Dat valt alleen maar met gejuich te ontvangen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:38 schreef mane het volgende:
En ik heb Deus herontdekt.
Natuurlijk wil je ex dat je naar een psycholoog gaat, trouwens. Dat praat ik mijn exen ook altijd aan.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat valt alleen maar met gejuich te ontvangen.
Ik luister nog steeds bijna alleen maar naar de sparks. Dé remedie tegen welke herfstige neiging dan ook.
Ik ontken geen ernstige persoonlijkheidsstoornissen, maar die hou ik liever voor mezelf. Maar goed, iemand bijna 3 maanden na dato 2 uren huilend opbellen vind ik genoeg om toch wat afbreuk te doen aan de objectiviteit haar suggestie.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:49 schreef thaleia het volgende:
Dat heb ik nooit gedaan, maar in stilte verdenk ik ze van ernstige persoonlijkheidsstoornissen
(ha, mane!)
Hee wanneer ging je schaatsen IR? Want ik ben over twee weken dus weer in Amsterdam he
Ik heb geen pak uit een deel, maar wel een saloped (dus de strakke broek, en daar gaat het vast om) met daaroverheen een trainingsjasje. Gesigneerde foto' s zijn vanaf volgende week verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:00 schreef Lienekien het volgende:
Heb je een echt schaatspak, IR? Dan kom ik ook. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb geen pak uit een deel, maar wel een saloped (dus de strakke broek, en daar gaat het vast om) met daaroverheen een trainingsjasje. Gesigneerde foto' s zijn vanaf volgende week verkrijgbaar.
Een vriendin zag mij vorig jaar op de dag dat ik voor het eerst zo'n ding aan had, en zei "nou Eert, het ziet er lang niet zo belachelijk uit als ik gedacht had".quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
[afbeelding]
Okee. [afbeelding]
(Ik moet eerlijk bekennen dat ik twee weken geleden nog heb verkondigd dat die pakken toch weinig flatteus zijn voor de dames en heren schaatsers.)
Ik wist dat ik iets vergeten was te vragen! Ik had dat pak nou graag willen zien, en niet de teddybeer van je vader.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Een vriendin zag mij vorig jaar op de dag dat ik voor het eerst zo'n ding aan had, en zei "nou Eert, het ziet er lang niet zo belachelijk uit als ik gedacht had".
Daar moet je het maar mee doen he.
Dat staat natuurlijk los van elkaar.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:52 schreef Lienekien het volgende:
Altijd verjaren in hetzelfde seizoen is best saai. Ik wil ook wel eens een tuinfeest.
Erik!quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat staat natuurlijk los van elkaar.
Nou, regel dan maar de spandoeken, megafoon en dubbeldekker en kom gezellig met heel TTK langs.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:22 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets vergeten was te vragen! Ik had dat pak nou graag willen zien, en niet de teddybeer van je vader.
Had je een mooi rapport, jongen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk: laat ik eens een keertje terugkeren.
Binnenkort gaat er weer een stel collega's voetballen tegen een team van een andere school. Wat is dat prachtig, dat blind fanatisme van die opgefokte testosteronbommen. Ik ga zeker weer kijken, want het zou zonde zijn om het te missen als er een keer echt de pleuris uitbreekt.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, regel dan maar de spandoeken, megafoon en dubbeldekker en kom gezellig met heel TTK langs.
Ik heb net gelezen dat ik een positief voorlopig studieadvies hebquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Had je een mooi rapport, jongen?
En vooral aanmoedigen hè? Dan gaan ze nog extra hun best doen!quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:37 schreef thaleia het volgende:
Binnenkort gaat er weer een stel collega's voetballen tegen een team van een andere school. Wat is dat prachtig, dat blind fanatisme van die opgefokte testosteronbommen. Ik ga zeker weer kijken, want het zou zonde zijn om het te missen als er een keer echt de pleuris uitbreekt.
VInd je 't nog steeds leuk? Raak je al een beetje thuis? En zo?quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb net gelezen dat ik een positief voorlopig studieadvies heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |