Huub heeft vorige week dinsdag Chanel oorbellen voor Nadia besteld, om Nadia in te pakken...........quote:Op donderdag 29 november 2007 13:15 schreef Copycat het volgende:
Het is en blijft dus een onbetrouwbare, uit de kluiten gewassen sloerie!
@ Scandalous: Inderdaad heel typisch dat die cadeautjes er
alleen vanaf lijken te kunnen als er een exit in het verschiet ligt.
Welk nummer rapt Huub? Toch niet Whoomp! There it is? Daar valt in mijn beleving niet veel eer aan te behalen.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:20 schreef Scandalous het volgende:
Oh jee, Huub klinkt beter dan Brian de 'rapper'![]()
Dat jump around is wel heeeeeeel erg slecht
Hij rapt dat samen met Brian en Huub rapt idd beter dan Brian, ook al is het een simpel nummer.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welk nummer rapt Huub? Toch niet Whoomp! There it is? Daar valt in mijn beleving niet veel eer aan te behalen.
Toch bedankt dat je de moeite nam Ruby.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:16 schreef ruby het volgende:
Wil je die van mij dicht doen Avonne? Ik was net ff te laat.
Aha. Dank! Zelfs een boomstronk rapt volgens mij nog beter dan Brian.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:24 schreef beequeen het volgende:
Hij rapt dat samen met Brian en Huub rapt idd beter dan Brian, ook al is het een simpel nummer.
Ja, die doen ze samen, maar die klinkt in ieder geval beter dan Jump Around. het klinkt ontzettend goedkoopquote:Op donderdag 29 november 2007 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welk nummer rapt Huub? Toch niet Whoomp! There it is? Daar valt in mijn beleving niet veel eer aan te behalen.
Ajb.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:26 schreef avonne het volgende:
Ah, het nummer is dus van Huub en Brian? Ik vind het wel goed klinken
(ik ken het origineel niet)
No problemo. Alleen zat ik er zes nummers naast.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Toch bedankt dat je de moeite nam Ruby.
"Wat zullen we drinken zeven dagen lang", klinkt echt heel leuk.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha. Dank! Zelfs een boomstronk rapt volgens mij nog beter dan Brian.
En heeft Huub ook een individueel nummer? En zo ja, wil ik uiteraard ook weten welk nummer.
Wat zullen we drinkeeeeeenquote:Op donderdag 29 november 2007 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha. Dank! Zelfs een boomstronk rapt volgens mij nog beter dan Brian.
En heeft Huub ook een individueel nummer? En zo ja, wil ik uiteraard ook weten welk nummer.
Bots!quote:Op donderdag 29 november 2007 13:28 schreef beequeen het volgende:
"Wat zullen we drinken zeven dagen lang", klinkt echt heel leuk.
Dat zijn toch haar eigen sliertjes?quote:Op donderdag 29 november 2007 13:21 schreef mootie het volgende:
Amanda: ratelratelratelratel........
(die bovenkant van het haar is totaal mislukt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |