abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54916663
quote:
Gouden Kooi-bewoner Jaap maakt op donderdag 29 november zijn debuut als presentator bij RNN Vandaag. Samen met presentatrice Sanne Heijen zal Jaap het programma eenmalig presenteren voor RNN7. Dat meldt de Rotterdamse zender vandaag. Sanne mocht afgelopen dinsdag voor één uur het huis betreden om de zware Jaap uit te nodigen als haar co-presentator. “Ik vind het zeker spannend, maar ik ben niet bezorgd, ik heb genoeg ervaring opgedaan“, vertelt Jaap in een reactie.

Volgens RNN7 is het spannend om Jaap te laten presenteren. “De ongenuanceerde pestkop die er een beroep van maakt om iedereen tegen zich in het harnas te jagen, zal in RNN vandaag een BN-er ontvangen“, aldus een woordvoerder van de televisiezender uit Rotterdam. “Of deze nietsvermoedende BN-er de onverschrokken Jaap en zijn schokkende vragen kan handelen blijft nog even spannend.”

In het dagelijkse live infotainment magazine RNN Vandaag worden elke dag diverse onderwerpen aangesneden. Van woonideeën tot gossip nieuws en van filmtrailers tot beautytips. Het vaste presentatieteam van RNN Vandaag bestaat uit Viola Holt, Edvard Niessing, Kevin Brouwer, Sanne Heijen en Jeremy Sno.

RNN7 begon in 2003 als Rotterdamse regiozender. “De zender is inmiddels sterk gegroeid en te ontvangen door 8 miljoen mensen in Noord-Holland, Zuid-Holland, Zeeland, Flevoland en landelijk via Canal Digitaal en UPC Digitaal“, aldus de zegs- man. “RNN7 is een jonge familie- en nieuwszender die op korte termijn wil door- groeien naar een landelijke speler in de televisiebranche. Dit wil de zender realiseren door een sterke gebiedsuitbreiding en een landelijk inzetbare programmering.“
http://www.mediacourant.nl/?p=4411

Hoe laat begint het vanavond dan?
pi_54917008
RNN 7

En dan kom ik nog wel uit Rotterdam.
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
pi_54919885
quote:
Op donderdag 29 november 2007 12:28 schreef michiel5 het volgende:
RNN 7

En dan kom ik nog wel uit Rotterdam.
Met Edvard Niessing en Viola Holt...
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54920755
Aan de Koninklijke Luchtmacht.... Gaarne zou ik een bepaald adres te Rotterdam willen laten bombarderen....Hoogachtend.....
pi_54921956
Hoe laat begint de uitzending?????????????????????
pi_54922020
Live te volgen hier http://www.rnn7.nl/index.php?h=media&s=gemist&target=live

(klikk op) "livestreams"

ik weet alleen niet hoelaat. Ergens tussen 18 en 21 uur, denk ik.
pi_54922894
18:30
pi_54924650
neemt iemand het op?
pi_54924970
Het is begonnen.....
pi_54924998
Recht op zitten, Jaap, niet hangen !
pi_54925019
leuk die grap over Chihuahua's in decolletés
pi_54925025
Jaap kent Vivian Slingerland niet......
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54925030
Beetje onecht die Jaap, maar hij doet zijn best.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_54925044
Michel Deijkers...... Die was toch in de running voor het restaurant van Herman ?
pi_54925076
De presentatrice is goed op de hoogte gebracht van DGK.... Of zou ze fan zijn..... ?
pi_54925117
quote:
Op donderdag 29 november 2007 18:37 schreef Nostalgist het volgende:
De presentatrice is goed op de hoogte gebracht van DGK.... Of zou ze fan zijn..... ?
ze is dinsdag in de kooi geweest
pi_54925157
quote:
Op donderdag 29 november 2007 18:39 schreef markisboer het volgende:

[..]

ze is dinsdag in de kooi geweest
Ach ja, is waar ook.....

Maar Goldstrike en Emo-Jaap kende ze ook al .....
pi_54925184
Jaap zit er maar emotieloos bij......
pi_54925188
Wat kijkt Jaap moeilijk zeg... Volgens mij had hij beter voor de uitzending ff kunnen gaan schijten!
pi_54925354
Jaap "ik heb hier een kaartje met hele saaie vragen, maar wat is nou je grootste blunder?"

en bij de flimrecensent "wat maakt jou nou een expert?"
pi_54925386
En doet Jaap het goed?
Of word dit één keer maar nooit weer?
Goedemorgen :W
pi_54925462
quote:
Op donderdag 29 november 2007 18:51 schreef blomst het volgende:
En doet Jaap het goed?
Of word dit één keer maar nooit weer?
Ik vind hem erg gespannen overkomen.. Hij doet hetzelfde als 0% als zenuwtrek had eerder, met zijn tong langs zijn wang.. Hij heeft moeite om een geïnteresseerde neutrale blik aan te nemen
pi_54925511
Btw, Volgens mij wist Ron Boszhart serieus niet wat een entrecote van de haas is
pi_54925608
Vraagt Jaap niet naar de verdiensten van de gasten
Goedemorgen :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')