donderdag 29 november 2007 17:23 schreef neo567 het volgende:
[..]
Het zou ook wel eens een grap (nasty one) kunnen zijn, een Hoax, bedacht door Nix en Naaimeja.
Ze vertrekken alletwee NIET
Wilde gok: Krokodillentranen omdat ze dit allang wist. Maar nu kan ze mooi de vermoorde onschuld en de treurende weduwe spelen.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:29 schreef beequeen het volgende:
Het kreng jankt weer omdat ze niet weg mag.......yeah right.
Dennix mag wel weg.
I'm confused.
Ik weet 't wel zeker, zie ik van mijlenver aan komen. Die gaat nergens heen hoor, en de bewoners - als dennis weg is - zullen haar wel weer omarmen, dat incidentje met die baby vergeten we wel want het leeft lekkerder hand in hand niet waarrr..quote:Op donderdag 29 november 2007 17:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Zo'n sneaky slang is het wel.
had ook niet anders verwachtquote:Op donderdag 29 november 2007 17:31 schreef HellFreez het volgende:
dennix blijft dus
meisjes als nadia geven de gouden kooi een slechte naamquote:Op donderdag 29 november 2007 17:30 schreef Rotterdammert het volgende:
nadia en dennis spelen toneel
dat is heel duidelijk
die kerstsingle is voor de febo veel belangrijker dan het spelelementquote:Op donderdag 29 november 2007 17:32 schreef Copycat het volgende:
Dennis mag niet weg van achter? Waar is in fucking hemelsnaam het spelelement gebleven?
Gaan we lopen dreigen hierquote:Op donderdag 29 november 2007 17:31 schreef diedirk het volgende:
Dit is echt zo belachelijk : Dennis schermt nu weer met info van achter dat Dennis niet weg mag.
Dit is een spel geworden dat alles achter wordt bepaald.
Als Dennis niet weg gaat hoef ik echt nooit meer 1 minuut DGK te kijken
Dennix wel maar Naad niet, zegt ze. Ik kan er inmiddels geen touw meer aan vastknopen.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:32 schreef Copycat het volgende:
Dennis mag niet weg van achter? Waar is in fucking hemelsnaam het spelelement gebleven?
Oh ja, da's waar. Tenminste, je doelt toch op die kerstsingle die na een week al uit het collectieve geheugen in gewist?quote:Op donderdag 29 november 2007 17:33 schreef lorence1 het volgende:
die kerstsingle is voor de febo veel belangrijker dan het spelelement
en dit is een hele gezonde reactie. Onthoud dat!quote:Op donderdag 29 november 2007 17:33 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze jankt alweer....."Ik stem je er echt uit...helemaal na dit"
wat mij betreft welquote:Op donderdag 29 november 2007 17:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar. Tenminste, je doelt toch op die kerstsingle die na een week al uit het collectieve geheugen in gewist?
mis..!quote:Op donderdag 29 november 2007 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wilde gok: Krokodillentranen omdat ze dit allang wist. Maar nu kan ze mooi de vermoorde onschuld en de treurende weduwe spelen.
nee andersomquote:Op donderdag 29 november 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix wel maar Naad niet, zegt ze. Ik kan er inmiddels geen touw meer aan vastknopen.
Moest vast van FEBO, na Brani z'n opmerking, het spel moet wel gespeelt worden, de ene cliffhanger na de anderequote:Op donderdag 29 november 2007 17:35 schreef BsJanssen het volgende:
Dennis heeft z'n voetbal weer vast... hij is zenuwachtig!
quote:Op donderdag 29 november 2007 17:35 schreef noekje het volgende:
[..]
en dit is een hele gezonde reactie. Onthoud dat!
Nu gaat ze weer niet.
Ze kunnen er zelf ook geen touw meer aan vastknopen, dus spaar je de moeite.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix wel maar Naad niet, zegt ze. Ik kan er inmiddels geen touw meer aan vastknopen.
Beau Mondequote:Op donderdag 29 november 2007 17:36 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heet dat blad wat ze leest?
Ik stik van de honger, maar ik wil niet naar de keukenquote:
Ben ik blij dat ik de lasagne al klaar heb, hup de oven in en klaar.quote:
Ik hoor het nu ookquote:
Ik heb hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:39 schreef Kinga het volgende:
Jesus focking christ, heb hier en daar wat terug gelezen. Ik snap er geen hol meer van!
Ze hebben natuurlijk een contract getekend maar als je weg wilt kunnen ze je toch niet tegenhouden?quote:Op donderdag 29 november 2007 17:40 schreef Nostalgist het volgende:
Zegt Dennis nu: We mogen niet samen weggaan ? Omdat de redactie dat niet wil ?
Mischien stiekum een boete-clausule ofzo ?quote:Op donderdag 29 november 2007 17:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk een contract getekend maar als je weg wilt kunnen ze je toch niet tegenhouden?
Dat zou werkelijk te gek zijn.
Niemand hier snapt het hoor. Het is of tv maken, dus nep, of het is bloedserieus en willen ze echt samen weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |