quote:Op donderdag 29 november 2007 22:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
sorry, dat was het paint it black riffje de koorts.
Daar zou op zich veel voor te zeggen zijn. Het is een mooie dichotomie.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:10 schreef OllieA het volgende:
[..]
En, nu zie je er vanaf omdat Gellius valt op mooie meisjes met een slechte houding?
Dank je!quote:Op donderdag 29 november 2007 19:11 schreef DaMart het volgende:
had ik DevilsAndDust hier al gefeliciteerd vandaag? Nee he?
Bij deze dan: van harte gefeliciteerd
Dan zou ik veiligheidshalve even gaan tot het aantal verzekeringstechnisch gedekte consulten. Dat is nooit weg. Daar kikkert je vriendin vast van op.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Die is angst-aan-ja-gend stabiel, Gellius.
Ik vermoed dat dat er 0 zijn, met mijn zolangunogzelfstandigkuntademenkrijgtugeenambulancevergoedpolis.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:01 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dan zou ik veiligheidshalve even gaan tot het aantal verzekeringstechnisch gedekte consulten. Dat is nooit weg. Daar kikkert je vriendin vast van op.
Zeker van the Feelies.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Paint it Black is een geniaal nummer, trouwens.
Ja, de gemiddelde leeftijd schiet hard omhoog hier deze weekquote:Op vrijdag 30 november 2007 04:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
En alweer een jarige. Van harte gefeliciteerd Isa!!![]()
Als je de Albert Cuyp op loopt zit er bij de jus d'orange (quote:Op donderdag 29 november 2007 20:50 schreef Gellius het volgende:
Kijk, jij treft het maar met je muziekneger in de buurt. Ik neem maar even aan dat je in de buurt van de
-Haagse - Elandstraat woont. Wij hebben er een gracht van als ik me niet vergis. Ik zit hier met een wijk vol vroegoude yuppen.
We hèbben wel een muziekneger, voor de ingang van de HEMA aan de Ferdinand Bol. Maar die speelt alleen maar Paint it Black en dat vind ik een verschrikkelijk vervelend nummer.
Pope.quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:23 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Als je de Albert Cuyp op loopt zit er bij de jus d'orange (), waar ook een café (de groene vlinder?) zit en de viskramen, altijd een neger die echt niks kan spelen. Als hij er niet is, is er een iets minder donkere man die ook helemaal niks kan spelen op zijn gitaar. Bovendien kan de muziekneger bij de HEMA ook niet echt Paint it black spelen en slaat hij meestal gewooni wat willekeurige snaren aan.
En hoi!quote:Op vrijdag 30 november 2007 03:14 schreef Petertje81 het volgende:
Als ik dan toch aardigheden strooi: goedemorgen, Lienekien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |