Ik zei niks!quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik woon er nog niet, bladiebla.
Het zijn er dus drie. Of begrijp ik iets niet?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:01 schreef Petertje81 het volgende:
Laten wij twee muzieknegers in onze universums nemen, Pope.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb net gelezen dat ik een positief voorlopig studieadvies heb.
Vanavond weer. Tenminste, volgens mij blijft zij thuis.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:38 schreef mane het volgende:
Wat is het donker vandaag. Ik heb zin in rode wijn. En ik heb Deus herontdekt.
Dat waren mijn mededelingen. Verder hoop ik dat het goed gaat met iedereen hier. Geen winterdepressies die op de loer liggen of gemene griepjes/verkoudheden die je slinks overvallen (en voor JAM: geen afspraakjes met ruzieënde stelletjes).
Ik geef ze groot gelijk. Ik kan niet, want ik moet een essay schrijven en bijles geven.quote:Op zondag 2 december 2007 10:58 schreef Thisbe het volgende:
Ik denk dat de meesten nog bezig zijn met hun rondje door het park pope.
Gadver, ben jij homo!?quote:Op zondag 2 december 2007 11:17 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Een onbekende entiteit heeft mij ook weer uit het land der mooie dromen gehaald en meegevoerd naar deze nieuwe dag. Die entiteit was aardig vandaag. Normaal komt hij me zo rond een uur of negen halen, maar ik kreeg vandaag een paar uur respijt. En eigenlijk had ik nog wel langer willen blijven waar hij me vond. Het was zo'n heerlijke droom...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |